4 Νοεμβρίου 2018

Προσωπική διαφορά Ν4354 :



Προσωπική διαφορά Ν4354 : 

Περιμέναμε ν' αλλάξουμε μισθολογικό κλιμάκιο ύστερα απο την αναστολή του 2016 που προέβλεπε το πάγωμα της μισθολογικής εξέλιξης μέχρι την 31/12/2017. 

Από 1/1/2018 που αίρεται η αναστολή της μισθολογικής εξέλιξης των υπαλλήλων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 7 του Ν.4354/2015..... πολλά χαμόγελα προέκυψαν-οπως και το δικό μου- νομίζοντας οτι θα αυξανόταν εστω και λιγο η προκαταβολή. 

Αλλά δυστυχώς τίποτα. 
Ακόμα και το γραφείο μισθοδοσίας δε γνώριζε τι και πως . 
Ούτε λόγος βέβαια για γνώση του θέματος από πληθώρα συναδέρφων που λόγω ελλιπούς ενημέρωσης έχουν μεσάνυχτα!!! 
Μετά από ιντερνετική ενημέρωση έχω να πω τα εξής.

Η προσωπική διαφορά είναι το τμήμα της αμοιβής που δεν περικόπηκε όπως προβλεπόταν από το ενιαίο μισθολόγιο.
Ηταν ένας έξυπνος τρόπος για να κρυφτούν οι άμεσες μειώσεις μισθών και συντάξεων.

Με την προσωπική διαφορά εφαρμόστηκε εμμέσως μακροχρονιο πάγωμα όλων των μισθών μιας και δε θα υπάρχουν πλέον αυξησεις λόγω προαγωγής, ή λόγω αλλαγής μισθολογικού κλιμακίου, αφού το ποσό της εκάστοτε αύξησης θα αφαιρείτε από την προσωπική διαφορά και ο μισθός του καθενός θα παραμένει ο ίδιος,μεχρι να εκμηδενιστεί το ποσό της προσωπικής διαφοράς. Εντάξει ......?? Άντε,αλλαξε  πλευρό τωρα και ξανακοιμησου !!!

19 Οκτωβρίου 2018

Ο κομμουνισμός ( ΔΑΣ) θέλει να είναι κοινά τα μέσα παραγωγή



Ο κομμουνισμός ( ΔΑΣ) θέλει να είναι κοινά τα μέσα παραγωγής .

Στον κομμουνισμό ο καθένας προσφέρει στο σύνολο ότι μπορεί και απολαμβάνει από αυτό ότι έχει ανάγκη.

Ο σοσιαλισμός ( ΠΑΣΚΕ) θέλει ο καθένας να απολαμβάνει από το σύνολο ανάλογα με το τι πρόσφερε.

Ο σοσιαλισμός είναι ένα κοινωνικό και οικονομικό σύστημα που χαρακτηρίζεται από την κοινωνική ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής, και συνεταιριστική διαχείριση της οικονομίας.

Στον σοσιαλισμό η κοινωνική ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής αντικαθιστά σταδιακά την ατομική ιδιοκτησία.

Πολιτικά ο σοσιαλισμός έχει συσχετιστεί κατά καιρούς τόσο με συστήματα λήψης αποφάσεων βασισμένα στην άμεση δημοκρατία, όσο και στηριγμένα στο συνδυασμό της άμεσης με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία.

Το πρωταρχικό πλεονέκτημα του σοσιαλιστικού συστήματος είναι ότι στους ανθρώπους που ζουν κάτω από αυτό δίνεται ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας.

Θεωρητικά, η οικονομική ανισότητα μειώνεται. Και η οικονομική ανασφάλεια. Απαιτούνται βασικές ανάγκες.

Η ίδια η κυβέρνηση μπορεί να παράγει τα αγαθά που τα άτομα χρειάζονται για να καλύψουν τις ανάγκες τους, ακόμη και αν η παραγωγή αυτών των αγαθών δεν έχει ως αποτέλεσμα κέρδος.

Κάτω από τον σοσιαλισμό, υπάρχει περισσότερο περιθώριο για εκτιμήσεις αξίας, με λιγότερη προσοχή σε υπολογισμούς που αφορούν το κέρδος και τίποτα άλλο από το κέρδος.

Για να γίνει ανάπτυξη όμως χρειάζεται κεφάλαιο.

Και στα δύο συστήματα που αναφέρθηκαν, το κεφάλαιο έγινε ΚΡΑΤΙΚΟ για να ανήκει σε όλους.

Ο νεο-φιλελευθερισμός ( ΔΑΚΕ ) μοιάζει με το φιλελευθερισμό κατά το ότι θέλει ιδιωτικά τα μέσα παραγωγής και ο καθένας να απολαμβάνει από την κοινωνία ανάλογα με το κεφάλαιο που διέθεσε. Τελεία...... Λείπει δηλαδή η φράση «που τελικά ευνοεί ολόκληρη την κοινωνία».

Αδιαφορεί για την κοινωνία ο νεοφιλελευθερισμός. Αντίθετα, μεριμνά αποκλειστικά για το Εγώ. Ο Συριζα - ( ΜΕΤΑ).......????? ( Δεν ξέρω.... τι να γραψω ! )

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑ ΣΩΦΕΡΑΚΙΑ-ΠΑΛΛΙΚΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΗΝ Π@ΥΤΣ@ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΡΤΣΑ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ Η' ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΔΙΑΛΕΞΤΕ.........

Η' ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΖΟΥ !! ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. - ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΒΑΡΔΙΑ-

13 Οκτωβρίου 2018



ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΚΙ ΑΠΟ ΤΡΕΛΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Κακές γλώσσες λένε πως "κουμπώθηκαν" τα δεδουλευμένα ρεπό Σ/Κ σε συναδέλφους από την πρώτη κιόλας του μηνός στο Αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη και για όλο τον Οκτώβρη ακόμα και πριν περαστούν -ως είθισται-τα (οο) έψιλον!!

Να είναι αλήθεια??
Να είναι ψέματα??
Να κατηγορήσουμε συναδέλφους ότι ανήκουν στην "ΕΛΙΤ" των οδηγών??
Να επικροτησουμε τον υπερβάλλοντα ζήλο του γραφείου για επάνδρωση των βαρδιων Σ/Κ ?? 
Να φτιάξουμε ουρά υποψηφίων προς εργασία ρεπατζηδων μπροστά από τον κισε της επάνδρωσης??
Να κλείσουμε τα αυτιά μας στις Κασσάνδρες και σ'αυτούς που εξυπηρετούν προσωπικα συμφέροντα??
Να τα γράψουμε όλα στ αρχ@δι@ μας και να κάνουμε τα στραβά μάτια??

Τι να σου πω....Θα ρωτήσω τον "τρελό"και θα δούμε..............

11 Οκτωβρίου 2018

ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ.



ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ.

Αυτό έπρεπε να είναι το σύνθημα προς τους συναδέλφους πολλοί εκ των οποίων έχουν βυθιστεί σε μια ανάπαυση ανυπαρξίας που διαπερνά τα πάντα.

Αισθανόμαστε την ασθένεια μας -τη θανατηφόρα δύναμη της εργασιακής αποστροφής που μας δημιούργησαν εταιρικές συνεργασίες,συνδικαλιστικα τερτίπια και απαξίωση του συγκοινωνιακου έργου-να ενεργεί μέσα μας και αναζητούμε γιατρό.

Ο εγκλωβισμός σε ρητορική χωρίς πράξεις και ουσία μόνο προβλήματα φέρνει, ίντριγκες και εμφυλιους προ των πυλών.

26 Σεπτεμβρίου 2018

Οδηγός της Ο.ΣΥ βοήθησε ηλικιωμένη με άνοια να βρει τους δικούς της



Είχε δηλωθεί στην αστυνομία η εξαφάνισή της από τους συγγενείς της και τη βρήκε οδηγός της Ο.ΣΥ μέσα στο λεωφορείο στο Κρυονέρι στις 1:00 την νύχτα κατά την εκτέλεση δρομολογίου στη λεωφορειακή γραμμή Α7

Ένα περιστατικό που δείχνει την ευαισθητοποίηση των οδηγών της Ο.ΣΥ και το ενδιαφέρον τους για το επιβατικό κοινό, συνέβη χθες στην λεωφ. γραμμή Α7 «ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΥ)»

Ο Χρήστος Π. οδηγός στις Οδικές Συγκοινωνίες εργαζόταν στην λεωφ. γραμμή Α7 στο τελευταίο δρομολόγιο από Αθήνα που τερματίζει στο Κρυονέρι. Στην πλατεία Κηφισιάς επιβιβάστηκε η ηλικιωμένη γυναίκα και κατά την διαδρομή, στον Αγ. Στέφανο, ένας νεαρός επιβάτης την ρώτησε που πηγαίνει και του απαντά στο Μαρούσι, αμέσως κατάλαβαν με τον οδηγό ότι κάτι συμβαίνει ... ο οδηγός σταμάτησε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής, η ηλικιωμένη γυναίκα όμως, παρόλο που η αστυνομία της βρήκε ταξί να την πάει χωρίς να πληρώσει δεν κατέβαινε από το λεωφορείο και επέμενε να την πάει ο οδηγός στο Μαρούσι.

Ο Χρήστος τότε ανοίγει επίσημα καρτέλα στην αστυνομία για την ηλικιωμένη και κατά την διαδικασία της διασταύρωσης στοιχείων διαπιστώθηκε ότι είχε δηλωθεί η εξαφάνισή της, τότε κάλεσαν τον υιό της όπου την παρέλαβε.

Ο οδηγός περίμενε αρκετή ώρα στο σημείο και έφτασε στο σπίτι του στις 3:30 τα ξημερώματα παρόλο που η λήξη της βάρδιας του ήταν στις 1:25.

Το περιστατικό δείχνει την ευαισθησία των οδηγών της Ο.ΣΥ που παρά τα όσα ακούνε καθημερινά από το επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, δείχνουν πάντα ενδιαφέρον για το επιβατικό κοινό όταν καταλάβουν ότι χρήζουν βοήθειας.

Φυσικά και ανάλογα περιστατικά δεν βγαίνουν στην δημοσιότητα αλλά και αρκετοί πολίτες που ωφελούνται από αυτά, δεν κάνουν τον κόπο με τον ίδιο ζήλο που γίνονται αναφορές προς τους οδηγούς, να ενημερώσουν την Ο.ΣΥ ώστε να επιβραβευτούν τέτοιου είδους ενέργειες.

18 Σεπτεμβρίου 2018



Με μπερδεψες......Τώρα εγώ ποιος είμαι ? Ο "κανένας" της Π.Ραλλη ή ο "κανένας" του Πειραιά? 

Είμαι αυτός που έπρεπε να βάζει πλάτη στα μεταφερόμενα για το καλό των συντρόφων της παράταξης ή αυτός που έπρεπε να συνταχθεί με την αποφαση του σωματείου για μη δεδουλευμενα μεταφερομενα? 
Είμαι αυτός που έπρεπε να τρέχει στο αμαξοστάσιο του Πειραιά να βγάλει λεωφορείο για γραμμές της Π.Ραλλη ή αυτός που έπρεπε να ταχθεί στο πλευρό του σωματείου για "κανένας" οδηγός στο αμαξοστάσιο Πειραιά? 

Είμαι αυτός που πρέπει να πάει για ρεπό από το αμαξοστάσιο της Π.Ραλλη στο αμαξοστάσιο του Πειραιά ή αυτός που τρέμει να πει την αλήθεια στους συναδέλφους....τους παραπλανεί και πηγαίνει πρώτος για δουλειά-ρεπο στον Πειραιά? 

Είμαι αυτός που έβαζε πλάτη στις αποφάσεις του σωματείου τοσα χρόνια ....στις παρουσίες των γενικών συνελεύσεων .... στις αποφάσεις των γραφείων και των εκάστοτε επανδρωτων ή αυτός που έπρεπε να συνταχθεί με το συνδικάτο για "κανένας" ειδικη μεταχειρηση ? Δεν ξέρω ....Με μπερδεψες .Αφού σου ειπα. Ο κανένας είμαι........

13 Σεπτεμβρίου 2018

Σ.Ε.Ο : Κανένας συνάδελφος να μην εργαστεί ρεπό σε αμαξοστάσιο που δεν ανήκει


Σύμφωνα με το Συνδικάτο έχει διαπιστωθεί ότι εργαζόμενοι του Α/Σ Π.Ράλλη εργάστηκαν ρεπό στα Α/Σ του Πειραιά και Βοτανικού, το Συνδικάτο καταγγέλλει αυτή τη τακτική και ενημερώνει όλους τους εμπλεκόμενους ότι θα βρεθούν απέναντι.

Ταυτόχρονα καλεί όλους τους συναδέλφους να αναλογιστούν την ατομική ευθύνη που έχουν απέναντι στις προτροπές του Συνδικάτου.

11 Σεπτεμβρίου 2018



 Θα ήθελα να εκφράσω την συμπαράσταση μου, προς το πρόσωπο ενός συναδελφου-σταθμαρχη-συντροφου.....
O οποίος υπέστη οικονομική ζημία -ως τιμωρία από την επιχείρηση και τη διοίκηση της ΟΣΥ- 

Γιατί στο παρελθόν ως επανδρωτης στο γραφείο κίνησης της Π.Ραλλη εφάρμοσε τις "παραδόσεις" ετών....και τα "συμφωνηθέντα" των εκάστοτε παρατάξεων. 

Φαινεται ,πως καποιοι παίζουν βρώμικα και δεν τηρούν το fair play. 

Τέτοιες τακτικές θυμίζουν άλλες εποχές. Εκτός απ' τον καιρό έχει και το μυαλο γυρίσματα !!

7 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΞΏΔΙΚΟ 7/9/2018 Για της μετακίνηση εργαζομένων


ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ 
ΕΞΏΔΙΚΟ 7/9/2018 Για της μετακίνηση εργαζομένων

ΜΕ ΦΌΝΤΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ.


ΜΕ ΦΌΝΤΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ.
Αφού κλείσαμε τα παράθυρα γιατί χορτάσαμε απ' την ανάπτυξη τροχαίου υλικού ....συχνότητας δρομολογίων .....και χρόνων διαδρομής ....φαίνεται πως δε συμφώνησε το ταμπούρο του τελευταίου άξονα .....άναψε....κάπνισε....και κόντεψε να μας κάψει σαν τα ποντίκια. Για αυτό σου λέω :Με φόντο τα σκουπίδια η ανάπτυξη !!

5 Σεπτεμβρίου 2018

ΓΙΑΤΙ Η ΦΩΦΗ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΗΣ

ΓΙΑΤΙ Η ΦΩΦΗ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΚΑΤΑ ΡΥΠΑΣ. " Να φύγουν "
. "Να πάνε από εκεί που ήρθαν ".  Με τέτοιες εκφράσεις αναφέρθηκε στην κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ συγκεκριμένα η προεδρος του ΠΑΣΟΚ και του ΚΙΝΑΛ. Με σκληρό λεξιλόγιο στηλίτευσε και την ένταξη στο κυβερνητικό σχήμα πρώην στελεχών του ΠΑΣΟΚ με φράσεις όπως "ότι και να κάνετε κεντροαριστερό πρόσωπο δεν έχετε ούτε  θα αποκτήσετε με τους γυρολόγους και τα αζητητα". .......... Είναι να απορεί κανείς !!!!  Γυρολόγοι....??? Αζητητα....???  Που τα είδε.... Μάλλον θα πέρασε από το μαγαζάκι της ΟΣΥ. Δεν εξηγείται αλλιώς........ 

28 Αυγούστου 2018

Μαρτυρησαμε παλι στο 843



Ένας ολόκληρος κρατικός μηχανισμός....μια διοίκηση της ΟΣΥ....μια παράταξη φιλοκυβερνητικη......δεν ειναι σε θέση να βοηθήσουν στην επίτευξη ενός λογικού και αξιοπρεπούς συγκοινωνιακου έργου. 

Η μπροστινή πόρτα "δουλεύει" όταν προσφέρεις επαρκείς και αξιόπιστες υπηρεσίες ...παλληκάρια αααα... η μήπως : 

"αδερφές και παλληκάρια γίναμε μαλλια κουβάρια"??????

25 Αυγούστου 2018



Έδωσαν το σύνθημα ο γραμματέας του Κινήματος Αλλαγής 

Μανώλης Χριστοδουλακης και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ Σπυρος Καρανικολας με τατουάζ "Κίνημα Αλλαγής".  

Εδω.....???? Στην ΟΣΥ......????  Δεχόμαστε ιδέες ........

17 Αυγούστου 2018

Έχετε τρελάνει τον κόσμο


Έχετε τρελάνει τον κόσμο....το επιβατικό κοινό ρε Συριζαιοι.

Άλλα δρομολόγια γράφει το ίντερνετ....άλλα γίνονται....πολύωρες αναμονές στις στάσεις.......αγανάκτηση....... θυμός.....
Τι να σας πω ?? 
Λες να έρθει η στιγμη που η μπανάνα θα επιστρέψει στη θέση της ?? 
Που να το ξέρει το επιβατικό κοινό ότι είστε στα τραπεζώματα μαζι και στο γαμήσι χόρια. 

Που ειναι οι κυβερνητικές και υπηρεσιακές σας άκρες.....αναρωτιέμαι. 
Καρέκλα να ναι κι οτι να ναι.........ετσι ?????

9 Αυγούστου 2018

Περιμένοντας την "άσπρη μέρα"


Περιμένοντας την "άσπρη μέρα". 

Σαν αυτήν που έταξαν στο λαό και ο μαλάκας τους πίστεψε.

Και αυτούς και τα παπαγαλάκια τους, στους χώρους εργασίας.

Και το παράθυρο καλα κρατεί.



Και το παράθυρο καλα κρατεί. 

Θα ήρθε φαίνεται, η κατ επιλογή ανάπτυξη ! ! 

Και τα άφησαν για να περάσει πολύ ανάπτυξη ??  


.......Μήπως τους πηρε το μάτι σας ??


Κάτι μαλάκες γραφικοί, έχουν ξεμείνει εδώ έξω......

8 Αυγούστου 2018

ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ





ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΡΑ ΣΑΣ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΣ...

ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ Κ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

ΕΔΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΓΚΕΤΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΠΑΡΕΑ...!!!!!

ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΩΛΟΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ...!!!!!

2 Αυγούστου 2018

Έχουμε και εμείς της ευθύνες μας

Κάποιοι απαξίωναν το Δημόσιο, λέγοντας τεμπέληδες και αντιπαραγωγικούς ανθρώπους σε πάγιες και καίριες θέσεις.

Έτσι αφού περάσαμε από τηλεδικες (εδώ οι ευθύνες των δημοσιοκάφρων) ειναι μεγαλύτερες των πολιτικών. 

Κατακρεουργήσαμε (Πυροσβεστική),(Αστυνομία),(Ιατρικές  υποδομές),(ΙΚΑ),(Συγκοινωνίες), και ο κατάλογος ειναι μακρύς.

Φταις κι εσυ καναπεδατε Έλληνα...ναι φταις..που τους πίστεψες στα δελτία των 9...

Τώρα μην απορούμε γιατι καιγόμαστε? 
γιατι μας υπέρ φορολογούν? 
γιατι δεν λειτουργούν οι θεσμοί? 

Γιατί φωνάζουμε αστυνομία και έρχεται μετά από 1 ώρα...
Γιατί περιμένουμε 1 ώρα το λεωφορείο...

Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας πια... 

Γιατί αποδείχτηκε περίτρανα ότι οι "τεμπέληδες" και οι "αντιπαραγωγικοί" ήταν αυτοί που κράταγαν ψηλά τον κοινωνικό ιστό...που με φιλότιμο και αυτοθυσία έβγαζαν το μεροκάματο του τρόμου...

Πρέπει να ξυπνήσουμε και να συνθέσουμε τα κομμάτια του παζλ...έστω, στο και 5'.

13 Ιουλίου 2018

ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΣΣΑΣ


ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΊΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ (ΕΎΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΎΣΚΟΛΗ),

( ΜΕΡΙΚΈΣ ΦΟΡΕΣ.)

ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΊΘΙΟΥ 

ΚΑΙ ΑΝΤΊ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΈΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΒΟΉΘΕΙΑ?
ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΎΝ ΝΑ ΜΆΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ 

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΎΟΥΝ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΊΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΎΣ,

ΔΙΌΤΙ ΑΠΌ ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΉΚΑΜΕ ΕΔΏ ΜΈΣΑ, ΕΚΕΊ ΈΞΩ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΊ ΤΟΥΣ !!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ !!!

ΜΆΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ, ΚΑΙ ΑΦΉΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΈΣ...

8 Ιουλίου 2018



Άδραξα την ευκαιρία από το σχόλιο του κάλου μας φίλου. 
Να ανασκευάσω λοιπόν :   
Η κυβερνητική "πλειοψηφία" σας εύχεται    ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ.

7 Ιουλίου 2018

περί λειτουργίας της τηλεματικής

ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. 

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΤΗΣ ΦΙΛΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΑΝΤΑ, ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΜΑΣ, 

ΟΤΙ ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ "ΖΑΛΙΣΜΕΝΟΙ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, 

ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ!!!
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ...


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ
.

ΟΑΣΑ: Εξετάζεται σχέδιο αναγκαστικής αποχώρησης προσωπικού πάνω από 50 ετών




Της Μαρίας Μόσχου

Η μείωση προσωπικού προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του Υπερταμείου για τον Όμιλο ΟΑΣΑ στα … «χέρια» του οποίου είναι πλέον ακόμα και η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Η εισήγηση του Υπερταμείου αρχικά προέβλεπε «νυστέρι» στο κόστος προσωπικού και πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, αφού το 24% περίπου των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δηλαδή περίπου 1.250 άτομα, είναι άνω των 50 ετών.

Ωστόσο στο τραπέζι έχουν πέσει εκτός από την εθελουσία έξοδο η οποία στοιχίζει σημαντικά και δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς έγκριση του υπουργείου Οικονομικών , δύο ακόμα λύσεις:
Μετατάξεις όπως ακριβώς έγινε και με την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ όπου πάνω από το μισό προσωπικό μετατάσσεται στον ΟΣΕ. Και αυτό βέβαια το σενάριο παρουσιάζει «κενά» καθώς οι οδηγοί και οι τεχνικοί δεν είναι εύκολο να απασχοληθούν σε άλλες ΔΕΚΟ.
Αναγκαστική αποχώρηση για όλους τους εργαζόμενους πάνω από 50 ετών. Το σενάριο αυτό που επεξεργάζεται ήδη από τα αρμόδια στελέχη είναι το λιγότερο δαπανηρό καθώς οι εργαζόμενοι δεν θα πληρωθούν τα χρόνια που απομένουν για την συνταξιοδότηση. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι θα καταβληθούν μόνο 5 χρόνια ένσημα για κάθε εργαζόμενο οι οποίοι ωστόσο δεν θα έχουν τη δυνατότητα εργασίας σε άλλο εργοδότη.

Να σημειωθεί ότι από τους περίπου 7.962 εργαζομένους στον ΟΑΣΑ πάνω από 2.500 εργαζόμενοι είναι πάνω από 50 ετών.

Δεν είναι τυχαίο ότι στο στρατηγικό σχέδιο του υπερταμείου για τη διάσωση της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και της ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) περιγράφονται δύο εταιρείες με μειούμενες εισπράξεις, αυξανόμενα χρέη προς τρίτους, δίχως εργαλεία διαχείρισης κινδύνου, κουλτούρα Δημοσίου, μεγάλη εσωτερική γραφειοκρατία και αβέβαιο μέλλον.

Πιο ελλειμματική από τις δύο εταιρείες είναι η ΟΣΥ με προσωπικό 5.166 άτομα, από τα οποία τα 1850 είναι πάνω από 50 ετών, όπου όπως αναφέρει το υπερταμείο συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις.


Τόσο στην ΟΣΥ όσο και στην ΣΤΑΣΥ, η μισθοδοσία καλύπτει το 60,8% των λειτουργικών δαπανών τους.

Την Άνοιξη το Υπερταμείο είχε προτείνει στη διοίκηση του ΟΑΣΑ να σχεδιάσει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για προσωπικό με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Ο προγραμματισμός του ΟΑΣΑ

Η πολιτική που ήθελε να ακολουθήσει η διοίκηση του ΟΑΣΑ από το 2017 ήταν εντελώς διαφορετική και ο προγραμματισμός προέβλεπε την πρόσληψη:
495 οδηγών (Οδικές Συγκοινωνίες – ΟΣΥ Α.Ε.)
201 τεχνιτών (ΟΣΥ Α.Ε.)
52 διοικητικών (ΟΣΥ Α.Ε.)
130 ηλεκτροδηγών (Σταθερές Συγκοινωνίες – ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
170 τεχνιτών (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
166 ελεγκτών κομίστρου (ΟΑΣΑ)
92 διοικητικών (ΟΑΣΑ)

Όπως είχε υποστηρίξει ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης οι οργανισμοί δυστυχώς λειτουργούν με σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό.

«Αρκεί να σας αναφέρω ότι από το 2009 ως το 2015 ο ΟΑΣΑ υπέστη μείωση του προσωπικού του κατά 57%, η ΟΣΥ μείωση σε οδηγούς κατά 34% και η ΣΤΑΣΥ μείωση σε ηλεκτροδηγούς κατά 6%. Για το λόγο αυτό οι Διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου έχουμε υποβάλει αιτήματα για την κάλυψη κενών θέσεων σε προσωπικό» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Στα «χέρια» του Υπερταμείου

Η ανάληψη του πλήρη ελέγχου του ΟΑΣΑ από το Υπερταμείου προβλέπεται πλέον και από το νέο καταστατικό του ΟΑΣΑ το οποίο εγκρίθηκε στη διάρκεια Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, μετά από την υπόδειξη του νέου μετόχου, της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., δηλαδή του Υπερταμείου.

Κυβέρνηση, υπουργεία και διυπουργική επιτροπή «χάνουν» οποιοδήποτε δικαίωμα παρέμβασης ακόμα και αν αυτό αφορά μείωση προσωπικού ή άλλα κρίσιμα θέματα.

Συγκεκριμένα, ελήφθη απόφαση για τροποποίηση 20 άρθρων του ισχύοντος καταστατικού της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. Το νέο καταστατικό δίνει εξουσίες στο Υπερταμείο που μέχρι σήμερα είχε ο παλιός μέτοχος, δηλαδή το υπουργείο Οικονομικών αλλά και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Κάποιες από τις σημαντικότερες μεταβολές είναι:
Κατάθεση όλων των οικονομικών στοιχείων του ΟΑΣΑ στο Υπερταμείο και όχι στο υπουργείο.
Λήψη και επιβολή μέτρων από το Υπερταμείο σε περίπτωση απόκλισης από τους οικονομικούς στόχους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο οφείλει να τηρεί της αποφάσεις και τις οδηγίες του Υπερταμείου και όχι της κυβέρνησης (διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ).
Διορισμός του συνόλου του Δ.Σ. από το Υπερταμείο και όχι από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός δεν θα μπορεί να απομακρύνει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ή άλλα μέλη του Δ.Σ. Τα μέλη του Δ.Σ. αυξάνονται σε 9 (ανώτατο όριο) από 7.

6 Ιουλίου 2018

ΣΤΑΣΥ: Επόμενη στάση... δικαστήρια για τις κινητοποιήσεις στο Μετρό.



Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις
Στα δικαστήρια θα απευθύνεται εφεξής η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σε περιπτώσεις κήρυξης κινητοποιήσεων από τα συνδικάτα των εργαζομένων, προκειμένου να εξαντλεί τα νομικά περιθώρια και να υπερασπίζεται το συμφέρον της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες.


Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έλαβε την απόφαση αυτή με τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας, στην οποία έχουν μεταβιβαστεί οι μετοχές της εταιρείας εδώ και μερικούς μήνες. Καταλυτικό ρόλο στη λήψη της απόφασης έπαιξαν οι απανωτές κινητοποιήσεις τις οποίες έχουν πραγματοποιήσει δύο συνδικάτα εργαζομένων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνδικάτο στις σταθερές συγκοινωνίες, το ΣΕΛΜΑ και για ένα από τα δύο συνδικάτα ηλεκτροδηγών.


Το συνδικάτο ηλεκτροδηγών ετοιμάζεται για νέες απεργιακές κινητοποιήσεις, λίγες μόλις ημέρες μετά από δύο στάσεις εργασίας που πραγματοποίησε στις 25 και στις 29 Ιουνίου.


Στις 25 Ιουνίου, όταν το συνδικάτο κήρυξε στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στη γραμμή 3 του μετρό απείχαν από την εργασία τους 7 οδηγοί από τους 32 που επρόκειτο να εργαστούν. Αντίστοιχα στη γραμμή 2, απείχαν 16 από τους 30 που είχαν βάρδια τις ώρες της στάσης εργασίας.


Την Παρασκευή, 29 Ιουνίου, στη γραμμή 3 μόλις 5 οδηγοί από τους 20 που είχαν βάρδια δεν εργάστηκαν, ενώ στη γραμμή 2 εκείνοι που συμμετείχαν στη στάση εργασίας ήταν 7 από το σύνολο των 18 ηλεκτροδηγών που είχαν βάρδια εκείνο το βράδυ.


Τα δύο βασικά αιτήματα του ενός εκ των δύο συνδικάτων ηλεκτροδηγών, στο οποίο συμμετέχουν 115 από τους 225 οδηγούς, αφορούν στην έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών.


Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις. Για το λόγο αυτό μάλιστα, ζητούν να αυξηθεί το όριο ηλικίας για να εργαστεί κάποιος ως ηλεκτροδηγός από τα 40 στα 45 έτη.


Οι ίδιες πηγές παραδέχονται πως υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά οι οποίες οφείλονται κυρίως στο γεγονός πως καθυστερούν οι διεθνείς διαγωνισμοί για την προμήθειά τους, αλλά και οι εγκρίσεις του προϋπολογισμού της εταιρείας από το Υπουργείο Οικονομικών.

5 Ιουλίου 2018

Μακεδονικό: Περισσότεροι/ες από 360 συνδικαλιστές/τριες ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία



«Τίποτα δεν έχουν να χωρίσουν οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ»

«Μιλάμε την ίδια γλώσσα» λένε πάνω από 360 συνδικαλιστές/τριες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, σε κείμενο υπογραφών το οποίο τάσσεται υπέρ της συμφωνίας που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ και ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία.

«Όταν η ειρήνη και η αλληλεγγύη μεταξύ των Λαών στεριώσει, τότε οι εργαζόμενοι θα ατενίζουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον. Μπορούμε να επικεντρωθούμε με όλες μας τις δυνάμεις και να αναπτύξουμε τους αγώνες με καλύτερους όρους και σε συνεργασία με τα εργατικά κινήματα των Βαλκανικών χωρών, στη μάχη ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό και στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων»: αυτό είναι το μήνυμα που εκπέμπουν οι εργαζόμενοι που υπογράφουν ενώ η συλλογή υπογραφών αναμένεται να συνεχιστεί.

Αναλυτικά το κείμενο και τα ονοματεπώνυμα των συνδικαλιστών και συνδικαλιστριών που έχουν υπογράψει (365 τον αριθμό) μέχρι τώρα (σ.σ.: μεσημέρι Τετάρτης, 4/7):

Μιλάμε την ίδια γλώσσα …

Η συμφωνία που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ έχει στόχο να κλείσει μια μακρά περίοδο εντάσεων και συγκρούσεων, που τροφοδοτήθηκε από την μισαλλοδοξία και τους εκατέρωθεν εθνικισμούς, ανοίγοντας παράλληλα τον δρόμο για την ειρήνη, τη φιλία και την συνεργασία στα πολύπαθα Βαλκάνια.

2 Ιουλίου 2018

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν, πως σε αυτήν την εταιρία πληρώνονται για να οδηγούν και να μεταφέρουν τους επιβάτες με ασφάλεια στον τόπο που επιθυμούν!!!!
Κατά συνέπεια δεν πρέπει να κάνουν τα εξής λάθη 

Α) να κρατούν εγκλωβισμένους τους επιβάτες κρατώντας κλειστές τις πόρτες στις στάσεις ώστε να επιβιβαστούν πρώτα από την μπροστινή πόρτα 

Β) να ανοίγουν μόνον την μπροστινή πόρτα όταν κρίνουν πως είναι ασφαλέστερο για τους πολίτες να ανοίξουν όλες τις πόρτες 

Γ) δεν είναι αστυνομικοί η' εισπράκτορες οπότε δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν ελενχο- να κατεβάσουν πολίτη η' να κρίνουν ποιος θα μπει στο λεωφορείο και ποιος όχι!!!!!!!!

Εάν σεβαστούμε το επάγγελμα του οδηγού και να  λειτουργήσουμε σαν επαγγελματίες οδηγοί και μόνον, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα!!!!!!!

29 Αυγούστου 2017

Η DJ TOY ΟΑΣΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ


ΜΕΤΑ το επιτυχημένο τρίμηνο της μουσικής επιμελήτριας στην Ο.ΣΥ και τα θετικότατα σχόλια των επιβατών για την μουσική που ακούγετε στα λεωφορεία ο υπουργός κος Σπίρτζης μαγεμένος από το έργο της την έκλεψε από την Ο.ΣΥ και την τοποθέτησε στο γραφείο του.

Πραγματικά αυτοί δεν έχουν το θεό τους. Δεν έχουν ούτε ελάχιστη ντροπή. Διορίζουν τους κολλητούς, τους νέους… Καρανίκες και μάλιστα μέσα στο κατακαλόκαιρο για να μην τους πάρουμε χαμπάρι.

Θυμάστε την ιστορία με την πρόσληψη από τον ΟΑΣΑ μιας… μουσικής επιμελήτριας; Θυμάστε τότε που γελάγανε και οι μαϊμούδες επειδή η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών είχε κατηγορηθεί ότι ουσιαστικά προσλαμβάνει… ντι τζέι για τα λεωφορεία;

22 Ιουλίου 2017

Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης



ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ «ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ όταν οι άνθρωποι της πόλης πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους
Η Θεσσαλονίκη δεν έχει λόγο να αντιγράψει το μοντέλο της Αθήνας.
Απέναντι στον ΟΑΣΘ που κλείνει το κύκλο του αφήνοντας πίσω μεγάλη δυσαρέσκεια στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, εμείς λέμε ότι η πόλη πρέπει να πάει ένα βήμα μπροστά από όλα τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν στη χώρα και τα αποτελέσματά τους δεν ήταν ποτέ αυτά που επιθυμούσαν οι πολίτες.
Η λύση δεν είναι να περάσουμε από το ιδιωτικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ, στο κρατικό μονοπώλιο του Υπουργείου Μεταφορών.
Η λύση για τη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ με καθοριστικό ρόλο της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και των ΦΟΡΕΩΝ της πόλης.
Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης και όχι από τους αρεστούς του εκάστοτε Υπουργού.

Έντονο παρασκήνιο στον ΣΥΡΙΖΑ, για το νέο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ




Μπορεί ως το τέλος του 2019 το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη να συνεχίσει να το εκτελεί ο ΟΑΣΘ ωστόσο θα είναι ένας διαφορετικός Οργανισμός. Και αυτό διότι με τη δημοσίευση του ΦΕΚ το Υπουργείο Μεταφορών -Υποδομών θα προχωρήσει στον ορισμό νέου διοικητικού συμβουλίου. Σε αυτό βέβαια αναμένεται να απαντήσει άμεσα με νομικά μέτρα το σημερινό Δ.Σ. του ΟΑΣΘ.

Στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ένα έντονο παρασκήνιο αυτές τις ημέρες για τη στελέχωση του Οργανισμού και λόγο και ρόλο, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, έχουν εκτός από τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, και οι στενοί του συνεργάτες στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Μυλόπουλος, πρόεδρος της Αττικό Μετρό και Απόστολος Αντωνούδης, πρόεδρος της Εγνατία Οδός, η κομματική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης και η επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου.

Στο νέο διοικητικό συμβούλιο θα υπάρχουν πολλά νέα πρόσωπα ενώ ως τώρα, λόγω της στενής συνεργασίας του με τον Υπουργό Μεταφορών, από τα φαβορί για την προεδρεία του νέου ΟΑΣΘ θεωρείται ο κ. Αντωνούδης ενώ έχει ακουστεί και το όνομα του δικηγόρου Μανώλη Λαμτζίδη, που κλήθηκε κατόπιν πρότασης του κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί στην επιτροπή Παραγωγής-Εμπορίου για τις αστικές συγκοινωνίες

20 Ιουλίου 2017

Χωρίς ιδιαίτερα νέα, η χτεσινή σύσκεψη των Σωματείων, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Χωρίς κάτι ουσιαστικό, πέραν των γνωστών αντιπαραθέσεων -που σε κάποιες περιπτώσεις θυμίζουν εσωτερικές έριδες συνδικάτων που εξωτερικεύονται σε λάθος χρόνο και τόπο- ολοκληρώθηκε η χτεσινή συνάντηση των Σωματείων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στα γραφεία της ΠΟΣ.


Το μόνο που κρατάμε είναι η πρόταση της ΠΟΣ για κοινή κινητοποίηση την μέρα ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και οι τοποθετήσεις συνδικαλιστών που έκαναν λόγο για ανάγκη νέας αρχής στις σχέσεις των συνδικάτων καθώς το επόμενο διάστημα θα έχουμε εξελίξεις που θα χρειαστούν ενότητα για να αντιμετωπιστούν.

Κατά τα άλλα ακούσαμε από συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ στα λεωφορεία ότι η σημερινή Κυβέρνηση είναι η ...χειρότερη όλων των εποχών ενώ όπως ξαναγράψαμε είχαμε και εσωτερικές αντιπαραθέσεις που δεν κατανοήσαμε για ποιο λόγο υπήρξαν σε αυτήν την σύσκεψη.


Δεν είδαμε -όπως άλλοτε- την ΓΣΕΕ παρούσα στην συνάντηση, ενώ κάποιοι έψαχναν -άγνωστο γιατί- τον Νίκο Φωτόπουλο!! (είπαμε ανούσιες αντιπαραθέσεις σε λάθος τόπο και χρόνο)

Ελπίζουμε η πρόταση της ΠΟΣ δια μέσου του Προέδρου της Ομοσπονδίας να γίνει πράξη και επιτέλους να υπάρξει συντονισμός της δράσης των εργαζομένων στα Μέσα Μεταφοράς.


ΠΗΓΗ: Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

17 Ιουλίου 2017

Με τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ στη Ραφήνα! Σπάει το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ


Τέλος στο μονοπώλιο του ΚΤΕΛ Αττικής στις μετακινήσεις από και προς τη Ραφήνα επιχειρεί να δώσει ο ΟΑΣΑ, αποφασίζοντας πως η πόλη-προάστιο θα εξυπηρετείται από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Τα λεωφορεία πάντως δεν θα φτάνουν (ακόμα;) στο λιμάνι της Ραφήνας αλλά θα διέρχονται λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά από αυτό.



Όπως αποφάσισε ο ΟΑΣΑ, η λεωφορειακή γραμμή 314 Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας – Νομαρχία Ανατολικής Αττικής – Παλλήνη θα επεκταθεί κατά 11,5 περίπου χιλιόμετρα, φτάνοντας μέχρι και τη Ραφήνα. Η νέα ονομασία της λεωφορειακής γραμμής, η λειτουργία της οποίας αναμένεται άμεσα, θα είναι 314 Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας – Παλλήνη – Ραφήνα.

19 Ιουνίου 2017


Το Συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης που θα διεξαχθεί στην Αθήνα 30/6 με 2/7 είναι πολύ διαφορετικό από τα Συνέδρια που έχουμε συνηθίσει.

Δεν πάμε να λύσουμε διαφορές, πάμε να βρούμε κοινό βηματισμό.

Δεν πάμε να κάνουμε διαπιστώσεις για τις σοβαρές όντως επιπτώσεις της κρίσης, πάμε να διαμορφώσουμε την πρόταση για το ξεπέρασμά της.

Το Συνέδριο μας είναι προγραμματικό και φιλοδοξούμε να δώσουμε καθαρές και συγκεκριμένες απαντήσεις στο κεντρικό ζητούμενο της χώρας που δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη.

16 Ιουνίου 2017

Ακόμα χωρίς σχέδιο η ΟΣΥ, για μεταφορά του αμαξοστασίου του Ελληνικού


Δεν έχουν βρει τον χώρο, αλλά ζητούν ήδη χρήματα για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου τους από το Ελληνικό οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), ενώ καθυστερούν δραματικά τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης.                                                   Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η Ελληνικόν Α.Ε. έθεσε για πρώτη φορά το θέμα στις ΟΣΥ τον Φεβρουάριο του 2016 και από τότε οι αρμόδιες υπηρεσίες έκαναν λόγο για ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, καθώς πρόκειται για χρονοβόρο διαδικασία με υψηλό κόστος. Τα ίδια υποστηρίζουν και σήμερα. 



Τον Φεβρουάριο του 2016 η Ελληνικόν Α.Ε. απαιτούσε τη μεταφορά του αμαξοστασίου μέχρι τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Έκτοτε η κατάσταση παραμένει ίδια. Μοναδική διαφορά είναι ότι οι ΟΣΥ έχουν περιορίσει τις απαιτήσεις τους όσον αφορά τους πόρους που χρειάζεται για να προχωρήσουν στη μετεγκατάσταση.

Πληροφορίες ήθελαν τις ΟΣΥ να ζητούν τότε 90 εκατ. προκειμένου να μεταφέρουν το αμαξοστάσιο σε νέο χώρο. Με πρόσφατο έγγραφό όμως του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ Ιωάννη Σκουμπούρη, οι απαιτήσεις του οργανισμού περιορίζονται στα 35 εκατ. ευρώ.