1 Φεβρουαρίου 2018

Πίσω από τις δηλώσεις για σαμποτάζ έκρυψε ο Σπίρτζης την ιδιωτικοποίηση…



«Θα πάμε σε άλλη εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας» [1] δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης στην Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Την εποχή της ιδιωτικοποίησης…

Την ίδια στιγμή που ο Υπουργός δήλωνε την προσήλωσή του στο δημόσιο χαρακτήρα των αστικών μεταφορών, περιέγραφε την παραχώρηση λεωφορειακών γραμμών σε ιδιώτες και συγκεκριμένα στα ΚΤΕΛ Αττικής. «Πρόκειται για γραμμές της ΟΣΥ που εξυπηρετούν απομακρυσμένες περιοχές όπως το Κορωπί, το Λαύριο, τη Σαρωνίδα, κ.α.» (Βέβαια η ΟΣΥ δεν πάει στο Λαύριο, αλλά αυτό μάλλον δεν το γνωρίζει ο Υπουργός).[2]

Για τους κατοίκους αυτών των περιοχών το κόστος μετακίνησης θα αυξηθεί κατακόρυφα! Το δρομολόγιο προς την Σαρωνίδα με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€. Η ίδια διαδρομή με το ΚΤΕΛ κοστίζει 4,40€! Αντίστοιχα η διαδρομή Αθήνα-Koρωπί με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€, ενώ με το ΚΤΕΛ το κόστος ανέρχεται στα 2.40€! [3] Η μετακίνηση προς την Αθήνα θα γίνει στην ουσία απαγορευτική για τους άνεργους, τους χαμηλόμισθους και συνολικά για τα πιο φτωχά στρώματα εκείνων των περιοχών.

20 Ιανουαρίου 2018

Φώφη Γεννηματά: Η μοναδική τους προτεραιότητα είναι πως θα παραμείνουν λίγο ακόμη στην εξουσία



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΦΩΦΗΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

Η Κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να φέρει τίποτα για το χρέος

Η κυβέρνηση και ο κ. Τσίπρας προσωπικά έχει φροντίσει βγαίνοντας από το τρίτο μνημόνιο να έχουμε μια καθαρή είσοδο στο τέταρτο, το οποίο έχει συμφωνήσει και έχει προνομοθετήσει. Είναι προφανές αυτό με τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει για τα δυσβάστακτα πλεονάσματα μέχρι το 2022, για την παράδοση του εθνικού πλούτου για 99 χρόνια, για πολύ σκληρή επιτροπεία μέχρι το 2060 και βεβαίως δεν έχει καταφέρει να φέρει και τίποτα για το χρέος, όπως είχε τουλάχιστον δεσμευτεί.

13 Ιανουαρίου 2018

Αυτό δεν είναι νομοσχέδιο, είναι έγκλημα για ειδικό δικαστήριο


Μας έχουν πρήξει τα ΜΜΕ με την επωδό ότι αντιδρούν οι βουλευτές της κυβέρνησης στα μέτρα που περιορίζουν την απεργία, που δίνουν στους δανειστές τις 14 μεγάλες επιχειρήσεις του κράτους, που ανοίγουν το δρόμο σε αθρόους πλειστηριασμούς, που… που…που… Τρίχες!




Οι άνθρωποι τα ξέρουν όλα αυτά εδώ και 6 μήνες τουλάχιστον. Και θα ξεπουλούσαν τα πάντα για μια καρέκλα εξουσίας. Το κάνουν ήδη ακατάπαυστα. Το «μασάζ» από υπουργούς είναι άλλο ένα θέατρο για τα μάτια του κόσμου.

Το σημαντικότερο: Ψηφίζουν τα πάντα χωρίς πρόβλημα, γιατί μέσα από «τα πάντα» του επίκαιρου πολυνομοσχέδιου, χτίζουν τους νέους τριτοκοσμικούς ψηφοφόρους τους από την πολυπληθή τάξη των φοροφυγάδων. Τους οποίους επιδοτούν αγρίως! Αλλά, γι αυτό, αναλυτικά πιο κάτω.

11 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Κανονικά θα κινηθούν τα Τρόλλεϋ αύριο 12/1/2018

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Κανονικά θα κινηθούν τα Τρόλλεϋ αύριο 12/1/2018: Επειδή κάποια ενημερωτικά blogs & sites, δεν διαβάζουν ή δεν ξέρουν να αναγνώσουν το περιεχόμενο των ανακοινώσεων που τους στέλνουν τ...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Σύλλογος Εργαζομένων Τραμ: 24ωρη απεργία στις 12/1...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Σύλλογος Εργαζομένων Τραμ: 24ωρη απεργία στις 12/1...: Η εφαρμογή των μέτρων του Πολυνομοσχεδίου θα φέρει «ξεπούλημα» με εργατικό μεσαίωνα και συνθήκες γαλέρας, στον κόσμο της εργασίας με «δ...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ): Εσείς νομοθετεί...

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ): Εσείς νομοθετεί...: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ένα μήνυμα στην Κυβέρνηση Εσείς νομοθετείτε. Εμείς Απεργούμε Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι, Με την είσοδο της νέας χρονιάς ξεκί...

Νέα συνέντευξη του Απ. Ραυτόπουλου στον ΣΚΑΪ 100,3


Ακούστε την νέα συνέντευξη του πρόεδρου των Τεχνικών & Εργαζομένων ΟΑΣΑ - ΟΣΥ κ. Απ Ραυτόπουλου στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100.3 και τον Άρη Πορτοσάλτε.



ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ


Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Συνδικάτο Εργαζομένων & Θυγατρικών Εταιρειών ΟΑΣΑ, θα πραγματοποιηθεί 24ωρη απεργία την Δευτέρα 15/1/2018.


Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στη ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου και ΑΠΑΙΤΟΥΝ:

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΜΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Όπως τονίζουν στην ανακοίνωσή τους: η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ...

29 Αυγούστου 2017

Η DJ TOY ΟΑΣΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ


ΜΕΤΑ το επιτυχημένο τρίμηνο της μουσικής επιμελήτριας στην Ο.ΣΥ και τα θετικότατα σχόλια των επιβατών για την μουσική που ακούγετε στα λεωφορεία ο υπουργός κος Σπίρτζης μαγεμένος από το έργο της την έκλεψε από την Ο.ΣΥ και την τοποθέτησε στο γραφείο του.

Πραγματικά αυτοί δεν έχουν το θεό τους. Δεν έχουν ούτε ελάχιστη ντροπή. Διορίζουν τους κολλητούς, τους νέους… Καρανίκες και μάλιστα μέσα στο κατακαλόκαιρο για να μην τους πάρουμε χαμπάρι.

Θυμάστε την ιστορία με την πρόσληψη από τον ΟΑΣΑ μιας… μουσικής επιμελήτριας; Θυμάστε τότε που γελάγανε και οι μαϊμούδες επειδή η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών είχε κατηγορηθεί ότι ουσιαστικά προσλαμβάνει… ντι τζέι για τα λεωφορεία;

22 Ιουλίου 2017

Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης



ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ «ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ όταν οι άνθρωποι της πόλης πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους
Η Θεσσαλονίκη δεν έχει λόγο να αντιγράψει το μοντέλο της Αθήνας.
Απέναντι στον ΟΑΣΘ που κλείνει το κύκλο του αφήνοντας πίσω μεγάλη δυσαρέσκεια στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, εμείς λέμε ότι η πόλη πρέπει να πάει ένα βήμα μπροστά από όλα τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν στη χώρα και τα αποτελέσματά τους δεν ήταν ποτέ αυτά που επιθυμούσαν οι πολίτες.
Η λύση δεν είναι να περάσουμε από το ιδιωτικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ, στο κρατικό μονοπώλιο του Υπουργείου Μεταφορών.
Η λύση για τη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ με καθοριστικό ρόλο της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και των ΦΟΡΕΩΝ της πόλης.
Ζητάμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να σχεδιάζονται από τους ανθρώπους της πόλης και όχι από τους αρεστούς του εκάστοτε Υπουργού.