14 Μαΐου 2018

ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑ



Παρακολούθησα στο προτελευταίο Δ/Σ την αγωνία του εκπροσώπου
του ΜΕΤΑ για το κλείσιμο του ΑΜ του Ελληνικού. Τώρα το πήρε χαμπάρι? Τρία χρόνια που μπαινόβγαινε στα γραφεία της διοίκησης δεν το είχε καταλάβε

Όταν καμάρωνε σαν γύφτικο σκεπάρνι δίπλα στην κα Γεώργιου (που είναι η κύρια υπεύθυνη για το κλείσιμο του Ελληνικού) στους χορούς του ΜΕΤΑ γιατί δεν πίεσε ώστε να πάρει μια δέσμευση ενώπιων των συναδέλφων για εξαίρεση του Α/Μ Ελληνικού?
Για να είστε αρεστοί και να κάνετε τις προαγωγές σας?
Και τώρα τι έγινε?
Σας έπιασε ο πόνος για το Α/Μ του Ελληνικού και βγήκατε στα κάγκελα?
Γιατί? Επειδή σας άφησε ο κύριος Σπίρτζης έξω από τις τελευταίες προαγωγές και τις έδωσε στην ΕΑΣ?
Σιγά σιγά αποκαλύπτεστε και πρώτοι σας κατάλαβαν οι συνάδελφοι του Α/Μ Ελληνικού και σας τιμώρησαν με το χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα στα 7 αμαξοστάσια στις εκλογές του συνδικάτου.

11 Μαΐου 2018

24ωρη απεργία στο Μετρό, τη Δευτέρα 14/5/2018


Σε 24ωρη απεργία την Δευτέρα 14/5/2018, προχωρούν οι εργαζόμενοι του Μετρό, στις γραμμές 2 και 3. Την απεργία εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).

Στην τραγική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από την έλλειψη προσωπικού και από την έλλειψη ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών έρχεται να προστεθεί η αχαρακτήριστη συμπεριφορά της διοίκησης που απρόσκοπτα αρνείται να συζητήσει με την πλειοψηφία των εργαζομένων προτιμώντας να συνδιαλέγεται υπογείως με κομματικά προσκείμενους και υποτακτικούς.

"Εσείς έχετε το πρόγραµµα σας κι εγώ το δικό µου" απαντά ο διευθύνων σύµβουλος στις συνεχείς αιτήσεις µας για συνάντηση.

1 Μαΐου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΟΣΕ

Άμεση απάντηση της ΠΑΣΚΕ στους μηχανοδηγούς του ΟΣΕ, οι οποίοι με άρθρο στον ιστότοπό τους δείτε ΕΔΩ επιχειρούν να αναμιχθούν τόσο άκομψα και απροκάλυπτα στα τεκτενόμενα του συνδικάτου μας.

28 Απριλίου 2018

Οι μάσκες τους ΜΕΤΑκινήθηκαν



Αυτοί που διατυμπάνιζαν πως δεν τους ενδιαφέρουν οι καρέκλες , απέδειξαν το ακριβώς αντίθετο.

Ενώ συμμετείχαν στην ψηφοφορία για την θέση του πρόεδρου, όταν την έχασαν , αποχώρισαναπό την διαδικασία της πλήρωσης των υπολοίπων θέσεων.

Αυτό είναι το ΝΕΟ που λέγατε;
''ή πρόεδρος ή τίποτα;''
Δεν εκπροσωπείς έτσι αυτούς που σε τίμησαν με την ψήφο τους.

18 Φεβρουαρίου 2018

ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ


Στην προηγούμενη εκλογοαπολογιστική συνέλευση ο λαλίστατος επικεφαλής του ΜΕΤΑ μας μιλούσε για τη μνημονική σύμβαση που υπέγραψε το προεδρείο, για

ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις , για καινούργια λεωφορεία ,για αξιοκρατία για …..,για…..., προκειμένου να υφαρπάξει την ψήφο των συναδέλφων. μοίραζαν μάλιστα και ανακοινώσεις με τις προτάσεις τους δείτε παρακάτω.


1 Φεβρουαρίου 2018

Πίσω από τις δηλώσεις για σαμποτάζ έκρυψε ο Σπίρτζης την ιδιωτικοποίηση…



«Θα πάμε σε άλλη εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας» [1] δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης στην Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Την εποχή της ιδιωτικοποίησης…

Την ίδια στιγμή που ο Υπουργός δήλωνε την προσήλωσή του στο δημόσιο χαρακτήρα των αστικών μεταφορών, περιέγραφε την παραχώρηση λεωφορειακών γραμμών σε ιδιώτες και συγκεκριμένα στα ΚΤΕΛ Αττικής. «Πρόκειται για γραμμές της ΟΣΥ που εξυπηρετούν απομακρυσμένες περιοχές όπως το Κορωπί, το Λαύριο, τη Σαρωνίδα, κ.α.» (Βέβαια η ΟΣΥ δεν πάει στο Λαύριο, αλλά αυτό μάλλον δεν το γνωρίζει ο Υπουργός).[2]

Για τους κατοίκους αυτών των περιοχών το κόστος μετακίνησης θα αυξηθεί κατακόρυφα! Το δρομολόγιο προς την Σαρωνίδα με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€. Η ίδια διαδρομή με το ΚΤΕΛ κοστίζει 4,40€! Αντίστοιχα η διαδρομή Αθήνα-Koρωπί με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€, ενώ με το ΚΤΕΛ το κόστος ανέρχεται στα 2.40€! [3] Η μετακίνηση προς την Αθήνα θα γίνει στην ουσία απαγορευτική για τους άνεργους, τους χαμηλόμισθους και συνολικά για τα πιο φτωχά στρώματα εκείνων των περιοχών.