24 Οκτωβρίου 2016

ΚΑΛΕΣΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ

Ο υπουργός Χριστόφορος Βερναρδάκης σε έναν καλύτερο κόσμο θα είχε ήδη παραιτηθεί/εκδιωχθεί

H μεγάλη ντροπή της ημέρας - όταν ένας υπάλληλος του λαού βρίζει έναν Παραολυμπιονίκη
«Είδε κανείς την ευθιξία μου;» Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστόφορος Βερναρδάκης

Δεν έχουμε πάθει ανοσία μόνο εμείς οι πολίτες με αυτά που ακούμε κάθε μέρα, αλλά και οι ίδιοι οι πολιτικοί. Έχουν πάθει ανοσία στην ευθιξία. Δεν ντρέπονται ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.
 Ο Βερναρδάκης αποκάλεσε τον πρόεδρο των Ολυμπιονικών με Αναπηρία «φασιστάκι της πλάκας» Σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστόφορος Βερναρδάκης επιτέθηκε στον πρόεδρο των Ολυμπιονικών με Αναπηρία Σίμο Παλτσανιτίδη αποκαλώντας τον ρατσιστοειδές και φασιστάκι της πλάκας.

21 Οκτωβρίου 2016

«Μετά μουσικής, …η τραγική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας»


Στην πρόσληψη μουσικού επιμελητή στον ΟΑΣΑ και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός, αναφέρεται ο Γραμματέας ΠΕ της ΝΔ και Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης με κοινοβουλευτική του παρέμβαση, προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη.

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι «Μπορεί η τραγική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας να επιδεινώνεται, αλλά ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να προσλάβει … μουσικό επιμελητή για να επιμελείται τη μουσική που θα ακούγεται στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Παρά το γεγονός ότι τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ δεν διαθέτουν ηχοσυστήματα, ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να προσλάβει μουσικό επιμελητή για την επιλογή της μουσικής, …. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλαν οι Συνδικαλιστές του Οργανισμού στα ΜΜΕ, η νέα σύμβουλος επί θεμάτων μουσικής, … τυγχάνει να είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι εταιρείες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας βρίσκονται στο πλέον κρίσιμο σημείο αντιμετωπίζοντας έντονα ταμειακά προβλήματα και έχοντας ανάγκη έκτακτης κρατικής επιχορήγησης προκειμένου να μην καταρρεύσουν.

20 Οκτωβρίου 2016

ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ


Με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του Συνδικάτου για την πρόσληψη της μουσικής επιμελήτριας εκ μέρους του ΟΑΣΑ, ο συνάδελφος Μιχάλης Μπαρμπούνης (πρόσφατα του ανατέθηκαν καθήκοντα σταθμάρχη στη ΔΕΔ) ανάρτησε το ακόλουθο κείμενο στο λογαριασμό του.


Μιχαλάκη, στην προσπάθειά σου να γίνεις αρεστός σ' αυτούς που σου πρόσφεραν το φευγιό από το τιμόνι που τόσο πολύ επιθυμούσες, βγάζεις όλη την εμπάθειά σου για το Λεωνίδα. Αυτόν που πριν λίγα χρόνια μαζί στηρίζαμε.
Ξέρεις γιατί είσαι εκτός θέματος; Γιατί η σύγκριση που κάνεις, είναι ανύπαρκτη. Αν έχεις καταλάβει στα τόσα χρόνια που εργάζεσαι στην ΕΘΕΛ και αργότερα ΟΣΥ μιλάμε για μια εταιρεία που εκτελεί συγκοινωνιακό έργο. Αν επαναλαμβάνω το έχεις καταλάβει. Η τοποθέτηση και η χρησιμότητα ενός συγκοινωνιολόγου ή ενός μηχανικού ή ενός πολεοδόμου θα μπορούσε πιθανόν να κριθεί σαν αναγκαία. Η τοποθέτηση όμως ρε φίλε μιας κυρίας η οποία θα παίζει μουσική πως θα μπορούσε να μπει σε μια τέτοια σύγκριση; Όταν μάλιστα στα λεωφορεία δεν υπάρχει επαρκές ηχοσύστημα για να ακούμε τις επιλογές της; Για εμένα φίλε πάνω από το κάθε στέλεχος ΑΕ ή ακόμα και ΠΕ αναγκαίος είναι και ο τελευταίος εργαζόμενος που πονά την εταιρεία. Κάθε εργαζόμενος που θα είναι και αύριο εδώ, σε αντίθεση με τους φευγάτους που σαν περαστικοί θα πάρουν ότι μπορούν και θα μας χαιρετίσουν. Πόσο μάλλον, όταν αυτός ο συγκεκριμένος εργαζόμενος στον οποίον αναφέρεσαι έχει και τιμητική ετικέτα του απολυμένου ΕΑΣΙΤΗ!!!! Αυτός και όλοι οι τότε συναγωνιστές του κράτησαν δημόσια την εταιρεία, για να΄ρθω κι εγώ κι αργότερα εσύ και σήμερα η κυρία που θα μας διασκεδάζει με τα τραγούδια της. Η σύγκριση λοιπόν ατυχέστατη.
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις για λεφτά, τηλέφωνα, καφέδες ισχύουν μόνο για το Λεωνίδα ή για όλους τους συνδικαλιστές και ως εκ τούτου και για τον τωρινό σου φίλο; Κι αυτός υπήρξε τμηματάρχης κι απολαμβάνει όλα τα προαναφερθέντα προνόμια. Ξέρεις καλά ποιόν εννοώ, αυτόν που κάποτε σε είχε σε ανοικτή τηλεφωνική ακρόαση εκθέτοντάς σε στα αυτιά κάποιου πολύ καλού σου φίλου. Αλλά πάνε αυτά, μπροστά σε μια τέτοια ανάθεση περασμένα ξεχασμένα.
Τελικά τι είναι αυτό που κάνει το Λεωνίδα μαύρο πρόβατο στα μάτια σου; Μήπως το ότι είναι ΥΕ; Έγινες κι εσύ τροϊκανός και υπέρμαχος των μνημονίων που χωρίζει τους εργαζόμενους σε κατηγορίες βάσει των γραμματικών τους γνώσεων;
Και αν είναι αυτό ρε φίλε, τόσα χρόνια που ήσουν μέλος της ΠΑΣΚΕ, απολαμβάνοντας κι εσύ ιδιαίτερα προνόμια γιατί τότε δε σε ενοχλούσαν οι γραμματικές γνώσεις του γραμματέα σου; Τώρα τις θυμήθηκες;

17 Οκτωβρίου 2016

28 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Ο.ΣΥ ΑΝΕΚΡΟΥΣΕ ΠΡΥΜΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ή ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ "ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΙΑΣΕ"


Με δεδομένη την καθυστέρηση υπογραφής της νέας Ε.Σ.Σ.Ε (αυτή την πολύ καλή που τάζανε προεκλογικά τα στελέχη της κυβερνητικής παράταξης ΜΕΤΑ), η διοίκηση το τελευταίο τρίμηνο σταμάτησε να καταβάλει τα χρήματα στους παιδικούς σταθμούς, στους οποίους οι εργαζόμενοι πηγαίνουν τα παιδιά τους.

Το Συνδικάτο έστειλε στις 12 Ιουλίου 2016 την ακόλουθη επιστολή προς τη διοίκηση, από την οποία ζητούσε απάντηση για τους λόγους αυτής της καθυστέρησης.

20 Σεπτεμβρίου 2016

18 Αθήνα, Σεπτέμβριος 2016 (χειμερινός προγραμματισμός)


ΑΝΣ : 18 Αθήνα, Σεπτέμβριος 2016
Ο χειμερινός προγραμματισμός δρομολόγησης τέθηκε ήδη σ’ εφαρμογή, ένας«προγραμματισμός» με τεράστιες ελλείψεις και αστοχίες που δυστυχώς καθιστούντο συγκοινωνιακό έργο ανεπαρκές.

Εμείς, ως εργαζόμενοι θέλουμε να ξέρεις ότι κάνουμε ό,τι καλύτερο προκειμένου ναμετακινείσαι με ασφάλεια, άνεση και ποιότητα, δίχως καθυστερήσεις σταδρομολόγια. Οι συνθήκες είναι αντίξοες και το γνωρίζεις καλά, οι υποδομές τέτοιεςπου δυσχεραίνουν κατά πολύ το κυκλοφοριακό, δεν είναι λίγες οι φορές πουκαλούμαστε να αντιμετωπίσουμε περιστατικά σταθμευμένων οχημάτων σε σημείααπ’ όπου διέρχονται τα λεωφορεία, σε συνεργασία όμως και με τους οδηγούς τωνοχημάτων, τα καταφέρνουμε.

Καμία ευθύνη όμως δεν φέρουμε για τις περικοπές των δρομολογίων και τηνταλαιπωρία που υφίστασαι.

Υπάρχουν στην Εταιρεία μας πολλές ελλείψεις τόσο σε προσωπικό, όσο και σεανταλλακτικά που απ’ ότι αποδεικνύεται δεν γίνεται από τους υπευθύνους καμίαπροσπάθεια να αποκατασταθούν.

Φίλε επιβάτη,

13 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ 14/9/2016

ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ - ΟΑΣΑ: ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ - ΟΑΣΑ:





ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
<!--more-->
: ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ - ΟΑΣΑ: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 fm: Κατα...

ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ - ΟΑΣΑ:


ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 fm: Κατα...
: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 fm: Καταγγέλλει τη δημιουργία πολιτικού στρατού στην Ο.ΣΥ  Ακούστε τι είπε σήμερα το πρωί στη...

4 Σεπτεμβρίου 2016

H ιστορία της ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ «Ανδρέα, τι πας να κάνεις, εδώ έχουμε έτοιμο κόμμα, πειράματα θα κάνουμε;»



Ο 55χρονος Ανδρέας Παπανδρέου εξαγγέλλει την ίδρυση του νέου πολιτικού φορέα.

Ήταν 3 Σεπτεμβρίου του 1974 και η μεγαλοπρεπής αίθουσα συνεδρίων του ξενοδοχείου «Κινγκς Tζορτζ» έχει αρχίσει να γεμίζει τόσο, ώστε να κάνει τους πολιτικούς συντάκτες της εποχής να ασφυκτιούν στα σακάκια τους.

Παρά τις αντιστάσεις που συναντούσε, ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε αποφασίσει ότι θα ανακοινώσει το νέο κόμμα. H ιδρυτική διακήρυξη ήταν ήδη έτοιμη.

Με άσπρο πουκάμισο χωρίς γραβάτα, φαβορίτες και πιο αδύνατος από ποτέ, έφτασε στο ξενοδοχείο καθυστερημένος.

30 Αυγούστου 2016

ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ (ΟΣΥ ΑΕ)

Επειδή η εταιρεία απαξιώνει να μας στείλει μηνιαία εκκαθαριστικά, πληροφορώ ότι στην "ενιαία αρχή πληρωμών" φαίνεται η μισθοδοσία μας.

Γράφουμε λοιπόν στο google ενιαία αρχή πληρωμών, πατάμε στην εφαρμογή (βγαίνει πρώτη, πάνω- πάνω), γράφει ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ, πατάμε, και από κάτω γράφει Προσωποποιημένη πληροφόρηση μισθοδοτούμενων μέσω ΕΑΠ, πατάμε, και μας βγάζει στο λογαριασμό μας στο taxisnet, (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ είναι να γνωρίζουμε το κλειδάριθμό μας για να μπούμε στο σύστημα). Εάν δεν έχουμε τον κλειδάριθμο τον ζητάμε από τον λογιστή μας.

Με αυτόν τον τρόπο μπαίνουμε στη σελίδα του Γενικού λογιστηρίου που γράφει Υπηρεσία Προσωποποιημένης Πληροφόρησης Μισθοδοτούμενων Δημοσίου, εκεί είναι αποθηκευμένα τα εκκ/κά μισθοδοσίας μας από το Οκτώβρη του 2014 μέχρι και τον Ιούλη του 2016 (για τον Αύγουστο φαίνεται μόνο η προκαταβολή).

Καλό θα ήταν να ρίξουμε και μια ματιά στα εκκαθαριστικά της εφορίας μας, για να διαπιστώσουμε ότι, το ετήσιο εισόδημά μας είναι στα ίδια επίπεδα με το... 2003!!

Το παραπάνω δεν ισχύει και για τους ΦΜΥ που μας κρατάει το... φιλολαικό μας κράτος.

Υ.Γ.

Ας τρέξουμε λοιπόν πρώτοι-πρώτοι να πληρώσουμε τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ, και ότι άλλο ακόμα θα μας μας χρεώσει, η χριστή οικονομική διαχείριση του Ελληνικού Καπιταλιστικού Κράτους, που προτείνει η σημερινή μας -νόμιμα και με διαφάνεια εκλεγμένη από τον Ελληνικό Λαό- κυβέρνηση με αριστερό προσωπείο, ΕΝΤΕΧΝΑ προσανατολισμένο να αλληθωρίζει νεοφιλελεύθερα

25 Αυγούστου 2016

ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ



Σας είχα προετοιμάσει με παλιότερή μου ανάρτηση για τις επερχόμενες προαγωγές.

Κάτι θεμιτό αφού η κάθε παράταξη που είναι πολιτικά δυνατή τοποθετεί σε επιτελικές θέσεις τα μέλη της. Σε δύο τοποθετήσεις όμως (τμηματάρχες Βοτανικού και Ράλλη) καθώς και σε άλλες δύο που σύντομα θα ακολουθήσουν - όπως έντονα φημολογείται - τίθεται και θέμα ηθικής την οποία διαθέτει η ΠΑΣΚΕ, και την οποία ηθική ποτέ δεν αντιλήφθηκαν οι φευγάτοι από αυτήν - που γι αυτό άλλωστε έφυγαν - δημιουργώντας το ΜΕΤΑ. Πριν αναπτύξω το σκεπτικό μου, να εξηγήσω ποιοι αποκαλούνται στην εταιρεία μας ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ.

ΕΑΣΙΤΕΣ ή ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ αποκαλούνται οι συνάδελφοι που την εποχή της διάλυσης της ΕΑΣ, αρνήθηκαν να γίνουν ιδιοκτήτες "σεπίτες" στη γλώσσα μας. Επέλεξαν να αγωνιστούν για να ξαναγίνει η εταιρεία δημόσια, αφού ο Ανδρέας Παπανδρέου τήρησε τη δέσμευσή του. Όσοι επένδυσαν στην ιδιωτικοποίηση της ΕΑΣ τους αποκάλεσαν υποτιμητικάΣΤΑΜΟΥΛΟΚΟΛΛΑΔΕΣ. Ο ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ έδωσε το δικαίωμα σε όλους εμάς να προσληφθούμε ως ισότιμοι με αυτόν στην ΕΘΕΛ. Είναι τιμή να σε αποκαλούν έτσι. Δυο τέτοιους λοιπόν είχε σαν τμηματάρχες η παράταξή μας στα προαναφερθέντα αμαξοστάσια. Η πρώτη φορά αριστερά "τιμώντας" τους για τον αγώνα που έκαναν, τους έστειλε στο καλό.

Εκεί που η ΠΑΣΚΕ τοποθετούσε ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ, το ΜΕΤΑ τοποθετεί νεοαριστερίζοντες σωτήρες. Για να το πω πιο λαϊκά τιμώντας και την ιδιαίτερη πατρίδα του πρωθυπουργού, όπως λέει μια ηπειρώτικη παροιμία : «Εκεί που κρέμαγε τ’ άρματα η κλεφτουριά, κρεμάνε οι γύφτοι τα νταούλια».

23 Αυγούστου 2016

Από το γραφείο Τύπου του Κινήματος (βιντεο)

Σήμερα, ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, κ. Α. Γεωργιάδης, σε συνέντευξη του στο ραδιοφωνικό σταθμό 9,84 και τον δημοσιογράφο κ. Ηλία Κανέλη, υποστήριξε ότι η Ελλάδα μπήκε στο μνημόνιο εξαιτίας του κ Παπανδρέου ο οποίος δεν τήρησε τη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ της ΕΕ και της Ελλάδας.

Ως συμφωνία ορίζει την πρόταση που παρουσίασε ο τότε Υπουργός Οικονομικών κ. Παπαθανασίου, σε μια λαδωμένη χαρτοπετσέτα, σε συζήτησή του με την κ Λαγκάρντ τον Σεπτέμβριο του 2009.

Για την σοβαρότητα της πρότασης αυτής υπάρχει η ακόλουθη άποψη της κ. Λαγκάρντ, τότε υπουργού Οικονομικών της Γαλλίας. (δείτε το βίντεο)

Όσο για το ποιός έβαλε τη χώρα στο μνημόνιο, ας μας πει ο κ. Γεωργιάδης πως γίνεται η χώρα να έχει δανειστεί 180 δισ. ευρώ από το 1830 έως το 2003, και από το 2004-2009 της περιόδου διακυβέρνησης Καραμανλή να έχει δανειστεί άλλα 120 δισ. ευρώ.

7 Αυγούστου 2016

Και...μην βιαστείτε μερικοί-ες ...ΟΧΙ δεν ήταν ...''bullying''...τους άρεσε...!!!


Στο σχολείο κάτι τέτοια τα είχαμε για να ολοκληρωθούμε ως άντρες...
Μετά τα βάζαμε βοηθούς στο κυλικείο για καφέδες, σάντουιτς, παράνομα τσιγαρα, καπότες και χαρτιά υγείας...
Στα διαλείμματα τα βάζαμε πάνω στην έδρα να κάνουν τη Λεϊλά χορεύοντας χορό της κοιλιάς, Αιγυπτιακό όμως που είναι πιο καυλωτικός...όχι Τούρκικο γιατί ήμασταν τσαντισμένοι με το '21...
Στις παρελάσεις, αντί για σημαία τα βάζαμε να κρατάνε το καλαθάκι με φύλλα τριανταφυλλιάς και να ραίνουν τα ελληνικά στρατά - κυρίως τους λοκατζήδες... αυτοί ξέρανε! -
Αργότερα στο στρατό, εξυπηρετούσαν Ίλες και Ίλες (στα τεθωρακισμένα ήμουν ...) εν απουσία της Πάμελας ... μια πουτάνας καλή της ώρα που δεν προλάβαινε να μας πηδάει...

Μετά... Τιμής Ένεκεν τα κάναμε αρχηγούς κόμματος για να ισοφαρίσουμε τη προσφορά... μέχρι εκεί...
Αλλά όχι ρε πούστη μου να τα κάνουμε και πρωθυπουργούς...

{Χάρης Καφετζόπουλος...ποίηση}

5 Αυγούστου 2016

Απίστευτη δήλωση Υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη για περιφερειακά αεροδρόμια: 08/08/2015



“Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πωλείται δημόσιος πλούτος στο Γερμανικό δημόσιο”

Μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο επίμαχο θέμα των 14 αεροδρομίων.

«Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πωλείται εθνικός δημόσιος πλούτος και δε μπαίνει ένας ιδιώτης αλλά μπαίνει μια εταιρεία που είναι το Γερμανικό Δημόσιο» ανέφερε αρχικά ο Σπίρτζης και πρόσθεσε.

«Εδώ έχουμε έναν διαγωνισμό που είναι τα 14 αεροδρόμια που φέρνουν κέρδη και μπορούν να φέρουν πολύ περισσότερα κέρδη αν αναπτυχθούν με τον τρόπο που πρέπει ν’ αναπτυχθούν.

Αυτό η Ελλάδα δεν το έκανε όλα αυτά τα χρόνια, το ανάποδο έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, στράφηκαν ν’ απαξιωθούν και στις υποδομές και στη λειτουργία τους όπως και όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες και θα μείνουν στη χώρα τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν έχουν αυτά τα περιθώρια να είναι τόσο κερδοφόρα, να πρέπει να έχουν επιδότηση για να μπορέσουν να λειτουργήσουν».

Ο κ. Σπίρτζης είχε διατελέσει μέλος του Τομέα Περιφερειακής Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, με την υποστήριξη του οποίου τον Ιούλιο του 2010 εξελέγη σε ηλικία 41 ετών πρόεδρος του ΤΕΕ, την περίοδο, δηλαδή, που ξεκίνησε η εφαρμογή του πρώτου μνημονίου.

Ως πρόεδρος του ΤΕΕ άσκησε έντονη κριτική στην πολιτική απορρύθμισης του επαγγέλματος του μηχανικού τόσο προς τις κυβέρνησεις του κ. Γιώργου Παπανδρέου και του κ. Λουκά Παπαδήμουόσο και προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία είχε επιβάλει πρόστιμο στο ΤΕΕ για μη σύννομο καθορισμό των ελάχιστων αμοιβών των μηχανικών. Ο κ. Σπίρτζης μιλούσε για «στημένο σκηνικό απαξίωσης των μηχανικών και παραπληροφόρησης για τις αμοιβές τους».

29 Ιουλίου 2016

Marianne: Στα «7 καθάρματα» της κρίσης ο Καραμανλής


Στα «7 καθάρματα της κρίσης» που πλήττει την Ευρώπη κατατάσσει το γαλλικό περιοδικό Marianne τον τέωςπρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή. Το περιοδικό πραγματοποιεί από αυτή την εβδομάδα αφιέρωμα για τα αίτια και τους υπεύθυνους της οικονομικής κρίσης, εγκαινιάζοντάς το με ρεπορτάζ υπό τον τίτλο «Κώστας Καραμανλής, ο δημιουργός της ελληνικής τραγωδίας».

«Ως πρωθυπουργός της Ελλάδας, από το 2004 έως το 2009, με την ανικανότητα και τα ψέματά του, βύθισε τη χώρα του σε ένα τρομακτικό χάος. Ο κ. Καραμανλής, ανιψιός του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή, που διετέλεσε πρωθυπουργός της Ελλάδας 4 φορές από το 1955 έως το 1981, είχε μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα: να καταστρέψει τη χώρα. Λιγότερο από πέντε χρόνια, του ήταν αρκετά για να αδειάσει τα κρατικά ταμεία και να φέρει την Ελλάδα στην άκρη του γκρεμού».
Το δημόσιο χρέος (στο 120% του ΑΕΠ) και το έλλειμμα (στο 13% του ΑΕΠ) προκαλούν ρίγος, αλλά ο Κώστας διατηρεί ανέπαφο το αστραφτερό του χαμόγελο, που φαίνεται ότι είχε τυφλώσει τους συμπολίτες του το 2004. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004, «δεν ήταν παρά η παραπλανητική αλλά ελκυστική βιτρίνα των υποσχέσεων και των φιλοδοξιών του. Το τεράστιο κόστος τους είχε προκαλέσει τη δυσπιστία των Ελλήνων πολιτών, η υπερηφάνεια όμως, που τους γέμιζε το γεγονός ότι βρίσκονται στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος, τους έκανε να μπερδέψουν την ψευδαίσθηση με την πραγματικότητα» αναφέρει το περιοδικό.