8 Αυγούστου 2018

ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ





ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΡΑ ΣΑΣ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΣ...

ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ Κ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

ΕΔΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΓΚΕΤΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΠΑΡΕΑ...!!!!!

ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΩΛΟΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ...!!!!!

2 Αυγούστου 2018

Έχουμε και εμείς της ευθύνες μας

Κάποιοι απαξίωναν το Δημόσιο, λέγοντας τεμπέληδες και αντιπαραγωγικούς ανθρώπους σε πάγιες και καίριες θέσεις.

Έτσι αφού περάσαμε από τηλεδικες (εδώ οι ευθύνες των δημοσιοκάφρων) ειναι μεγαλύτερες των πολιτικών. 

Κατακρεουργήσαμε (Πυροσβεστική),(Αστυνομία),(Ιατρικές  υποδομές),(ΙΚΑ),(Συγκοινωνίες), και ο κατάλογος ειναι μακρύς.

Φταις κι εσυ καναπεδατε Έλληνα...ναι φταις..που τους πίστεψες στα δελτία των 9...

Τώρα μην απορούμε γιατι καιγόμαστε? 
γιατι μας υπέρ φορολογούν? 
γιατι δεν λειτουργούν οι θεσμοί? 

Γιατί φωνάζουμε αστυνομία και έρχεται μετά από 1 ώρα...
Γιατί περιμένουμε 1 ώρα το λεωφορείο...

Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας πια... 

Γιατί αποδείχτηκε περίτρανα ότι οι "τεμπέληδες" και οι "αντιπαραγωγικοί" ήταν αυτοί που κράταγαν ψηλά τον κοινωνικό ιστό...που με φιλότιμο και αυτοθυσία έβγαζαν το μεροκάματο του τρόμου...

Πρέπει να ξυπνήσουμε και να συνθέσουμε τα κομμάτια του παζλ...έστω, στο και 5'.

13 Ιουλίου 2018

ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΣΣΑΣ


ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΊΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ (ΕΎΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΎΣΚΟΛΗ),

( ΜΕΡΙΚΈΣ ΦΟΡΕΣ.)

ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΊΘΙΟΥ 

ΚΑΙ ΑΝΤΊ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΈΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΒΟΉΘΕΙΑ?
ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΎΝ ΝΑ ΜΆΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ 

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΎΟΥΝ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΊΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΎΣ,

ΔΙΌΤΙ ΑΠΌ ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΉΚΑΜΕ ΕΔΏ ΜΈΣΑ, ΕΚΕΊ ΈΞΩ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΊ ΤΟΥΣ !!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ !!!

ΜΆΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ, ΚΑΙ ΑΦΉΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΈΣ...

8 Ιουλίου 2018



Άδραξα την ευκαιρία από το σχόλιο του κάλου μας φίλου. 
Να ανασκευάσω λοιπόν :   
Η κυβερνητική "πλειοψηφία" σας εύχεται    ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ.

7 Ιουλίου 2018

περί λειτουργίας της τηλεματικής

ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. 

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΤΗΣ ΦΙΛΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΑΝΤΑ, ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΜΑΣ, 

ΟΤΙ ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ "ΖΑΛΙΣΜΕΝΟΙ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, 

ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ!!!
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ...


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ
.

ΟΑΣΑ: Εξετάζεται σχέδιο αναγκαστικής αποχώρησης προσωπικού πάνω από 50 ετών




Της Μαρίας Μόσχου

Η μείωση προσωπικού προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του Υπερταμείου για τον Όμιλο ΟΑΣΑ στα … «χέρια» του οποίου είναι πλέον ακόμα και η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Η εισήγηση του Υπερταμείου αρχικά προέβλεπε «νυστέρι» στο κόστος προσωπικού και πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, αφού το 24% περίπου των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δηλαδή περίπου 1.250 άτομα, είναι άνω των 50 ετών.

Ωστόσο στο τραπέζι έχουν πέσει εκτός από την εθελουσία έξοδο η οποία στοιχίζει σημαντικά και δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς έγκριση του υπουργείου Οικονομικών , δύο ακόμα λύσεις:
Μετατάξεις όπως ακριβώς έγινε και με την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ όπου πάνω από το μισό προσωπικό μετατάσσεται στον ΟΣΕ. Και αυτό βέβαια το σενάριο παρουσιάζει «κενά» καθώς οι οδηγοί και οι τεχνικοί δεν είναι εύκολο να απασχοληθούν σε άλλες ΔΕΚΟ.
Αναγκαστική αποχώρηση για όλους τους εργαζόμενους πάνω από 50 ετών. Το σενάριο αυτό που επεξεργάζεται ήδη από τα αρμόδια στελέχη είναι το λιγότερο δαπανηρό καθώς οι εργαζόμενοι δεν θα πληρωθούν τα χρόνια που απομένουν για την συνταξιοδότηση. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι θα καταβληθούν μόνο 5 χρόνια ένσημα για κάθε εργαζόμενο οι οποίοι ωστόσο δεν θα έχουν τη δυνατότητα εργασίας σε άλλο εργοδότη.

Να σημειωθεί ότι από τους περίπου 7.962 εργαζομένους στον ΟΑΣΑ πάνω από 2.500 εργαζόμενοι είναι πάνω από 50 ετών.

Δεν είναι τυχαίο ότι στο στρατηγικό σχέδιο του υπερταμείου για τη διάσωση της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και της ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) περιγράφονται δύο εταιρείες με μειούμενες εισπράξεις, αυξανόμενα χρέη προς τρίτους, δίχως εργαλεία διαχείρισης κινδύνου, κουλτούρα Δημοσίου, μεγάλη εσωτερική γραφειοκρατία και αβέβαιο μέλλον.

Πιο ελλειμματική από τις δύο εταιρείες είναι η ΟΣΥ με προσωπικό 5.166 άτομα, από τα οποία τα 1850 είναι πάνω από 50 ετών, όπου όπως αναφέρει το υπερταμείο συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις.


Τόσο στην ΟΣΥ όσο και στην ΣΤΑΣΥ, η μισθοδοσία καλύπτει το 60,8% των λειτουργικών δαπανών τους.

Την Άνοιξη το Υπερταμείο είχε προτείνει στη διοίκηση του ΟΑΣΑ να σχεδιάσει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για προσωπικό με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Ο προγραμματισμός του ΟΑΣΑ

Η πολιτική που ήθελε να ακολουθήσει η διοίκηση του ΟΑΣΑ από το 2017 ήταν εντελώς διαφορετική και ο προγραμματισμός προέβλεπε την πρόσληψη:
495 οδηγών (Οδικές Συγκοινωνίες – ΟΣΥ Α.Ε.)
201 τεχνιτών (ΟΣΥ Α.Ε.)
52 διοικητικών (ΟΣΥ Α.Ε.)
130 ηλεκτροδηγών (Σταθερές Συγκοινωνίες – ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
170 τεχνιτών (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
166 ελεγκτών κομίστρου (ΟΑΣΑ)
92 διοικητικών (ΟΑΣΑ)

Όπως είχε υποστηρίξει ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης οι οργανισμοί δυστυχώς λειτουργούν με σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό.

«Αρκεί να σας αναφέρω ότι από το 2009 ως το 2015 ο ΟΑΣΑ υπέστη μείωση του προσωπικού του κατά 57%, η ΟΣΥ μείωση σε οδηγούς κατά 34% και η ΣΤΑΣΥ μείωση σε ηλεκτροδηγούς κατά 6%. Για το λόγο αυτό οι Διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου έχουμε υποβάλει αιτήματα για την κάλυψη κενών θέσεων σε προσωπικό» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Στα «χέρια» του Υπερταμείου

Η ανάληψη του πλήρη ελέγχου του ΟΑΣΑ από το Υπερταμείου προβλέπεται πλέον και από το νέο καταστατικό του ΟΑΣΑ το οποίο εγκρίθηκε στη διάρκεια Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, μετά από την υπόδειξη του νέου μετόχου, της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., δηλαδή του Υπερταμείου.

Κυβέρνηση, υπουργεία και διυπουργική επιτροπή «χάνουν» οποιοδήποτε δικαίωμα παρέμβασης ακόμα και αν αυτό αφορά μείωση προσωπικού ή άλλα κρίσιμα θέματα.

Συγκεκριμένα, ελήφθη απόφαση για τροποποίηση 20 άρθρων του ισχύοντος καταστατικού της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. Το νέο καταστατικό δίνει εξουσίες στο Υπερταμείο που μέχρι σήμερα είχε ο παλιός μέτοχος, δηλαδή το υπουργείο Οικονομικών αλλά και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Κάποιες από τις σημαντικότερες μεταβολές είναι:
Κατάθεση όλων των οικονομικών στοιχείων του ΟΑΣΑ στο Υπερταμείο και όχι στο υπουργείο.
Λήψη και επιβολή μέτρων από το Υπερταμείο σε περίπτωση απόκλισης από τους οικονομικούς στόχους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο οφείλει να τηρεί της αποφάσεις και τις οδηγίες του Υπερταμείου και όχι της κυβέρνησης (διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ).
Διορισμός του συνόλου του Δ.Σ. από το Υπερταμείο και όχι από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός δεν θα μπορεί να απομακρύνει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ή άλλα μέλη του Δ.Σ. Τα μέλη του Δ.Σ. αυξάνονται σε 9 (ανώτατο όριο) από 7.

6 Ιουλίου 2018

ΣΤΑΣΥ: Επόμενη στάση... δικαστήρια για τις κινητοποιήσεις στο Μετρό.



Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις
Στα δικαστήρια θα απευθύνεται εφεξής η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σε περιπτώσεις κήρυξης κινητοποιήσεων από τα συνδικάτα των εργαζομένων, προκειμένου να εξαντλεί τα νομικά περιθώρια και να υπερασπίζεται το συμφέρον της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες.


Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έλαβε την απόφαση αυτή με τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας, στην οποία έχουν μεταβιβαστεί οι μετοχές της εταιρείας εδώ και μερικούς μήνες. Καταλυτικό ρόλο στη λήψη της απόφασης έπαιξαν οι απανωτές κινητοποιήσεις τις οποίες έχουν πραγματοποιήσει δύο συνδικάτα εργαζομένων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνδικάτο στις σταθερές συγκοινωνίες, το ΣΕΛΜΑ και για ένα από τα δύο συνδικάτα ηλεκτροδηγών.


Το συνδικάτο ηλεκτροδηγών ετοιμάζεται για νέες απεργιακές κινητοποιήσεις, λίγες μόλις ημέρες μετά από δύο στάσεις εργασίας που πραγματοποίησε στις 25 και στις 29 Ιουνίου.


Στις 25 Ιουνίου, όταν το συνδικάτο κήρυξε στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στη γραμμή 3 του μετρό απείχαν από την εργασία τους 7 οδηγοί από τους 32 που επρόκειτο να εργαστούν. Αντίστοιχα στη γραμμή 2, απείχαν 16 από τους 30 που είχαν βάρδια τις ώρες της στάσης εργασίας.


Την Παρασκευή, 29 Ιουνίου, στη γραμμή 3 μόλις 5 οδηγοί από τους 20 που είχαν βάρδια δεν εργάστηκαν, ενώ στη γραμμή 2 εκείνοι που συμμετείχαν στη στάση εργασίας ήταν 7 από το σύνολο των 18 ηλεκτροδηγών που είχαν βάρδια εκείνο το βράδυ.


Τα δύο βασικά αιτήματα του ενός εκ των δύο συνδικάτων ηλεκτροδηγών, στο οποίο συμμετέχουν 115 από τους 225 οδηγούς, αφορούν στην έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών.


Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις. Για το λόγο αυτό μάλιστα, ζητούν να αυξηθεί το όριο ηλικίας για να εργαστεί κάποιος ως ηλεκτροδηγός από τα 40 στα 45 έτη.


Οι ίδιες πηγές παραδέχονται πως υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά οι οποίες οφείλονται κυρίως στο γεγονός πως καθυστερούν οι διεθνείς διαγωνισμοί για την προμήθειά τους, αλλά και οι εγκρίσεις του προϋπολογισμού της εταιρείας από το Υπουργείο Οικονομικών.

5 Ιουλίου 2018

Μακεδονικό: Περισσότεροι/ες από 360 συνδικαλιστές/τριες ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία



«Τίποτα δεν έχουν να χωρίσουν οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ»

«Μιλάμε την ίδια γλώσσα» λένε πάνω από 360 συνδικαλιστές/τριες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, σε κείμενο υπογραφών το οποίο τάσσεται υπέρ της συμφωνίας που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ και ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία.

«Όταν η ειρήνη και η αλληλεγγύη μεταξύ των Λαών στεριώσει, τότε οι εργαζόμενοι θα ατενίζουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον. Μπορούμε να επικεντρωθούμε με όλες μας τις δυνάμεις και να αναπτύξουμε τους αγώνες με καλύτερους όρους και σε συνεργασία με τα εργατικά κινήματα των Βαλκανικών χωρών, στη μάχη ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό και στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων»: αυτό είναι το μήνυμα που εκπέμπουν οι εργαζόμενοι που υπογράφουν ενώ η συλλογή υπογραφών αναμένεται να συνεχιστεί.

Αναλυτικά το κείμενο και τα ονοματεπώνυμα των συνδικαλιστών και συνδικαλιστριών που έχουν υπογράψει (365 τον αριθμό) μέχρι τώρα (σ.σ.: μεσημέρι Τετάρτης, 4/7):

Μιλάμε την ίδια γλώσσα …

Η συμφωνία που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ έχει στόχο να κλείσει μια μακρά περίοδο εντάσεων και συγκρούσεων, που τροφοδοτήθηκε από την μισαλλοδοξία και τους εκατέρωθεν εθνικισμούς, ανοίγοντας παράλληλα τον δρόμο για την ειρήνη, τη φιλία και την συνεργασία στα πολύπαθα Βαλκάνια.

2 Ιουλίου 2018

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν, πως σε αυτήν την εταιρία πληρώνονται για να οδηγούν και να μεταφέρουν τους επιβάτες με ασφάλεια στον τόπο που επιθυμούν!!!!
Κατά συνέπεια δεν πρέπει να κάνουν τα εξής λάθη 

Α) να κρατούν εγκλωβισμένους τους επιβάτες κρατώντας κλειστές τις πόρτες στις στάσεις ώστε να επιβιβαστούν πρώτα από την μπροστινή πόρτα 

Β) να ανοίγουν μόνον την μπροστινή πόρτα όταν κρίνουν πως είναι ασφαλέστερο για τους πολίτες να ανοίξουν όλες τις πόρτες 

Γ) δεν είναι αστυνομικοί η' εισπράκτορες οπότε δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν ελενχο- να κατεβάσουν πολίτη η' να κρίνουν ποιος θα μπει στο λεωφορείο και ποιος όχι!!!!!!!!

Εάν σεβαστούμε το επάγγελμα του οδηγού και να  λειτουργήσουμε σαν επαγγελματίες οδηγοί και μόνον, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα!!!!!!!

29 Αυγούστου 2017

Η DJ TOY ΟΑΣΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ


ΜΕΤΑ το επιτυχημένο τρίμηνο της μουσικής επιμελήτριας στην Ο.ΣΥ και τα θετικότατα σχόλια των επιβατών για την μουσική που ακούγετε στα λεωφορεία ο υπουργός κος Σπίρτζης μαγεμένος από το έργο της την έκλεψε από την Ο.ΣΥ και την τοποθέτησε στο γραφείο του.

Πραγματικά αυτοί δεν έχουν το θεό τους. Δεν έχουν ούτε ελάχιστη ντροπή. Διορίζουν τους κολλητούς, τους νέους… Καρανίκες και μάλιστα μέσα στο κατακαλόκαιρο για να μην τους πάρουμε χαμπάρι.

Θυμάστε την ιστορία με την πρόσληψη από τον ΟΑΣΑ μιας… μουσικής επιμελήτριας; Θυμάστε τότε που γελάγανε και οι μαϊμούδες επειδή η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών είχε κατηγορηθεί ότι ουσιαστικά προσλαμβάνει… ντι τζέι για τα λεωφορεία;

22 Ιουλίου 2017

Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης



ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ «ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ όταν οι άνθρωποι της πόλης πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους
Η Θεσσαλονίκη δεν έχει λόγο να αντιγράψει το μοντέλο της Αθήνας.
Απέναντι στον ΟΑΣΘ που κλείνει το κύκλο του αφήνοντας πίσω μεγάλη δυσαρέσκεια στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, εμείς λέμε ότι η πόλη πρέπει να πάει ένα βήμα μπροστά από όλα τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν στη χώρα και τα αποτελέσματά τους δεν ήταν ποτέ αυτά που επιθυμούσαν οι πολίτες.
Η λύση δεν είναι να περάσουμε από το ιδιωτικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ, στο κρατικό μονοπώλιο του Υπουργείου Μεταφορών.
Η λύση για τη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ με καθοριστικό ρόλο της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και των ΦΟΡΕΩΝ της πόλης.
Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης και όχι από τους αρεστούς του εκάστοτε Υπουργού.

Έντονο παρασκήνιο στον ΣΥΡΙΖΑ, για το νέο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ




Μπορεί ως το τέλος του 2019 το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη να συνεχίσει να το εκτελεί ο ΟΑΣΘ ωστόσο θα είναι ένας διαφορετικός Οργανισμός. Και αυτό διότι με τη δημοσίευση του ΦΕΚ το Υπουργείο Μεταφορών -Υποδομών θα προχωρήσει στον ορισμό νέου διοικητικού συμβουλίου. Σε αυτό βέβαια αναμένεται να απαντήσει άμεσα με νομικά μέτρα το σημερινό Δ.Σ. του ΟΑΣΘ.

Στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ένα έντονο παρασκήνιο αυτές τις ημέρες για τη στελέχωση του Οργανισμού και λόγο και ρόλο, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, έχουν εκτός από τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, και οι στενοί του συνεργάτες στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Μυλόπουλος, πρόεδρος της Αττικό Μετρό και Απόστολος Αντωνούδης, πρόεδρος της Εγνατία Οδός, η κομματική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης και η επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου.

Στο νέο διοικητικό συμβούλιο θα υπάρχουν πολλά νέα πρόσωπα ενώ ως τώρα, λόγω της στενής συνεργασίας του με τον Υπουργό Μεταφορών, από τα φαβορί για την προεδρεία του νέου ΟΑΣΘ θεωρείται ο κ. Αντωνούδης ενώ έχει ακουστεί και το όνομα του δικηγόρου Μανώλη Λαμτζίδη, που κλήθηκε κατόπιν πρότασης του κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί στην επιτροπή Παραγωγής-Εμπορίου για τις αστικές συγκοινωνίες

20 Ιουλίου 2017

Χωρίς ιδιαίτερα νέα, η χτεσινή σύσκεψη των Σωματείων, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Χωρίς κάτι ουσιαστικό, πέραν των γνωστών αντιπαραθέσεων -που σε κάποιες περιπτώσεις θυμίζουν εσωτερικές έριδες συνδικάτων που εξωτερικεύονται σε λάθος χρόνο και τόπο- ολοκληρώθηκε η χτεσινή συνάντηση των Σωματείων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στα γραφεία της ΠΟΣ.


Το μόνο που κρατάμε είναι η πρόταση της ΠΟΣ για κοινή κινητοποίηση την μέρα ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και οι τοποθετήσεις συνδικαλιστών που έκαναν λόγο για ανάγκη νέας αρχής στις σχέσεις των συνδικάτων καθώς το επόμενο διάστημα θα έχουμε εξελίξεις που θα χρειαστούν ενότητα για να αντιμετωπιστούν.

Κατά τα άλλα ακούσαμε από συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ στα λεωφορεία ότι η σημερινή Κυβέρνηση είναι η ...χειρότερη όλων των εποχών ενώ όπως ξαναγράψαμε είχαμε και εσωτερικές αντιπαραθέσεις που δεν κατανοήσαμε για ποιο λόγο υπήρξαν σε αυτήν την σύσκεψη.


Δεν είδαμε -όπως άλλοτε- την ΓΣΕΕ παρούσα στην συνάντηση, ενώ κάποιοι έψαχναν -άγνωστο γιατί- τον Νίκο Φωτόπουλο!! (είπαμε ανούσιες αντιπαραθέσεις σε λάθος τόπο και χρόνο)

Ελπίζουμε η πρόταση της ΠΟΣ δια μέσου του Προέδρου της Ομοσπονδίας να γίνει πράξη και επιτέλους να υπάρξει συντονισμός της δράσης των εργαζομένων στα Μέσα Μεταφοράς.


ΠΗΓΗ: Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

17 Ιουλίου 2017

Με τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ στη Ραφήνα! Σπάει το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ


Τέλος στο μονοπώλιο του ΚΤΕΛ Αττικής στις μετακινήσεις από και προς τη Ραφήνα επιχειρεί να δώσει ο ΟΑΣΑ, αποφασίζοντας πως η πόλη-προάστιο θα εξυπηρετείται από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Τα λεωφορεία πάντως δεν θα φτάνουν (ακόμα;) στο λιμάνι της Ραφήνας αλλά θα διέρχονται λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά από αυτό.



Όπως αποφάσισε ο ΟΑΣΑ, η λεωφορειακή γραμμή 314 Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας – Νομαρχία Ανατολικής Αττικής – Παλλήνη θα επεκταθεί κατά 11,5 περίπου χιλιόμετρα, φτάνοντας μέχρι και τη Ραφήνα. Η νέα ονομασία της λεωφορειακής γραμμής, η λειτουργία της οποίας αναμένεται άμεσα, θα είναι 314 Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας – Παλλήνη – Ραφήνα.

19 Ιουνίου 2017


Το Συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης που θα διεξαχθεί στην Αθήνα 30/6 με 2/7 είναι πολύ διαφορετικό από τα Συνέδρια που έχουμε συνηθίσει.

Δεν πάμε να λύσουμε διαφορές, πάμε να βρούμε κοινό βηματισμό.

Δεν πάμε να κάνουμε διαπιστώσεις για τις σοβαρές όντως επιπτώσεις της κρίσης, πάμε να διαμορφώσουμε την πρόταση για το ξεπέρασμά της.

Το Συνέδριο μας είναι προγραμματικό και φιλοδοξούμε να δώσουμε καθαρές και συγκεκριμένες απαντήσεις στο κεντρικό ζητούμενο της χώρας που δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη.

16 Ιουνίου 2017

Ακόμα χωρίς σχέδιο η ΟΣΥ, για μεταφορά του αμαξοστασίου του Ελληνικού


Δεν έχουν βρει τον χώρο, αλλά ζητούν ήδη χρήματα για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου τους από το Ελληνικό οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), ενώ καθυστερούν δραματικά τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης.                                                   Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η Ελληνικόν Α.Ε. έθεσε για πρώτη φορά το θέμα στις ΟΣΥ τον Φεβρουάριο του 2016 και από τότε οι αρμόδιες υπηρεσίες έκαναν λόγο για ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, καθώς πρόκειται για χρονοβόρο διαδικασία με υψηλό κόστος. Τα ίδια υποστηρίζουν και σήμερα. 



Τον Φεβρουάριο του 2016 η Ελληνικόν Α.Ε. απαιτούσε τη μεταφορά του αμαξοστασίου μέχρι τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Έκτοτε η κατάσταση παραμένει ίδια. Μοναδική διαφορά είναι ότι οι ΟΣΥ έχουν περιορίσει τις απαιτήσεις τους όσον αφορά τους πόρους που χρειάζεται για να προχωρήσουν στη μετεγκατάσταση.

Πληροφορίες ήθελαν τις ΟΣΥ να ζητούν τότε 90 εκατ. προκειμένου να μεταφέρουν το αμαξοστάσιο σε νέο χώρο. Με πρόσφατο έγγραφό όμως του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ Ιωάννη Σκουμπούρη, οι απαιτήσεις του οργανισμού περιορίζονται στα 35 εκατ. ευρώ.

8 Ιουνίου 2017

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ** ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΟΝ κο Bo...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ** ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΟΝ κο Bo...: ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ** ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΟΝ κο Bourda ** Σημαντική λεπτομέρεια η ώρα αποστολής του e-mail με την προκλητική επιστολή τ...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΗΝ Ε...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΗΝ Ε...: Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στ...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ...: Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο ...

31 Μαΐου 2017

Ανατροπές στην εξαγορά των πλασματικών χρόνων ασφάλισης



Δραματικές αλλαγές στην εξαγορά πλασματικών ετών ασφάλισης φέρνει ο νόμος Κατρούγκαλου. Οι αλλαγές ισχύουν για τους μισθωτούς, τους ελευθέρους επαγγελματίες.Με εγκύκλιο που εξέδωσε εχθές το Υπουργείο Εργασίας παρέχονται οι ακόλουθες διευκρινίσεις:1. Αναγνωριζόμενοι - πλασματικοί χρόνοι στον ΕΦΚΑ Εισάγεται νέος τρόπος υπολογισμού του ασφαλίστρου αναγνώρισης των πλασματικών χρόνων ασφάλισης για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος...
και προσαύξηση του ποσού της σύνταξης, σε όσες περιπτώσεις απαιτείται η καταβολή εισφοράς, ενώ δεν τροποποιούνται οι ισχύουσες διατάξεις που καθορίζουν ποιοι θεωρούνται πλασματικοί χρόνοι ασφάλισης.Κατά συνέπεια, εξακολουθούν να ισχύουν και όλες οι ειδικότερες εγκύκλιες οδηγίες, οι σχετικές με τους πλασματικούς χρόνους, οι οποίοι συνυπολογίζονται ή όχι στο ανώτατο κατ' έτος όριο αναγνωριστέου πλασματικού χρόνου για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος ή/και προσαύξηση του ποσού της σύνταξης.
Δηλαδή:

23 Μαΐου 2017

To χειρότερο για την Ελλάδα σενάριο γράφτηκε χθες στο Eurogroup



To χειρότερο για την Ελλάδα σενάριο γράφτηκε χθες στο Eurogroup καθώς όχι μόνο δεν υπήρξε συνολική συμφωνία για το χρέος, αλλά ούτε καν έκλεισαν στο ελάχιστο οι διαφορές μεταξύ των δανειστών με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν νέα παζάρια με άγνωστο αποτέλεσμα.
Παρά τις προσπάθειες για διπλωματική ανάλυση του χθεσινού ναυαγίου η ουσία είναι ότι μπαίνουμε σε μια ατέρμονη διαδικασία διαπραγματεύσεων με την ελπίδα να υπάρξει στις 15 Ιουνίου μια κάποια πολιτική δήλωση στήριξης της Ελλάδας στο θέμα της απομείωσης του χρέους, αλλά χωρίς αναλυτική περιγραφή των μέτρων.

Το ναυάγιο είχε και άλλα στάδια. Οι δανειστές δεν συμφώνησαν ούτε καν στο να κλείσει η δεύτερη αξιολόγηση και να εκταμιευτεί η δόση, κάτι που ήταν δεδομένο μετά την ψήφιση του μνημονίου. Κι αυτό όχι γιατί απομένουν 25 προαπαιτούμενα από τα 140. Αν στις 15 Ιουνίου υπάρξει η συνολική συμφωνία που προανήγγειλε ο Γ. Ντάισελμπλουμ απαιτούνται 3-4 εβδομάδες για να εγκριθεί αυτή από τα εθνικά κοινοβούλια και περίπου 5 εβδομάδες για να περάσει από το εκτελεστικό συμβούλιο του ΔΝΤ, άρα αγγίζουμε το “καυτό” τετραήμερο 17-20 Ιουλίου, όπου πρέπει να πληρωθούν 6,3 δισ ευρώ.
Επίσης, υπήρξε διαφωνία και ως προς το να γίνει έκτακτο Eurogroup, κάτι που δείχνει ότι οι δανειστές δεν βιάζονται σε αντίθεση με την Ελλάδα που «καίγεται».

19 Μαΐου 2017

Όχι στην αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες

Συνδικάτο ΟΑΣΑ: «Σκόπιμα απαξιώνουν την ΟΣΥ, για...

 Συνδικάτο ΟΑΣΑ: «Σκόπιμα απαξιώνουν την ΟΣΥ, για...: Συνδικάτο ΟΑΣΑ: «Σκόπιμα απαξιώνουν την ΟΣΥ, για να την ιδιωτικοποιήσουν»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ -  Η ΠΡΩΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ -  Η ΠΡΩΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ...: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ -  Η ΠΡΩΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ

ΟΑΣΑ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - Η ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ Σ...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - Η ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ Σ...: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - Η ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ

Λεωφορείο όπως... χάπι! Ενα πρωί, ένα μεσημέρι κ...

Λεωφορείο όπως... χάπι! Ενα πρωί, ένα μεσημέρι κ...: Λεωφορείο όπως... χάπι! Ενα πρωί, ένα μεσημέρι και ένα βράδυ...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠ...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠ...: ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙ...

 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙ...: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ο.ΣΥ