12 Απριλίου 2013

ΓΣΕΕ- Υπογραφή ΣΣΕ παντού και για όλους


Η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε όλους τους εργασιακούς χώρους και ιδιαίτερα στο χώρο των Δημοσίων Μεταφορών είναι η ελάχιστη υποχρέωση του κράτους και της κυβέρνησης η οποία είναι ο εργοδότης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι πολλαπλές εξοντωτικές και απαράδεκτες μειώσεις μισθών και αποδοχών των εργαζομένων έχουν ξεπεράσει κάθε όριο αντοχής.
Καλούμε για ακόμη μία φορά την κυβέρνηση και τις διοικήσεις των εταιριών ΜΜΜ (Σιδηρόδρομο, Λεωφορεία, Μ.Σταθερής τροχιάς κλπ) να προχωρήσουν σε ουσιαστικό διάλογο με τα συνδικάτα και στην υπογραφή ΣΣΕ, πριν προκληθούν ανεξέλεγκτες αντιδράσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

10 Απριλίου 2013

Ο Γ. Παναγόπουλος εκ νέου στο τιμόνι της ΓΣΕΕ


Ο κ. Γ. Παναγόπουλος εξελέγη και πάλι πρόεδρος της ΓΣΕΕ, από τη νέα διοίκηση της οργάνωσης που προήλθε μετά το 35ο συνέδριο της Συνομοσπονδίας και γενικός γραμματέας ο κ. Ν. Κιουτσούκης.
Στο νέο προεδρείο της ΓΣΕΕ συμμετέχουν μόνο οι συνδικαλιστικές παρατάξεις ΠΑΣΚΕ (ΠαΣοΚ) και ΔΑΚΕ (ΝΔ), ενώ η ΔΑΣ (ΚΚΕ), η Αυτόνομη Παρέμβαση (ΣΥΡΙΖΑ) και τη νέα παράταξη «ΕΜΕΙΣ» (Φωτόπουλος κα.), δεν αποδέχθηκαν τις θέσεις που τους αναλογούσαν στο νέο προεδρείο.
Αντιθέτως, στη νέα Εκτελεστική Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι της ΔΑΣ, της «Αυτόνομης Παρέμβασης» και του «ΕΜΕΙΣ».


Πηγή:www.reporter.gr

10 Μαρτίου 2013

" ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ..."


Kostas Karapiperakis
ΣΥΓΓΝΩΜΗ...ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ...

Όταν δεν νιώθουμε το ΣΤΗΣΙΜΟ που μας έκαναν στις τελευταίες κινητοποιήσεις...

Όταν η δακε-πασκε κατέβασαν για πρώτη φορά,διαφορετική πρόταση στο Δ.Σ για την πρώτη συνέλευση,ενώ τώρα είναι χέρι-χέρι και γελάνε μαζί μας...

Όταν στο ΤΙΤΑΝΙΑ,στη μέση της συνέλευσης, μας ανακοίνωσαν την επιστράτευση του μετρό,ήταν τυχαίο;...

Όταν έσπερναν το φόβο,αντι την ενότητα στους συναδέλφους, τις 5 μέρες στα α/σ...

Όταν στο ΣΕΦ,δεν συνεννοήθηκαν για κοινή πρόταση,δεν έβαλαν δικό τους πρόεδρο της συνέλευσης,δεν είχαν κάλπες,καθυστέρησαν και επεσαν δεκάδες τηλέφωνα....

Όταν ο Κιούσης δήλωσε και είχε προσυμφωνήσει
" ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ..."
βιάζοντας το καταστατικό,ποιον εξυπηρετούσε;

Όταν ο Μανίκας βγήκε και είπε "ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΟΥΣΗ" ποιον εξυπηρετούσε;...

Η χειραψία του Κιούση με τον Σκούλο στο ΣΕΦ,τα λέει όλα....

Οι περισσότεροι συνδικαλιστές ήταν συνεννοημένοι...οι λίγοι την πάτησαν...
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΗ,ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ....

Είμαστε επαναστάτες του ΜΗΔΑΜΙΝΟΥ,χαχόλοι,απαίδευτοι,παρτάκηδες-βολεψάκηδες
Υποστηρίζουμε αυτούς που μας καταστρέφουν,με μόνο κριτήριο το ΒΟΛΕΜΑ,ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ... ότι μας χωρίζει δηλ...ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΛΙΓΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ,ΟΣΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ...

5 Φεβρουαρίου 2013

ΑΥΡΙΟ 6/2/2013 ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 12.00 - 16.00

ΑΥΡΙΟ 6/2/2013 ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  12-4.μμ

Στην κήρυξη 24ωρης παναττικής απεργίας για την Τετάρτη προχώρησαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ «ως έκφραση έντονης διαμαρτυρίας και καταγγελίας της κυβερνητικής και αντιδημοκρατικής απόφασης για την επιστράτευση των ναυτεργατών της ΠΝΟ». 
Τα λεωφορεία συμμετέχουν με 4ωρη στάση εργασίας από 12.00 ως 16.00

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5/2/2013



28 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - Λ. ΣΚΟΥΛΟΣ


Ο Λεωνίδας Σκούλος, πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στα γραφεία της Ικτίνου, απεύθυνε έκκληση για ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο με την κυβέρνηΌπως τόνισε «η αδιαλλαξία δεν οδηγεί πουθενά και το μέτρο της επίταξης αποτελεί επίταξη όλης της κοινωνίας. 

Το συνδικάτο έχει προτάσεις για λύσεις, ανάπτυξη των μεταφορών, μέτρα όπως το φθηνό εισιτήριο και δωρεάν για τους άνεργους καθώς και προτάσεις για τις συλλογικές τους συμβάσεις. 

Αύριο θα γίνει γενική συνέλευση των εργαζομένων στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου θα αποφασιστεί η περαιτέρω στάση τους» και σημείωσε ότι «θα προχωρήσουμε σε εναλλακτικές μορφές κινητοποίησης χωρίς να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό», ενώ κατέληξε ότι «δεν ζητάμε κάτι παραπάνω από αυτά που ήδη έχουν ψηφιστεί».

Παρακολουθήστε σε αποκλειστικότητα του blog μας ολόκληρη τη συνέντευξη τύπου.

Ανεστάλησαν οι απεργίες στα τρόλεϊ. Αναμένεται απόφαση στα λεωφορεία 28/1/13 12.30μμ


Την αναστολή των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ, με ψήφους 6 υπέρ και 4 κατά.  

Πλέον, αναμένεται η στάση που θα διατηρήσουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, αν και ήδη κάποια σωματεία (τεχνικοί) τάσσονται υπέρ της άρσης της απεργίας. 
Πάντως, όπως στην περίπτωση του Μετρό, έτσι και στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ ανατέθηκε στην Κρατική Ασφάλεια, κατόπιν παραγγελίας του Εισαγγελέα, έρευνα για τις απεργίες.  
Το υπουργείο Μεταφορών υπογράμμισε χθες ότι “οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έχουν την ευκαιρία και την ευθύνη να ανταποκριθούν στην πρόσκληση της διοίκησης και να λύσουν την απεργία. Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση θα κάνει το καθήκον της”.

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΣΥ


Παρακολουθήστε δήλωση του αντιπροέδρου της ΟΣΜΕ Γιώργου Μασσά στο mega, σχετικά με την απόφαση που κρίνει παράνομη την απεργία σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

ΤΥΦΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Παράνομη κρίθηκε η απεργία σε τρόλεϊ και λεωφορεία

Παράνομη έκρινε το Μονομελές Πρωτοδικείο την απεργία στα τρόλεϊ και τα λεωφορεία που έχει εξαγγελθεί μέχρι και την Τρίτη. Η συζήτηση διεξήχθη χωρίς την παρουσία μέλλων του διοικητικού συμβουλίου των εργαζομένων, καθώς σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους η κοινοποίηση για την προσφυγή της διοίκησης ανακοινώθηκε στα Σωματεία αργά το βράδυ του Σαββάτου. Τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος δεν θα λειτουργούν έως και τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου, λόγω 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ


24 Ιανουαρίου 2013

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 24/1/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ Real fm 15.00 μμ


 
    
Λίγα λόγια να καταλάβετε τη σημασία της πρότασης του προέδρου του συνδικάτου Λεωνίδα Σκούλου στη σημερινή  ΓΣ. Η εξουσιοδότηση που ζήτησε να έχει το Δ.Σ κατά τη διάρκεια που τα λεωφορεία θα βρίσκονται στα αμαξοστάσια, αποσκοπούσε στο να έχει την απόλυτη ευχέρεια χρόνου να κινηθεί άμεσα προς πάσα κατεύθυνση. Ακούστε το ηχητικό και την πληροφορία του σταθμού, πως οι επιτάξεις αφορούν κι εμάς. Τι θα γίνει αν αύριο το πρωί λάβουν κάποιοι από εμάς το φασιστικό φιρμάνι; Θα περιμένουμε μέχρι την Τρίτη που θα διεξαχθεί η επόμενη Γ.Σ; 

 

23 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ


Το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να υποστηρίζει την τροπολογία
που έχει καταθέσει και με την οποία ζητά ειδικές ρυθμίσεις για το εξειδικευμένο προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών (ηλεκτροδηγών, οδηγών και τεχνικών).

Μετά τη σημερινή συνάντηση των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚΕ με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλη Βενιζέλο, το ΠΑΣΟΚ επαναφέρει το αίτημά του.

6 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ έστω και καθυστερημένα σας ευχομαι                                                                      χρόνια πολλά και καλά!!!!!ευτυχισμένο το 2013                             Mε  περισσότερη υγεία και περισσότερη σοφία, χρήμα,και ότι άλλο θέλετε για εσάς και την οικογένεια σας.!!!!!!!!!!!!!!!. Εαν και αυτές τής ημέρες παρακολουθώντας διάφορα blog και στο f.b παρατηρώ πως και αυτές τής ημέρες (χρονιάρες και δύσκολες)  εμείς αντί για να δούμε τι θα κάνουμε με τόσα προβλήματα που έχουμε τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά, ποιος ξέρει περισσότερα; ποιος κατηγορεί τούς αλλους καλύτερα; ποιος φοράει μάσκες; ποιος καταγγέλλει τους εκπροσώπους των εργαζομένων καλύτερα; ποιο α/σ λειτουργεί καλύτερα,κτλ,κτλ,κτλ.                                                                                                                                                                                                                                  Tελικά για άλλη μια φορά συμπεραίνω πως για ολα τα άσχημα φταίει κάποιος άλλος,και ποτέ εγώ......Το αιώνιο κουσούρι του ελληναρα,για να μην κάνει ποτέ τίποτα αυτός,και να ασκεί μόνο κρητική σε αυτούς που κάνουν κάτι έστω,και λάθος. Μετά από 25 περίπου χρόνια που έχω στην επιχείριση ξέρω πως έχουμε αρκετούς εκπροσώπους μας, που είναι συνέχεια των ηγετικών μορφών που έχουν περάσει από των χώρο μας,και πρέπει να τους ακούμε και να του στηρίζουμε σε κάθε απόφαση τους,που είναι για το καλό όλων μας,και όχι από τους καναπέδες μας κρητική που μας πλασάρει,ο κάθε δήθεν (ανεξαρτήτως) για να περάσουμε καλά, για λίγο καιρό εμείς, και μετά πάλη κολοτουμπα, και κριτικη, για να περάσουμε καλά.                                                                                                               Θα σάς παραπέμψω σε μερικές βλακώδες ανάρτησης για να δη τε το μεγαλείο μας. ΕΔΩ και ΕΔΩ                                  

5 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ


Οι εκλογές στις 6 και 17 Ιουνίου άλλαξαν συνθέμελα την πολιτική γεωγραφία της χώρας και έκλεισαν για πάντα τις πόρτες στο μεταπολιτευτικό μοντέλο του δικομματισμού ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Οι διαφορετικές διαδρομές του κάθε εργαζόμενου μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ,   ούτε χθες, ούτε σήμερα αποτελούν εμπόδιο.
 Αντίθετα είναι πλούτος που μπορεί να γονιμοποιείται δημιουργικά με σεβασμό στη δημοκρατία, στη διαφάνεια και στις συλλογικές αποφάσεις.


Ένας από τους υπογράφοντες…. Αντώνης Κοσμόπουλος.

Ρε συ Αντώνη, για πες μας πότε σε πείραξε ο δικομματισμός; Τώρα τελευταία; 

Πριν τρία χρόνια όταν με τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΚΕ γινόσουν σταθμάρχης,
 δε σε ενοχλούσε; 
Ξέρεις πολύ καλά τις διαδικασίες επιλογής σταθμαρχών τα τελευταία χρόνια. 

Για ποια δημοκρατία και διαφάνεια μιλάς λοιπόν; Διαφάνεια τώρα, αλλά όχι τότε;

Αν όντως πιστεύεις αυτά που προσυπογράφεις, το πιο τίμιο κι αντρίκιο είναι να παραιτηθείς 

από τη θέση που σου πρόσφερε η ΠΑΣΚΕ. 
Σίγουρα κάποιον άλλο συνάδελφο έχεις αδικήσει μετέχοντας κι εσύ σε αδιαφανείς διαδικασίες.                                                                                          

26 Νοεμβρίου 2012

«Φωτιές» στον Γ. Οικονόμου της ΟΣΥ από το πρόγραμμα του (πρώην) κόμματός του!!!


Εξονυχιστικούς ελέγχους διεξάγουν «φίλοι και εχθροί» στο νέο διευθύνοντα σύμβουλο των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου αποτελεί τη πιο «βαθιά» κομματική επιλογή, μέχρι στιγμής, του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος έκανε το χατίρι της Ντόρας Μπακογιάννη και τοποθέτησε «έναν δικό της άνθρωπο» σε θέση διευθύνοντος συμβούλου.

17 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ALPHA 98,9



Ο Λεωνίδας Σκούλος στην πρωϊνή εκπομπή του Γιώργου Σμυρνή, μιλάει για τα προτεινόμενα μέτρα του υπουργείου υποδομών, μεταφορών και δικτύων, σχετικά με την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.


14 Σεπτεμβρίου 2012

20 Ιουλίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ



Μεγάλο πρόβλημα δημιουργεί στην Ο.ΣΥ η μη απόδοσή των οφειλομένων 131.000.000  από 7 υπουργεία, τα οποία χορηγούν κάρτες ελευθέρας και μειωμένα εισιτήρια σε διάφορες κοινωνικές ομάδες.

16 Ιουλίου 2012

Απεργία της ΕΑΣ με λεωφορειούχους να δουλεύουν! (ΦΩΤΟ - VIDEO)

Σας παρουσιάζουμε οκτώ σπάνια καρέ από την απεργία που κήρυξαν ξαφνικά οι οδηγοί της Επιχειρήσεως Αστικών Συγκοινωνιών το πρωί της Τετάρτης 27 Αυγούστου 1980, οπότε και παρέλυσε η Αθήνα.

Ήδη κυκλοφορούσαν τα πρώτα Ikarus της ΕΑΣ μαζί με τα οχήματα της πρώην ΑΣΠΑ στην Αθήνα ενώ είχε αρχίσει η σταδιακή απόσυρση των ιδιωτικών λεωφορείων του κατηργηθέντος ΕΚΤΕΛ, τα οποία χρησιμοποιούνταν ως "μισθωμένα οχήματα". Σύμφωνα με τον οδηγό του τότε 5ου κλιμακίου κ. Ν. Σφακιανού, αυτή η απεργία ήταν η τελευταία προσπάθεια που έκαναν οι λεωφορειούχοι να μεταπείσουν την κυβέρνηση του Γεωργίου Ράλλη σχετικώς με την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών. 

Σε μια ένδειξη καλή θέλησης μάλιστα, πολλοί από τους παλιούς λεωρειούχους έσπευσαν να ξαναπιάσουν το βολάν και χρησιμοποίησαν κάθε διαθέσιμο ανθρώπινο πόρο από τα κλιμάκια του ΕΚΤΕΛ. "Ακόμα και εισπράκτορες ή φύλακες που είχαν Δ' κατηγορίας δίπλωμα ή στρατιωτικό ανέβηκαν εκείνη την ημέρα στα οχήματα", θυμάται ο κ. Σφακιανός. 

Τα ρεπορτάζ των εφημερίδων εκείνης της ημέρας διαπιστώνουν απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών,παρά και τον απεργοσπαστικό μηχανισμό που λειτούργησε από την πρώην ΑΣΠΑ σε Βοτανικό και Ελληνικό. Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά σημειώθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση από το Πολεμικό Μουσείο μέχρι την Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί όλη η διαθέσιμη δύναμη τροχονόμων Αθηνών. 

Και κάτι που έγινε συνήθεια των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί τα επόμενα χρόνια: Με πρόσχημα την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν τήρησαν τη σύσταση της Τροχαίας για μονές κούρσες. Μόνο που τα ταξί τότε, κόντευαν να μετατραπούν σε λεωφορεία και με ευτράπελα που έδωσαν αφορμή να τα καυτηριάσει ο Χάρρυ Κλυν στις ταινίες του.

Στις αφετηρίες της οδού Όθωνος ένα Scania Vabis Ρεντούμη κι ένα Mercedes Βιαμάξ, χωρίς μάσκες για να ψύχεται καλύτερα το ψυγείο των λεωφορείων και να αντέξουν τα πολλά δρομολόγια...
Χρησιμοποιήθηκε απεργοσπαστικός μηχανισμός από οδηγούς της πρώην ΑΣΠΑ που "καβάλησαν" τα Ikarus.
ΠΡΟΣΟΧΗ στη λεπτομέρεια πίσω αριστερά, με το Mercedes Βιαμάξ του 2ου ΚΤΕΛ
να μπαίνει στις αφετηρίες της οδού Ακαδημίας.

Χτυποκάρδια στο καρέ! Ένα κατοστάρι Scania Vabis Ρεντούμη, πιθανώς το 2/314, μπροστά από το ανακατασκευασμένο Scania Vabis B71 με αμάξωμα Μαυρουδή που έχει περισώσει σε άλλο στιγμιότυπο, λίγο πριν από το τέλος της ζωής του,
ο αείμνηστος Δημήτρης Κουτελίδης
Αυτή είναι η χαρά του ερευνητή των συγκοινωνιών με τόσα κουκλιά συγκεντρωμένα στις παλιές αφετηρίες της Ακαδημίας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, το πρώτο είναι το Scania Vabis Β71 Ταγκαλάκη που μετασκευάστηκε (αλλοιώνοντας τα όμορφα χαρακτηριστικά του αρχικού κατασκευαστή του), ακολουθεί κλασικός Ταγκαλάκης, μετά τρίτος είναι Ρεντούμης και τέταρτος άλλος ένας Ταγκαλάκης. Από τα έξι τα τέσσερα πρώτα πρέπει να είναι Scania ενώ το τελευταίο έχει γραμμές Wetter και είναι Mercedes Biamax.
Οι τότε αφετηρίες του Ψυχικού από ψηλά ενώ στρίβει (προερχόμενο από Χολαργό ή Παπάγου) ένα κατοστάρι.

Το επόμενο καρέ δείχνει καλύτερα το κατοστάρι.
Καρέ από την λεωφόρο βασιλίσσης Σοφίας στο οποίο φαίνεται λεωφορείο κατασκευής Ταγκαλάκη,
κατά πάσα πιθανότητα Volvo.

Στο ύψος της Μουρούζη κατοστάρια, Ikarus και χαμός από αυτοκίνητα. Εντύπωση προκαλεί η χειμερινή στολή του τροχονόμου ενώ υποτίθεται πως είναι τραβηγμένο στα τέλη Αυγούστου 1980.

28 Ιουνίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ


Μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια των λεωφορείων, λόγω έλλειψης οδηγών αλλά και ανταλλακτικών. Ο Λεωνίδας Σκούλος μιλά στη ΝΕΤ στο δελτίο ειδήσεων της 27.6.2012.



17 Ιουνίου 2012

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ

     (δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα του Συνδικάτου)
Σε τούτη την ιστορική στιγμή, ολάκερη η χώρα μας σείεται οικονομικά, κοινωνικά και εργασιακά. Το βιώνουμε όλοι, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Μια προσπάθεια βίαιης ανατροπής «εξ άνωθεν», που σοκάρει και ταράσσει τα «νερά», μια ισοπεδωτική τακτική που βολεύει,που συμφέρει.
Εμείς οι εργαζόμενοι και ξέρουμε και μπορούμε να καταφέρουμε πολλά έχοντας ως κατευθυντήρια γραμμή λειτουργίας, το τρίπτυχο                                                                                        ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΣΥΝΕΣΗ, ΕΝΟΤΗΤΑ.
Στις εκλογές του Συνδικάτου μας, στις 14 και 15 Μαρτίου, το αποδείξαμε. Με δυναμικό παρόν και συμμετοχή, οι εργαζόμενοι έκριναν και ανέδειξαν τις δυνάμεις που θεωρούν ότι έχουν τη δυνατότητα σε τούτες τις δύσκολες στιγμές, να συμβάλλουν καθοριστικά στη βιωσιμότητα της Εταιρίας και κατ’ επέκταση στη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας.
Θέλω να εκφράσω, ως Πρόεδρος πλέον του Συνδικάτου, ένα μεγάλοευχαριστώ σε όλους αυτούς που με διορατικότητα αξιολόγησαν την ιστορική διαδρομή της Παράταξης της ΠΑΣΚΕ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους αυτούς που έκριναν την πορεία της, τη δράση της, τις διεκδικήσεις, τους αγώνες και τις επιτυχίες της.
Εκ μέρους όλων των μελών της ΠΑΣΚΕ, ως Γραμματέας αυτής, μα πρωτίστως ως Πρόεδρος του Συνδικάτου, δεσμεύομαι πως αντάξια της εμπιστοσύνης σας, θα
«τιμονάρουμε» το Συνδικάτο, με συνοδοιπόρους όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, μα πάνω απ’ όλα εσάς, όλους τους συναδέλφους ανεξαρτήτως κόμματος, ανεξαρτήτως ψήφου.
Το ηχηρό μας παρόν και η επιτυχημένη μας δράση, έχει αποδειχθεί.
Η εξαίρεσή μας από την εργασιακή εφεδρεία, από το ενιαίο μισθολόγιο, με την κατάργηση των εκπαιδευτικών βαθμίδων μέσω της πράξης Νομοθετικού περιεχομένου (ΦΕΚ Α’ 268/31.12.2011), η έκδοση της Κ.Υ.Α. (Κοινής Υπουργικής Απόφασης) 699ΦΕΚ/09.03.12, η αποφυγή μισθών εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα ίδιων ειδικοτήτων (οδηγών, τεχνιτών) είναι αποδείξεις που περίτρανα ακυρώνουν όλους εκείνους που, για «άγρα» ψήφων, επικαλούνταν τα αντίθετα, κινδυνολογώντας και τρομοκρατώντας τους εργαζομένους.
Δεν σταματήσαμε εκεί. Σηματοδοτήσαμε εκ νέου τη συνδικαλιστική μας δράση, με την υπογραφή της ΣΣΕ στις αρχές Απριλίου, προλαβαίνοντας την αποκαλούμενη «μετενέργεια» και το ενδεχόμενο μονομερούς νομοθέτησής της από την Εταιρία. Γνωρίζουμε, ότι η υπογραφή αυτής της ΣΣΕ είναι «άσσος στο μανίκι» μας, εφόδιο για το μέλλον όλων μας. Αυτό που απαιτείται τώρα, είναι η άμεση υλοποίηση της ΣΣΕ, η ενεργοποίηση του άρθρου 4 περί της ομάδας εργασίας και ενοποίησης των όρων αμοιβής και εργασίας. Και τούτο; Για να πάψει ο αποπροσανατολισμός, για να ισορροπήσει το έκρυθμο κλίμα που πυροδότησε η διαχείριση της μισθοδοσίας. Είμαστε γνώστες της ρευστής κατάστασης λόγω των επερχόμενων Βουλευτικών Εκλογών, αυτό όμως δεν επιτρέπει σε κανέναν να το χρησιμοποιήσει ως άλλοθι θυσιάζοντας στο βωμό του, το σύνολο των εργαζομένων και των οικογενειών τους.
Όσο για το «Σωματείο Διοικητικών Υπαλλήλων»; Λυπούμαστε και ως Συνδικάτο, μιας και οι εκπρόσωποί τους αναλώνουν τη συνδικαλιστική τους δράση σε Εξώδικα εναντίον μας, καλλιεργώντας έντεχνα τη βούληση της Διοίκησης. Δυστυχώς, βλέπουν το «δέντρο και χάνουν το δάσος», λειτουργίες κοντόφθαλμης σκέψης και δράσης εις βάρος της πλειοψηφίας, δεν αποκαλείται ούτε εκπροσώπηση, ούτε συνδικαλισμός. Εξάλλου, στη διαπραγμάτευση της ΣΣΕ 2008-2009, σας δόθηκε η ευκαιρία να σηματοδοτήσετε και έμπρακτα τη δράση σας. Το αποτέλεσμα;Λάμψατε διά της απουσίας σας!!!
Εν κατακλείδι, απευθυνόμενος σε κείνους που βροντοφωνάζουν και κινδυνολογούν περί διάλυσης και ιδιωτικοποίησης της Εταιρείας, θα τους απαντήσω φειδωλά:
               ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!

16 Ιουνίου 2012

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ Σ.Σ.Ε απο τον Λ.ΣΚΟΥΛΟ


Συνάδελφοι

Με σιγουριά και με καθαρό λόγο, απευθύνομαι σε όλους σας, όσους με ξέρετε καλά και όσους με γνωρίζετε λίγο, ή καθόλου.

Τη σιγουριά μου, την αντλώ από την αλήθεια που υπηρετώ και η αλήθεια αυτή είναι ότι παλεύω χρόνια από τη βάση και τώρα από τη θέση του Προέδρου, που μου κάνατε την τιμή και μου εμπιστευθήκατε, για τα συμφέροντα του κλάδου μας, χωρίς εξαρτήσεις.


Τις τελευταίες μέρες άκουσα πολλά καλόπιστα και άλλα τόσα κακόπιστα σχόλια, που είχαν να κάνουν με τη Σ.Σ.Ε. που καταφέραμε και υπογράψαμε.


Και λέω συνειδητά «καταφέραμε» γιατί ήταν πραγματικός άθλος το γεγονός ότι υπογράψαμε πριν από τις εκλογές του Μαίου, πριν την εκπνοή της μετενέργειας πριν γίνουν παρελθόν οι συλλογικές διαπραγματεύσεις, πριν φτάσουμε σε μηδενική βάση.


Όσο κι αν διαμαρτύρονται πολλοί, είτε εσκεμμένα, είτε από άγνοια, η σύμβασή μας είναι ευνοϊκή όχι μόνο για μας, αλλά και για όλους τους εργαζόμενους στην Ο.Σ.Υ. Είναι τόσο καλή, που κάποιοι εξυπηρετώντας αλλότρια συμφέροντα, προσπάθησαν να τη μπλοκάρουν αλλά δεν τα κατάφεραν.


Όλοι εμείς που ματώσαμε για να φθάσουμε στην υπογραφή της, ξέρουμε πολύ καλά ότι θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες στην εφαρμογή της. Δυσκολίες από τη διοίκηση της εταιρείας, που κάποιοι μπορεί να της «κουνάνε το δάχτυλο» γιατί φάνηκε ενδοτική και υπέγραψε, δυσκολίες από κάποιους που τους στερήσαμε το πεδίο διαμαρτυρίας, δυσκολίες από τους πολιτικά εξαρτημένους, που βλέπουν παντού μόνο αρνητικά.


Είμαι βέβαιος ότι, όλοι οι απλοί εργαζόμενοι γνωρίζουμε πως οι τάχα καλλίτερα επεξεργασμένες προτάσεις, που θα μπορούσαν τάχα να περάσουν, δεν έχουν ως αφετηρία τις άμεσες ανάγκες των εργαζομένων, αλλά καλύπτουν άλλα συμφέροντα που πανηγυρικά τα αγνοώ. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι, από τη θέση μου, θα παλέψω μαζί σας και θα φθάσω όσο μακριά χρειάζεται για να εφαρμοσθεί η σύμβαση, που μέσα στη λαίλαπα των αντεργατικών μέτρων, μοιάζει «προνόμιο» που κάποιοι ίσως θελήσουν να μας το αφαιρέσουν.


ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ
Πρόεδρος Δ.Σ

Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ

Η ιδιωτικοποίηση τομέων στρατηγικής σημασίας και η διαπόμπευση του συνδικαλισμού
του Κώστα Νικολάου
Κάθε φορά, που μια κυβέρνηση θέλει να επιβάλλει μια μη αποδεκτή από το λαό πολιτική σε έναν τομέα, το πρώτο βήμα που κάνει είναι να προσπαθήσει να διαπομπεύσει τους εργαζόμενους στον τομέα αυτόν, ώστε να φαίνεται ότι η πολιτική της θα διορθώσει τα κακώς κείμενα και έτσι να αποκτήσει την απαραίτητη λαϊκή συναίνεση. Το έργο αυτό αναλαμβάνει να φέρει σε πέρας ο κυρίαρχος ιδεολογικός μηχανισμός που κατασκευάζει τη συναίνεση, δηλαδή, τα ΜΜΕ (κυρίως τα τηλεοπτικά). Ένα έργο θεμελιώδους σημασίας, διότι οι κυβερνώντες μπορούν να κυβερνούν, μόνο αν ελέγχουν τη γνώμη των κυβερνωμένων (N. Chomsky, «Η χειραγώγηση των μαζών», Scripta, 1997).

Η επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση τομέων στρατηγικής σημασίας για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον, όπως η ηλεκτρική ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, η ύδρευση, οι σιδηροδρομικές μεταφορές κλπ, θα υπομονεύσει κάθε προσπάθεια άσκησης μιας πολιτικής ανεξαρτησίας και κοινωνικής δικαιοσύνης.Ενδεικτικά και μόνο αναφέρεται ότι, η παράδοση στον ιδιωτικό τομέα της παραγωγής και διανομής της ηλεκτρικής ενέργειας με την ταυτόχρονη μεγάλη εξάρτηση της Ελλάδας από τις εισαγωγές ενέργειας, αφού από το εξωτερικό προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό της ενεργειακής μας κατανάλωσης, παρά το γεγονός ότι οι φυσικοί μας πόροι σε ήλιο, αέρα και νερό προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (βλ. αναλυτικά: Κ. Καλλωνιάτης, «Μεγάλες δυνατότητες, αλλά φτωχές επιδόσεις», Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 27.9.09
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=86193 ), θα έχει δραματικές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ποιά πολιτική πχ εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας περιβάλλοντος θα μπορεί να εφαρμοσθεί αφού θα έρχεται σε αντίθεση με τα επιχειρηματικά κέρδη; Διότι μικρότερη κατανάλωση ενέργειας σημαίνει μεν λιγότερη ρύπανση, αλλά και μικρότερα κέρδη για την επιχείρηση παραγωγής και διανομής. Πως θα καλυφθεί η πτωτική τάση των κερδών σε αυτήν την περίπτωση; Με αύξηση τιμών του ρεύματος; Με κρατική επιχορήγηση του ιδιώτη; Με απολύσεις εργαζομένων; Με μείωση μισθών των εργαζομένων;

Και πάλι ενδεικτικά, η παράδοση των σιδηροδρομικών μεταφορών στον ιδιωτικό τομέα θα έχει επίσης δραματικές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ποια πολιτική πχ προτεραιότητας στις σιδηροδρομικές μεταφορές αντί των οδικών μεταφορών σε περιοχές που αυτή τη στιγμή δεν είναι κερδοφόρες για το σιδηρόδρομο θα μπορεί να εφαρμοσθεί αφού θα έρχεται σε αντίθεση με τα επιχειρηματικά κέρδη; Διότι μπορεί μεν το τραίνο να είναι το οικονομικότερο και λιγότερο ρυπογόνο μέσο μεταφοράς, αλλά καμιά ιδιωτική επιχείρηση δεν θα δρομολογήσει τραίνα σε περιοχές που δεν έχει από τα πριν εξασφαλισμένα κέρδη και να περιμένει να αποδώσει καρπούς μια πολιτική προτεραιότητας των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Η συνεχιζόμενη εφαρμογή των νεοφιλελεύθερων συνταγών, που παρουσιάζονται ως δήθεν «δημοσιονομική εξυγίανση» και «διαρθρωτική μεταρρύθμιση», διαμέσου των οποίων θα επιτευχθεί, υποτίθεται, η «ανταγωνιστικότητα» και η «ανάπτυξη» δεν είναι παρά μια πολιτική αναδιανομής και συγκέντρωσης πλούτου στα χέρια των ολίγων (βλ. αναλυτικά: Γ. Μηλιός, «Ο κανιβαλισμός του κεφαλαίου», Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 24.4.11 http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=269926 ).
Η επιδιωκόμενη γενική μείωση του δημόσιου τομέα, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων και οι απολύσεις υπαλλήλων δεν μπορούν να συμβάλλουν ούτε στη μείωση του δημοσίου ελλείμματος ούτε στη μείωση του χρέους της ελληνικής οικονομίας. Το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η αύξηση των κερδών των μεγαλοεπιχειρηματιών και η συγκέντρωση κεφαλαίου (και άρα οικονομικής και πολιτικής εξουσίας) στα χέρια τους (βλ. σχετικά άρθρα στα ‘Διαλεκτικά’: «Η νεοφιλελεύθερη προπαγάνδα για το μέγεθος και το κόστος του δημόσιου τομέα και την ανάγκη απολύσεων»

http://konstantinosnikolaou.blogspot.com/2010/11/blog-post.html καθώς και «Το κερδοσκοπικό δίλημμα του νεοφιλελευθερισμού σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα: Μείωση μισθών ή απολύσεις;»
http://konstantinosnikolaou.blogspot.com/2010/12/blog-post.html).

Το φοβερό είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν τη χρονική στιγμή, που η παγκόσμια αποτυχία του νεοφιλελευθερισμού αναγνωρίζεται από τους ίδιους τους θεράποντες του οικονομικού και πολιτικού κατεστημένου (όπως πχ το συνέδριο της δεξαμενής ιδεών «Ινστιτούτο για τη Νέα Οικονομική Σκέψη», του Τζορτζ Σόρος), οι οποίοι έχουν αρχίσει κιόλας να συζητούν ανοικτά και να αναζητούν τη νέα αρχιτεκτονική της παγκόσμιας οικονομίας (βλ. αναλυτικά: Χ. Πολυχρονίου, «Η πολιτικοοικονομική ελίτ σχεδιάζει την επόμενη μέρα», Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 24.4.11

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=269919 ).

Παρά ταύτα, αυτή η πολιτική πρέπει να περάσει. Και για να περάσει χρειάζεται να αντιμετωπισθούν τα συνδικάτα στους τομείς που προαναφέρθηκαν, γιατί ενδεχόμενη αντίστασή τους μπορεί να δημιουργήσει ευρύτερες κοινωνικές συσπειρώσεις. Μια επιλογή είναι να παρουσιασθεί ότι αυτοί οι κλάδοι εργαζομένων έχουν μεγαλύτερες αποδοχές από κάποιους άλλους και έτσι να δημιουργηθούν αρνητικά ανακλαστικά στην υπόλοιπη κοινωνία. Αυτή η επιλογή συχνά πετυχαίνει, αλλά όχι πάντα.
Υπάρχει και μια καλύτερη επιλογή. Να βρεθούν μερικοί συνδικαλιστές με προνόμια και παροχές, οπότε διαμέσου της δημόσιας διαπόμπευσής τους να επιχειρηθεί έμμεσα διαπόμπευση και των συνδικάτων και του συνδικαλισμού γενικότερα. Ο ανομολόγητος συνειρμός, που επιχειρείται να περάσει στην κοινωνία είναι ο εξής: οι συνδικαλιστές ξοδεύουν λεφτά του δημόσιου φορέα, άρα να γιατί δεν πάει καλά το δημόσιο και έχει ελλείμματα και χρέη και άρα, ιδιωτικοποιούμε το δημόσιο φορέα και λύνονται όλα τα προβλήματα! Φαντάζομαι τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα να κάνουν μια βαθειά υπόκλιση σε αυτό το μεγαλείο σκέψης και τον Chomsky να ετοιμάζεται να αναθέσει διδακτορικό με αυτή τη μελέτη περίπτωσης!
Χρειάζεται να μιλήσουμε ξεκάθαρα. Τα συνδικάτα στους χώρους δουλειάς, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ αποτελούν θεσμικές και οργανωτικές κατακτήσεις του εργατικού κινήματος, που αποκτήθηκαν με αίμα. Παντού και πάντα υπήρχαν και υπάρχουν συνδικαλιστές με προνόμια, παροχές και συνδιαλεγόμενοι με την εργοδοσία και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Τα προβλήματα όμως του συνδικαλισμού λύνονται με περισσότερο συνδικαλισμό, δηλαδή, με περισσότερη άμεση δημοκρατία, με περισσότερη συμμετοχή των εργαζομένων στα συνδικάτα και στους αγώνες τους. Η ενεργός συμμετοχή και η άμεση δημοκρατία είναι που μπορεί να βάλει στην άκρη τις όποιες πρακτικές προνομίων και καριερισμού και να αναδείξει ηγεσίες ικανές να οδηγήσουν σε νικηφόρα πορεία το εργατικό κίνημα και ολόκληρη την κοινωνία.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.......

2 Μαΐου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1


Ανήσυχοι εμφανίζονται οι εργαζόμενοι των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για την επόμενη ημέρα των εκλογών,  αφού όπως δήλωσε στο "Κανάλι Ένα 90,4 fm" ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Λεωνίδας Σκούλος,δεν υπάρχει καμία δέσμευση από την πλευρά των κομμάτων για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών.