10 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ((ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ)) 10/10/2011

Σύντροφε για να μη παρεξηγηθώ και κινδυνέψω ξανά με διαγραφή, δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει πρόβλημα στη χώρα και μάλιστα σοβαρότατο. Πρόβλημα για το οποίο και συ και ‘γω έχουμε την ευθύνη ότι το βλέπαμε τόσα χρόνια, και δεν μιλάγαμε. Μόνο που εσύ σε σχέση με μένα ήσουν παλιός σύντροφος   Μη σταθούμε όμως στο παρελθόν γιατί δεν βοηθάει κανέναν. 

Χρωστάμε περισσότερα απ’ ότι μπορούμε να δίνουμε. Και πρέπει αυτά που χρωστάμε να τα επιστρέψουμε ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε. Όπως όταν χρωστάς στην Τράπεζα πρέπει να τα επιστρέψεις και όταν δεν σου φτάνουν πρέπει να κόψεις από κάπου, έτσι κι εμείς. Μόνο που είναι διαφορετικό να πρέπει κόψεις το i-phone για να πληρώσεις, από το να πρέπει να κόψεις το ψωμί. Και νομίζω σύντροφε Πρόεδρε πως ο δρόμος μας αυτός θα έπρεπε να είναι. Να κόψουμε τα i-phone, τα cayenne, τα σκάφη,  (Ωχ με πιάνω να λαϊκίζω, γι’ αυτό σταματώ εδώ).

Τέλος και επειδή κοντεύω να ξεχάσω την πολιτική μου ταυτότητα, από πότε είναι σοσιαλιστικό;
  • Να κόβεις κι άλλο τα χαμηλά εισοδήματα 
  • Να περιορίζεις τη δημόσια υγεία
  • Να περιορίζεις το κοινωνικό κράτος
  • Να συρρικνώνεις την παιδεία
  • Να καταργείς εργασιακά δικαιώματα δεκαετιών που κατακτήθηκαν με αίμα


Εκτός αν αποφάσισε έτσι η Σοσιαλιστική Διεθνής και δεν έχω ενημερωθεί. Πάντως στο αντίστοιχο λύμα στη Wikipedia, μεταξύ άλλων διαβάζω (Ναι! Ανέτρεξα στη Wikipedia γιατί το φτωχό μου μυαλό μπερδεύτηκε): ((Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σοσιαλισμού είναι …. η δημιουργία νέων συλλογικών σχέσεων παραγωγής, διανομής των προϊόντων και κατανομής του κοινωνικού πλούτου κάθε κοινωνίας ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πολίτη. Οι νέες αυτές σχέσεις παραγωγής στηρίζονται στο ότι τα μέλη μιας κοινωνίας θα προσφέρουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και θα αμείβονται ανάλογα με τις ανάγκες τους ή με την εργασία τους. Τη θέση της ατομικής ιδιοκτησίας θα πάρει πλέον η συλλογική διαχείριση με μορφή εθελοντικά συνεταιριστική ή κρατική, Μία κοινωνία οργανωμένη κατ' αυτόν τον τρόπο, ο τελικός στόχος του σοσιαλιστικού κινήματος, αποκαλείται πολλές φορές κομμουνιστική και αντιπαρατίθεται με τον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά)). Μήπως ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς πρέπει να τους πεις να το διορθώσουν.
  Συντροφε, στα γράφω όλα αυτά επειδή αγανακτώ. Μη με ταυτίσεις όμως με τους αγανακτισμένους του Συντάγματος που γενικώς τους σέβομαι αλλά τους έχω δει να φωτογραφίζονται γελώντας, βλέπεις περνάνε ωραία μέσα στην αγανάκτησή τους, και η φωτογραφία είναι αγωνιστική περγαμηνή. Και τα σουβλάκια τους τρώνε και τις μπύρες τους πίνουν και αργά το βράδυ ίσως περνάνε ακόμα καλύτερα. Αλλά σίγουρα αν είναι Ελ. Επαγγελματίες έχουν κάνει δουλειές χωρίς απόδειξη, σίγουρα έχουν λαδώσει σε κάποια εφορία ή πολεοδομία, σίγουρα γλύψανε κάποιο βουλευτή για να τους χώσει κάπου αξιοκρατικά. Ελπίζω να έχουν καταλάβει ότι φταίνε και να συνετιστούν. Άλλωστε όταν λαδώνεις σε μια εφορία ή πολεοδομία εσύ φταις που το προτείνεις όχι το σύστημα που το επιτρέπει, αν όχι το υποθάλπει.
  Συντροφε, μη σε κουράσω άλλο. Δεν θα σε ρωτήσω για τον Άκης, τον Τσουκάτο, τον Μαντέλη, (γράφω τα ονόματα που έχουν βγει στη δημοσιότητα, θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα). Αυτοί είναι σύντροφοι ασ’ τους .
Ούτε θα σε ρωτήσω για το Βατοπέδι, τη Siemens, τα ομόλογα, τους εξοπλισμούς. Ξέρω ότι έχουν πάρει το δρόμο τους και κοιμάμαι ήσυχος ότι «θα φτάσουμε μέχρι το κόκκαλο» 

8 Οκτωβρίου 2013

Κ.Υ'Α και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ




Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, ο πρόεδρος Λεωνίδας Σκούλος ενημέρωσε τα μέλη του Δ.Σ, αλλά και τους παρευρισκόμενους συναδέλφους, πως μετά από την αγωγή που κατέθεσε η νομική υπηρεσία του Συνδικάτου, σχετικά με την Κ.Υ.Α ( για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας) και την αναδρομικότητά της που αφορά το πρώτο εξάμηνο του 2013, η εκδίκαση της υπόθεσης ορίσθηκε για τις 19/2/2014. 
Με νεότερη ανάρτησή μας, θα σας ενημερώσουμε για τον τόπο και την ώρα της εκδίκασης, ώστε να παρευρεθούν όσοι συνάδελφοι το επιθυμούν.

7 Σεπτεμβρίου 2013

Κατσιάδας: Χωρίς προσωπικό και ανταλλακτικά λεωφορεία και τρόλεϊ



"Σαπίζουν" στα αμαξοστάσια 600 λεωφορεία και 180 τρόλεϊ, λόγω έλλειψης μικροανταλλακτικών, κατήγγειλε στο ραδιόφωνο του Αlpha 9.89, ο οργανωτικός γραμματέας του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ..

Ο κ. Παναγιώτης Κατσιάδας ανέφερε πως από έναν στόλο 2. 200 λεωφορείων κυκλοφορούν μόλις 1.200 εξαιτίας και την έλλειψης προσωπικού.

Όπως επεσήμανε ο οργανωτικός γραμματέας του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, τα δρομολόγια έχουν ελαττωθεί σε σημείο η αναμονή στα δρομολόγια για το επιβατικό κοινό, να φθάνει πολλές φορές ακόμα και τα 50 λεπτά.

23 Ιουλίου 2013

ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΣΕ ( ψευτο-ενημερωμένε)


Χθες γράφατε για υπογραφές ο ένας, για συμφωνηθέντα επιδόματα ο άλλος (προκαλώντας άλλους να ψάξουν γι αυτά, με τον όποιο κίνδυνο εγκυμονεί κάτι τέτοιο) και εμείς είπαμε τη μόνη αλήθεια. Πως η τελική απόφαση θα είναι του υπουργείου. Σήμερα προσπαθείτε να το πάτε πιο σωστά και το αναφέρετε κι εσείς.



'Ομως και πάλι είστε εκτός πραγματικότητας αφού η σημερινή συνάντηση των 14.30, αναβλήθηκε για αύριο, λόγω κοινωνικής υποχρέωσης του διευθύνοντα που τον αναγκάζει να βρεθεί εκτός Αθηνών. Οι συνάδελφοι λοιπόν θα περιμένουν το απόγευμα νέα και καλό είναι να τους ενημερώσετε για την αλλαγή δημοσιογραφίσκοι της συμφοράς. Αυτή είναι η έγκυρη ενημέρωση που προσφέρουμε εμείς. Αυτά προς το παρόν.

22 Ιουλίου 2013

ΗΡΈΜΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΎ ΜΕ ΤΗΝ ΣΣΕ

ΗΡΕΜΉΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΣΕ ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΗΜΈΡΑ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΕΆΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΊ


Και συμφωνία να υπάρξει απόψε με το διευθύνοντα, θα πρέπει το όποιο κείμενο να εγκριθεί και από το υπουργείο. Οπότε υπογραφές σήμερα δεν πέφτουν. Μην ξεσηκώνετε τους συναδέλφους.

ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ


Εσείς τι λέτε; Εμείς δεν τα ξέρουμε αυτά που γράφετε; Είναι δυνατόν αφού ο πρόεδρος μας έχει απολύτως ενήμερους; Δε βιαζόμαστε όμως να τα αναρτήσουμε
πριν υπογραφούν όλα. Χωρίς υπογραφή, συμφωνηθέντα δεν υπάρχουν. Αράξτε λοιπόν κι εσείς κι αφήστε το κυνήγι της αποκλειστικότητας, εκτός κι αν έχετε άλλο σκοπό.

16 Μαΐου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ Ο.ΣΥ Α.Ε κου ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ


Παρακολουθήστε το τελευταίο απόσπασμα από τη σημερινή παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ ΑΕ στην ιντερνετική εκπομπή του blog osybusdrivers.
Στο 7:10   δίνει σαφή απάντηση σε ερώτηση του αντιπροέδρου του συνδικάτου Παναγιώτη Κατσιάδα για το αν έχει υπάρξει συμφωνία του με τον πρόεδρο του συνδικάτου ή με άλλο μέλος του διοικητικού συμβουλίου για πρόσθετες αμοιβές στους συνδικαλιστές, όπως κατάγγειλε ο "αδιάφθορος" Κασιμέρης.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΗ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΟΣΥ



 
τροπολογία 514 ακούστε από 2:10 ως 5:00
Βέβαια όλο και κάποιος πίεσε προς αυτή την κατεύθυνση. Ποιός άραγε βρισκόταν χθες μέχρι τις 11.00 το βράδυ στη βουλή;

12 Απριλίου 2013

ΓΣΕΕ- Υπογραφή ΣΣΕ παντού και για όλους


Η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε όλους τους εργασιακούς χώρους και ιδιαίτερα στο χώρο των Δημοσίων Μεταφορών είναι η ελάχιστη υποχρέωση του κράτους και της κυβέρνησης η οποία είναι ο εργοδότης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι πολλαπλές εξοντωτικές και απαράδεκτες μειώσεις μισθών και αποδοχών των εργαζομένων έχουν ξεπεράσει κάθε όριο αντοχής.
Καλούμε για ακόμη μία φορά την κυβέρνηση και τις διοικήσεις των εταιριών ΜΜΜ (Σιδηρόδρομο, Λεωφορεία, Μ.Σταθερής τροχιάς κλπ) να προχωρήσουν σε ουσιαστικό διάλογο με τα συνδικάτα και στην υπογραφή ΣΣΕ, πριν προκληθούν ανεξέλεγκτες αντιδράσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

10 Απριλίου 2013

Ο Γ. Παναγόπουλος εκ νέου στο τιμόνι της ΓΣΕΕ


Ο κ. Γ. Παναγόπουλος εξελέγη και πάλι πρόεδρος της ΓΣΕΕ, από τη νέα διοίκηση της οργάνωσης που προήλθε μετά το 35ο συνέδριο της Συνομοσπονδίας και γενικός γραμματέας ο κ. Ν. Κιουτσούκης.
Στο νέο προεδρείο της ΓΣΕΕ συμμετέχουν μόνο οι συνδικαλιστικές παρατάξεις ΠΑΣΚΕ (ΠαΣοΚ) και ΔΑΚΕ (ΝΔ), ενώ η ΔΑΣ (ΚΚΕ), η Αυτόνομη Παρέμβαση (ΣΥΡΙΖΑ) και τη νέα παράταξη «ΕΜΕΙΣ» (Φωτόπουλος κα.), δεν αποδέχθηκαν τις θέσεις που τους αναλογούσαν στο νέο προεδρείο.
Αντιθέτως, στη νέα Εκτελεστική Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι της ΔΑΣ, της «Αυτόνομης Παρέμβασης» και του «ΕΜΕΙΣ».


Πηγή:www.reporter.gr

10 Μαρτίου 2013

" ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ..."


Kostas Karapiperakis
ΣΥΓΓΝΩΜΗ...ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ...

Όταν δεν νιώθουμε το ΣΤΗΣΙΜΟ που μας έκαναν στις τελευταίες κινητοποιήσεις...

Όταν η δακε-πασκε κατέβασαν για πρώτη φορά,διαφορετική πρόταση στο Δ.Σ για την πρώτη συνέλευση,ενώ τώρα είναι χέρι-χέρι και γελάνε μαζί μας...

Όταν στο ΤΙΤΑΝΙΑ,στη μέση της συνέλευσης, μας ανακοίνωσαν την επιστράτευση του μετρό,ήταν τυχαίο;...

Όταν έσπερναν το φόβο,αντι την ενότητα στους συναδέλφους, τις 5 μέρες στα α/σ...

Όταν στο ΣΕΦ,δεν συνεννοήθηκαν για κοινή πρόταση,δεν έβαλαν δικό τους πρόεδρο της συνέλευσης,δεν είχαν κάλπες,καθυστέρησαν και επεσαν δεκάδες τηλέφωνα....

Όταν ο Κιούσης δήλωσε και είχε προσυμφωνήσει
" ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ..."
βιάζοντας το καταστατικό,ποιον εξυπηρετούσε;

Όταν ο Μανίκας βγήκε και είπε "ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΟΥΣΗ" ποιον εξυπηρετούσε;...

Η χειραψία του Κιούση με τον Σκούλο στο ΣΕΦ,τα λέει όλα....

Οι περισσότεροι συνδικαλιστές ήταν συνεννοημένοι...οι λίγοι την πάτησαν...
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΗ,ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ....

Είμαστε επαναστάτες του ΜΗΔΑΜΙΝΟΥ,χαχόλοι,απαίδευτοι,παρτάκηδες-βολεψάκηδες
Υποστηρίζουμε αυτούς που μας καταστρέφουν,με μόνο κριτήριο το ΒΟΛΕΜΑ,ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ... ότι μας χωρίζει δηλ...ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΛΙΓΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ,ΟΣΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ...

5 Φεβρουαρίου 2013

ΑΥΡΙΟ 6/2/2013 ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 12.00 - 16.00

ΑΥΡΙΟ 6/2/2013 ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  12-4.μμ

Στην κήρυξη 24ωρης παναττικής απεργίας για την Τετάρτη προχώρησαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ «ως έκφραση έντονης διαμαρτυρίας και καταγγελίας της κυβερνητικής και αντιδημοκρατικής απόφασης για την επιστράτευση των ναυτεργατών της ΠΝΟ». 
Τα λεωφορεία συμμετέχουν με 4ωρη στάση εργασίας από 12.00 ως 16.00

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5/2/2013



28 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - Λ. ΣΚΟΥΛΟΣ


Ο Λεωνίδας Σκούλος, πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στα γραφεία της Ικτίνου, απεύθυνε έκκληση για ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο με την κυβέρνηΌπως τόνισε «η αδιαλλαξία δεν οδηγεί πουθενά και το μέτρο της επίταξης αποτελεί επίταξη όλης της κοινωνίας. 

Το συνδικάτο έχει προτάσεις για λύσεις, ανάπτυξη των μεταφορών, μέτρα όπως το φθηνό εισιτήριο και δωρεάν για τους άνεργους καθώς και προτάσεις για τις συλλογικές τους συμβάσεις. 

Αύριο θα γίνει γενική συνέλευση των εργαζομένων στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου θα αποφασιστεί η περαιτέρω στάση τους» και σημείωσε ότι «θα προχωρήσουμε σε εναλλακτικές μορφές κινητοποίησης χωρίς να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό», ενώ κατέληξε ότι «δεν ζητάμε κάτι παραπάνω από αυτά που ήδη έχουν ψηφιστεί».

Παρακολουθήστε σε αποκλειστικότητα του blog μας ολόκληρη τη συνέντευξη τύπου.

Ανεστάλησαν οι απεργίες στα τρόλεϊ. Αναμένεται απόφαση στα λεωφορεία 28/1/13 12.30μμ


Την αναστολή των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ, με ψήφους 6 υπέρ και 4 κατά.  

Πλέον, αναμένεται η στάση που θα διατηρήσουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, αν και ήδη κάποια σωματεία (τεχνικοί) τάσσονται υπέρ της άρσης της απεργίας. 
Πάντως, όπως στην περίπτωση του Μετρό, έτσι και στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ ανατέθηκε στην Κρατική Ασφάλεια, κατόπιν παραγγελίας του Εισαγγελέα, έρευνα για τις απεργίες.  
Το υπουργείο Μεταφορών υπογράμμισε χθες ότι “οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έχουν την ευκαιρία και την ευθύνη να ανταποκριθούν στην πρόσκληση της διοίκησης και να λύσουν την απεργία. Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση θα κάνει το καθήκον της”.

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΣΥ


Παρακολουθήστε δήλωση του αντιπροέδρου της ΟΣΜΕ Γιώργου Μασσά στο mega, σχετικά με την απόφαση που κρίνει παράνομη την απεργία σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

ΤΥΦΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Παράνομη κρίθηκε η απεργία σε τρόλεϊ και λεωφορεία

Παράνομη έκρινε το Μονομελές Πρωτοδικείο την απεργία στα τρόλεϊ και τα λεωφορεία που έχει εξαγγελθεί μέχρι και την Τρίτη. Η συζήτηση διεξήχθη χωρίς την παρουσία μέλλων του διοικητικού συμβουλίου των εργαζομένων, καθώς σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους η κοινοποίηση για την προσφυγή της διοίκησης ανακοινώθηκε στα Σωματεία αργά το βράδυ του Σαββάτου. Τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος δεν θα λειτουργούν έως και τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου, λόγω 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ


24 Ιανουαρίου 2013

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 24/1/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ Real fm 15.00 μμ


 
    
Λίγα λόγια να καταλάβετε τη σημασία της πρότασης του προέδρου του συνδικάτου Λεωνίδα Σκούλου στη σημερινή  ΓΣ. Η εξουσιοδότηση που ζήτησε να έχει το Δ.Σ κατά τη διάρκεια που τα λεωφορεία θα βρίσκονται στα αμαξοστάσια, αποσκοπούσε στο να έχει την απόλυτη ευχέρεια χρόνου να κινηθεί άμεσα προς πάσα κατεύθυνση. Ακούστε το ηχητικό και την πληροφορία του σταθμού, πως οι επιτάξεις αφορούν κι εμάς. Τι θα γίνει αν αύριο το πρωί λάβουν κάποιοι από εμάς το φασιστικό φιρμάνι; Θα περιμένουμε μέχρι την Τρίτη που θα διεξαχθεί η επόμενη Γ.Σ; 

 

23 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ


Το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να υποστηρίζει την τροπολογία
που έχει καταθέσει και με την οποία ζητά ειδικές ρυθμίσεις για το εξειδικευμένο προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών (ηλεκτροδηγών, οδηγών και τεχνικών).

Μετά τη σημερινή συνάντηση των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚΕ με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλη Βενιζέλο, το ΠΑΣΟΚ επαναφέρει το αίτημά του.

6 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ έστω και καθυστερημένα σας ευχομαι                                                                      χρόνια πολλά και καλά!!!!!ευτυχισμένο το 2013                             Mε  περισσότερη υγεία και περισσότερη σοφία, χρήμα,και ότι άλλο θέλετε για εσάς και την οικογένεια σας.!!!!!!!!!!!!!!!. Εαν και αυτές τής ημέρες παρακολουθώντας διάφορα blog και στο f.b παρατηρώ πως και αυτές τής ημέρες (χρονιάρες και δύσκολες)  εμείς αντί για να δούμε τι θα κάνουμε με τόσα προβλήματα που έχουμε τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά, ποιος ξέρει περισσότερα; ποιος κατηγορεί τούς αλλους καλύτερα; ποιος φοράει μάσκες; ποιος καταγγέλλει τους εκπροσώπους των εργαζομένων καλύτερα; ποιο α/σ λειτουργεί καλύτερα,κτλ,κτλ,κτλ.                                                                                                                                                                                                                                  Tελικά για άλλη μια φορά συμπεραίνω πως για ολα τα άσχημα φταίει κάποιος άλλος,και ποτέ εγώ......Το αιώνιο κουσούρι του ελληναρα,για να μην κάνει ποτέ τίποτα αυτός,και να ασκεί μόνο κρητική σε αυτούς που κάνουν κάτι έστω,και λάθος. Μετά από 25 περίπου χρόνια που έχω στην επιχείριση ξέρω πως έχουμε αρκετούς εκπροσώπους μας, που είναι συνέχεια των ηγετικών μορφών που έχουν περάσει από των χώρο μας,και πρέπει να τους ακούμε και να του στηρίζουμε σε κάθε απόφαση τους,που είναι για το καλό όλων μας,και όχι από τους καναπέδες μας κρητική που μας πλασάρει,ο κάθε δήθεν (ανεξαρτήτως) για να περάσουμε καλά, για λίγο καιρό εμείς, και μετά πάλη κολοτουμπα, και κριτικη, για να περάσουμε καλά.                                                                                                               Θα σάς παραπέμψω σε μερικές βλακώδες ανάρτησης για να δη τε το μεγαλείο μας. ΕΔΩ και ΕΔΩ                                  

5 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ


Οι εκλογές στις 6 και 17 Ιουνίου άλλαξαν συνθέμελα την πολιτική γεωγραφία της χώρας και έκλεισαν για πάντα τις πόρτες στο μεταπολιτευτικό μοντέλο του δικομματισμού ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Οι διαφορετικές διαδρομές του κάθε εργαζόμενου μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ,   ούτε χθες, ούτε σήμερα αποτελούν εμπόδιο.
 Αντίθετα είναι πλούτος που μπορεί να γονιμοποιείται δημιουργικά με σεβασμό στη δημοκρατία, στη διαφάνεια και στις συλλογικές αποφάσεις.


Ένας από τους υπογράφοντες…. Αντώνης Κοσμόπουλος.

Ρε συ Αντώνη, για πες μας πότε σε πείραξε ο δικομματισμός; Τώρα τελευταία; 

Πριν τρία χρόνια όταν με τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΚΕ γινόσουν σταθμάρχης,
 δε σε ενοχλούσε; 
Ξέρεις πολύ καλά τις διαδικασίες επιλογής σταθμαρχών τα τελευταία χρόνια. 

Για ποια δημοκρατία και διαφάνεια μιλάς λοιπόν; Διαφάνεια τώρα, αλλά όχι τότε;

Αν όντως πιστεύεις αυτά που προσυπογράφεις, το πιο τίμιο κι αντρίκιο είναι να παραιτηθείς 

από τη θέση που σου πρόσφερε η ΠΑΣΚΕ. 
Σίγουρα κάποιον άλλο συνάδελφο έχεις αδικήσει μετέχοντας κι εσύ σε αδιαφανείς διαδικασίες.                                                                                          

26 Νοεμβρίου 2012

«Φωτιές» στον Γ. Οικονόμου της ΟΣΥ από το πρόγραμμα του (πρώην) κόμματός του!!!


Εξονυχιστικούς ελέγχους διεξάγουν «φίλοι και εχθροί» στο νέο διευθύνοντα σύμβουλο των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου αποτελεί τη πιο «βαθιά» κομματική επιλογή, μέχρι στιγμής, του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος έκανε το χατίρι της Ντόρας Μπακογιάννη και τοποθέτησε «έναν δικό της άνθρωπο» σε θέση διευθύνοντος συμβούλου.

17 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ALPHA 98,9



Ο Λεωνίδας Σκούλος στην πρωϊνή εκπομπή του Γιώργου Σμυρνή, μιλάει για τα προτεινόμενα μέτρα του υπουργείου υποδομών, μεταφορών και δικτύων, σχετικά με την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.


14 Σεπτεμβρίου 2012

20 Ιουλίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ



Μεγάλο πρόβλημα δημιουργεί στην Ο.ΣΥ η μη απόδοσή των οφειλομένων 131.000.000  από 7 υπουργεία, τα οποία χορηγούν κάρτες ελευθέρας και μειωμένα εισιτήρια σε διάφορες κοινωνικές ομάδες.

16 Ιουλίου 2012

Απεργία της ΕΑΣ με λεωφορειούχους να δουλεύουν! (ΦΩΤΟ - VIDEO)

Σας παρουσιάζουμε οκτώ σπάνια καρέ από την απεργία που κήρυξαν ξαφνικά οι οδηγοί της Επιχειρήσεως Αστικών Συγκοινωνιών το πρωί της Τετάρτης 27 Αυγούστου 1980, οπότε και παρέλυσε η Αθήνα.

Ήδη κυκλοφορούσαν τα πρώτα Ikarus της ΕΑΣ μαζί με τα οχήματα της πρώην ΑΣΠΑ στην Αθήνα ενώ είχε αρχίσει η σταδιακή απόσυρση των ιδιωτικών λεωφορείων του κατηργηθέντος ΕΚΤΕΛ, τα οποία χρησιμοποιούνταν ως "μισθωμένα οχήματα". Σύμφωνα με τον οδηγό του τότε 5ου κλιμακίου κ. Ν. Σφακιανού, αυτή η απεργία ήταν η τελευταία προσπάθεια που έκαναν οι λεωφορειούχοι να μεταπείσουν την κυβέρνηση του Γεωργίου Ράλλη σχετικώς με την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών. 

Σε μια ένδειξη καλή θέλησης μάλιστα, πολλοί από τους παλιούς λεωρειούχους έσπευσαν να ξαναπιάσουν το βολάν και χρησιμοποίησαν κάθε διαθέσιμο ανθρώπινο πόρο από τα κλιμάκια του ΕΚΤΕΛ. "Ακόμα και εισπράκτορες ή φύλακες που είχαν Δ' κατηγορίας δίπλωμα ή στρατιωτικό ανέβηκαν εκείνη την ημέρα στα οχήματα", θυμάται ο κ. Σφακιανός. 

Τα ρεπορτάζ των εφημερίδων εκείνης της ημέρας διαπιστώνουν απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών,παρά και τον απεργοσπαστικό μηχανισμό που λειτούργησε από την πρώην ΑΣΠΑ σε Βοτανικό και Ελληνικό. Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά σημειώθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση από το Πολεμικό Μουσείο μέχρι την Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί όλη η διαθέσιμη δύναμη τροχονόμων Αθηνών. 

Και κάτι που έγινε συνήθεια των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί τα επόμενα χρόνια: Με πρόσχημα την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν τήρησαν τη σύσταση της Τροχαίας για μονές κούρσες. Μόνο που τα ταξί τότε, κόντευαν να μετατραπούν σε λεωφορεία και με ευτράπελα που έδωσαν αφορμή να τα καυτηριάσει ο Χάρρυ Κλυν στις ταινίες του.

Στις αφετηρίες της οδού Όθωνος ένα Scania Vabis Ρεντούμη κι ένα Mercedes Βιαμάξ, χωρίς μάσκες για να ψύχεται καλύτερα το ψυγείο των λεωφορείων και να αντέξουν τα πολλά δρομολόγια...
Χρησιμοποιήθηκε απεργοσπαστικός μηχανισμός από οδηγούς της πρώην ΑΣΠΑ που "καβάλησαν" τα Ikarus.
ΠΡΟΣΟΧΗ στη λεπτομέρεια πίσω αριστερά, με το Mercedes Βιαμάξ του 2ου ΚΤΕΛ
να μπαίνει στις αφετηρίες της οδού Ακαδημίας.

Χτυποκάρδια στο καρέ! Ένα κατοστάρι Scania Vabis Ρεντούμη, πιθανώς το 2/314, μπροστά από το ανακατασκευασμένο Scania Vabis B71 με αμάξωμα Μαυρουδή που έχει περισώσει σε άλλο στιγμιότυπο, λίγο πριν από το τέλος της ζωής του,
ο αείμνηστος Δημήτρης Κουτελίδης
Αυτή είναι η χαρά του ερευνητή των συγκοινωνιών με τόσα κουκλιά συγκεντρωμένα στις παλιές αφετηρίες της Ακαδημίας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, το πρώτο είναι το Scania Vabis Β71 Ταγκαλάκη που μετασκευάστηκε (αλλοιώνοντας τα όμορφα χαρακτηριστικά του αρχικού κατασκευαστή του), ακολουθεί κλασικός Ταγκαλάκης, μετά τρίτος είναι Ρεντούμης και τέταρτος άλλος ένας Ταγκαλάκης. Από τα έξι τα τέσσερα πρώτα πρέπει να είναι Scania ενώ το τελευταίο έχει γραμμές Wetter και είναι Mercedes Biamax.
Οι τότε αφετηρίες του Ψυχικού από ψηλά ενώ στρίβει (προερχόμενο από Χολαργό ή Παπάγου) ένα κατοστάρι.

Το επόμενο καρέ δείχνει καλύτερα το κατοστάρι.
Καρέ από την λεωφόρο βασιλίσσης Σοφίας στο οποίο φαίνεται λεωφορείο κατασκευής Ταγκαλάκη,
κατά πάσα πιθανότητα Volvo.

Στο ύψος της Μουρούζη κατοστάρια, Ikarus και χαμός από αυτοκίνητα. Εντύπωση προκαλεί η χειμερινή στολή του τροχονόμου ενώ υποτίθεται πως είναι τραβηγμένο στα τέλη Αυγούστου 1980.