24 Νοεμβρίου 2013

Χρυσοχοΐδης: «Δεν θα απολυθούν οδηγοί λεωφορείων»

Θα φύγουν όσοι δεν είναι αναγκαίοι

Επιβεβαίωσε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ότι έρχονται αποχωρήσεις υπαλλήλων και συγχωνεύσεις/καταργήσεις οργανισμών που υπάγονται στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών...

Μιλώντας στο Mega ανέφερε ότι το υπουργείο «έχει την ατυχία να έχει πάρα πολλές ΔΕΚΟ που χρηματοδοτούνται από το κράτος».
Όπως είπε, «έχουν στηθεί πάρα πολλοί οργανισμοί που κάνουν παράλληλα πράγματα» και συμπλήρωσε έχει ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα αξιολόγηση των δομών, των αναγκών και του προσωπικού, ώστε «να φύγουν αυτοί που δεν είναι αναγκαίοι».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ξεκαθάρισε ότι δεν θα χάσουν τη δουλειά τους υπάλληλοι που κάνουν χρήσιμη δουλειά και ανέφερε ως παράδειγμα πως «δεν μπορεί να απολυθεί ένας οδηγός που κινεί κάθε μέρα το λεωφορείο».

«Θα πρέπει να αποφύγουμε να αγγίξουμε οργανισμούς που παρέχουν καθημερινό έργο, όπως είναι οι συγκοινωνίες ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών» πρόσθεσε.

Ο υπουργός Μεταφορών εξήγησε ότι η «δεξαμενή» των προς αποχώρηση υπαλλήλων είναι στους κατασκευαστικούς οργανισμούς που «εκ των πραγμάτων πρέπει να συγχωνευθούν».

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ, το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), την Αττικό Μετρό, Εγνατία, οι οποίες «πρέπει να συγχωνευθούν και έχουν προσωπικό που χρειάζεται επαναξιολόγηση».

Όσον αφορά τα περί «ξαφνικού θανάτου» του ΤΕΟ ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε λόγο για «ανεύθυνη συζήτηση», συμπληρώνοντας πως εδώ και δύο μήνες είχε ανακοινώσει ότι μπαίνει σε φάση εκκαθάρισης, καθώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.

Εξάλλου, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι δεν θα γίνει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες.

                                                                                                                             

10 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ((ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ)) 10/10/2011

Σύντροφε για να μη παρεξηγηθώ και κινδυνέψω ξανά με διαγραφή, δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει πρόβλημα στη χώρα και μάλιστα σοβαρότατο. Πρόβλημα για το οποίο και συ και ‘γω έχουμε την ευθύνη ότι το βλέπαμε τόσα χρόνια, και δεν μιλάγαμε. Μόνο που εσύ σε σχέση με μένα ήσουν παλιός σύντροφος   Μη σταθούμε όμως στο παρελθόν γιατί δεν βοηθάει κανέναν. 

Χρωστάμε περισσότερα απ’ ότι μπορούμε να δίνουμε. Και πρέπει αυτά που χρωστάμε να τα επιστρέψουμε ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε. Όπως όταν χρωστάς στην Τράπεζα πρέπει να τα επιστρέψεις και όταν δεν σου φτάνουν πρέπει να κόψεις από κάπου, έτσι κι εμείς. Μόνο που είναι διαφορετικό να πρέπει κόψεις το i-phone για να πληρώσεις, από το να πρέπει να κόψεις το ψωμί. Και νομίζω σύντροφε Πρόεδρε πως ο δρόμος μας αυτός θα έπρεπε να είναι. Να κόψουμε τα i-phone, τα cayenne, τα σκάφη,  (Ωχ με πιάνω να λαϊκίζω, γι’ αυτό σταματώ εδώ).

Τέλος και επειδή κοντεύω να ξεχάσω την πολιτική μου ταυτότητα, από πότε είναι σοσιαλιστικό;
  • Να κόβεις κι άλλο τα χαμηλά εισοδήματα 
  • Να περιορίζεις τη δημόσια υγεία
  • Να περιορίζεις το κοινωνικό κράτος
  • Να συρρικνώνεις την παιδεία
  • Να καταργείς εργασιακά δικαιώματα δεκαετιών που κατακτήθηκαν με αίμα


Εκτός αν αποφάσισε έτσι η Σοσιαλιστική Διεθνής και δεν έχω ενημερωθεί. Πάντως στο αντίστοιχο λύμα στη Wikipedia, μεταξύ άλλων διαβάζω (Ναι! Ανέτρεξα στη Wikipedia γιατί το φτωχό μου μυαλό μπερδεύτηκε): ((Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σοσιαλισμού είναι …. η δημιουργία νέων συλλογικών σχέσεων παραγωγής, διανομής των προϊόντων και κατανομής του κοινωνικού πλούτου κάθε κοινωνίας ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πολίτη. Οι νέες αυτές σχέσεις παραγωγής στηρίζονται στο ότι τα μέλη μιας κοινωνίας θα προσφέρουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και θα αμείβονται ανάλογα με τις ανάγκες τους ή με την εργασία τους. Τη θέση της ατομικής ιδιοκτησίας θα πάρει πλέον η συλλογική διαχείριση με μορφή εθελοντικά συνεταιριστική ή κρατική, Μία κοινωνία οργανωμένη κατ' αυτόν τον τρόπο, ο τελικός στόχος του σοσιαλιστικού κινήματος, αποκαλείται πολλές φορές κομμουνιστική και αντιπαρατίθεται με τον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά)). Μήπως ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς πρέπει να τους πεις να το διορθώσουν.
  Συντροφε, στα γράφω όλα αυτά επειδή αγανακτώ. Μη με ταυτίσεις όμως με τους αγανακτισμένους του Συντάγματος που γενικώς τους σέβομαι αλλά τους έχω δει να φωτογραφίζονται γελώντας, βλέπεις περνάνε ωραία μέσα στην αγανάκτησή τους, και η φωτογραφία είναι αγωνιστική περγαμηνή. Και τα σουβλάκια τους τρώνε και τις μπύρες τους πίνουν και αργά το βράδυ ίσως περνάνε ακόμα καλύτερα. Αλλά σίγουρα αν είναι Ελ. Επαγγελματίες έχουν κάνει δουλειές χωρίς απόδειξη, σίγουρα έχουν λαδώσει σε κάποια εφορία ή πολεοδομία, σίγουρα γλύψανε κάποιο βουλευτή για να τους χώσει κάπου αξιοκρατικά. Ελπίζω να έχουν καταλάβει ότι φταίνε και να συνετιστούν. Άλλωστε όταν λαδώνεις σε μια εφορία ή πολεοδομία εσύ φταις που το προτείνεις όχι το σύστημα που το επιτρέπει, αν όχι το υποθάλπει.
  Συντροφε, μη σε κουράσω άλλο. Δεν θα σε ρωτήσω για τον Άκης, τον Τσουκάτο, τον Μαντέλη, (γράφω τα ονόματα που έχουν βγει στη δημοσιότητα, θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα). Αυτοί είναι σύντροφοι ασ’ τους .
Ούτε θα σε ρωτήσω για το Βατοπέδι, τη Siemens, τα ομόλογα, τους εξοπλισμούς. Ξέρω ότι έχουν πάρει το δρόμο τους και κοιμάμαι ήσυχος ότι «θα φτάσουμε μέχρι το κόκκαλο» 

8 Οκτωβρίου 2013

Κ.Υ'Α και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ




Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, ο πρόεδρος Λεωνίδας Σκούλος ενημέρωσε τα μέλη του Δ.Σ, αλλά και τους παρευρισκόμενους συναδέλφους, πως μετά από την αγωγή που κατέθεσε η νομική υπηρεσία του Συνδικάτου, σχετικά με την Κ.Υ.Α ( για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας) και την αναδρομικότητά της που αφορά το πρώτο εξάμηνο του 2013, η εκδίκαση της υπόθεσης ορίσθηκε για τις 19/2/2014. 
Με νεότερη ανάρτησή μας, θα σας ενημερώσουμε για τον τόπο και την ώρα της εκδίκασης, ώστε να παρευρεθούν όσοι συνάδελφοι το επιθυμούν.

7 Σεπτεμβρίου 2013

Κατσιάδας: Χωρίς προσωπικό και ανταλλακτικά λεωφορεία και τρόλεϊ



"Σαπίζουν" στα αμαξοστάσια 600 λεωφορεία και 180 τρόλεϊ, λόγω έλλειψης μικροανταλλακτικών, κατήγγειλε στο ραδιόφωνο του Αlpha 9.89, ο οργανωτικός γραμματέας του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ..

Ο κ. Παναγιώτης Κατσιάδας ανέφερε πως από έναν στόλο 2. 200 λεωφορείων κυκλοφορούν μόλις 1.200 εξαιτίας και την έλλειψης προσωπικού.

Όπως επεσήμανε ο οργανωτικός γραμματέας του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, τα δρομολόγια έχουν ελαττωθεί σε σημείο η αναμονή στα δρομολόγια για το επιβατικό κοινό, να φθάνει πολλές φορές ακόμα και τα 50 λεπτά.

23 Ιουλίου 2013

ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΣΕ ( ψευτο-ενημερωμένε)


Χθες γράφατε για υπογραφές ο ένας, για συμφωνηθέντα επιδόματα ο άλλος (προκαλώντας άλλους να ψάξουν γι αυτά, με τον όποιο κίνδυνο εγκυμονεί κάτι τέτοιο) και εμείς είπαμε τη μόνη αλήθεια. Πως η τελική απόφαση θα είναι του υπουργείου. Σήμερα προσπαθείτε να το πάτε πιο σωστά και το αναφέρετε κι εσείς.



'Ομως και πάλι είστε εκτός πραγματικότητας αφού η σημερινή συνάντηση των 14.30, αναβλήθηκε για αύριο, λόγω κοινωνικής υποχρέωσης του διευθύνοντα που τον αναγκάζει να βρεθεί εκτός Αθηνών. Οι συνάδελφοι λοιπόν θα περιμένουν το απόγευμα νέα και καλό είναι να τους ενημερώσετε για την αλλαγή δημοσιογραφίσκοι της συμφοράς. Αυτή είναι η έγκυρη ενημέρωση που προσφέρουμε εμείς. Αυτά προς το παρόν.

22 Ιουλίου 2013

ΗΡΈΜΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΎ ΜΕ ΤΗΝ ΣΣΕ

ΗΡΕΜΉΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΣΕ ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΗΜΈΡΑ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΕΆΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΊ


Και συμφωνία να υπάρξει απόψε με το διευθύνοντα, θα πρέπει το όποιο κείμενο να εγκριθεί και από το υπουργείο. Οπότε υπογραφές σήμερα δεν πέφτουν. Μην ξεσηκώνετε τους συναδέλφους.

ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ


Εσείς τι λέτε; Εμείς δεν τα ξέρουμε αυτά που γράφετε; Είναι δυνατόν αφού ο πρόεδρος μας έχει απολύτως ενήμερους; Δε βιαζόμαστε όμως να τα αναρτήσουμε
πριν υπογραφούν όλα. Χωρίς υπογραφή, συμφωνηθέντα δεν υπάρχουν. Αράξτε λοιπόν κι εσείς κι αφήστε το κυνήγι της αποκλειστικότητας, εκτός κι αν έχετε άλλο σκοπό.