9 Ιουνίου 2016
7 Ιουνίου 2016
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΦΩΦΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ Ο.ΣΥ
Την επισκευαστική βάση των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) στον Ρέντη επισκέφθηκε το πρωί η Φώφη Γεννηματά.
Η κ. Γεννηματά ήταν επικεφαλής αντιπροσωπείας του ΠΑΣΟΚ αποτελούμενη από τους βουλευτές Γιάννη Μανιάτη και Εύη Χριστοφιλοπούλου, τον εκπρόσωπο Τύπου Παύλο Χρηστίδη, τον υπεύθυνο Μεταφορών και Δικτύων Λαμπρό Ρώσση, τον υπεύθυνο Συνδικαλιστικού Γιώργο Βασιλόπουλο και το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου Δημήτρη Καρύδη.
Η κ. Γεννηματά συναντήθηκε με την πρόεδρο Ζωή Γεωργίου και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ, Γεώργιο Αναγνωστόπουλο. Αμέσως μετά δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη θα είναι «στην πρώτη γραμμή της μάχης, μαζί με τους εργαζόμενους αλλά και τους πολίτες, για να υπερασπιστούμε δημόσιες ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες».
Πρόσθεσε μάλιστα ότι «όπως το 1990 επί Μητσοτάκη έτσι και σήμερα με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ θα αντισταθούμε στο ξεπούλημα των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες κερδοσκόπους».
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επισήμανε ότι, μέσα στο 2014, υπήρξε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, συντονισμού, που μείωσε τα ελλείμματα και δημιούργησε λειτουργικό πλεόνασμα μειώνοντας μάλιστα το εισιτήριο για τους πολίτες.
«Δυστυχώς, μετά από 1,5 χρόνο ΣΥΡΙΖΑ, τα ελλείμματα επέστρεψαν, η απαξίωση είναι φανερή στην καθημερινότητα του πολίτη, γιατί λιγότερα λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους, οι προσλήψεις που είχαν εγκριθεί από το 2014 δεν προχωρούν, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, οι εργαζόμενοι απαξιώνονται και όλα αυτά υπηρετούν ένα σχέδιο απαξίωσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών που θα αποτελέσει το άλλοθι για το ξεπούλημα τους» σημείωσε η κ. Γεννηματά.
5 Ιουνίου 2016
Το λεξικό της μεγάλης εξαπάτησης της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ και του κ. Τσίπρα
Σχόλιο Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ για τη συνέντευξη του Πρωθυπουργου στην Εφημερίδα των Συντακτών.
Προχθές ο κ. Τσίπρας πανηγύρισε για την πρώτη αξιολόγηση, την ώρα που την ανικανότητα τους την πληρώνουν οι πολίτες με 5,5 δις μέτρα.
Χθες μίλησε για δίκαιη ανάπτυξη. Την ώρα που στο πρώτο πεντάμηνο του 2016 έκλεισαν 2910 περισσότερες επιχειρήσεις από όσες άνοιξαν. Με ορατές τις επιπτώσεις για την ανεργία.
Σήμερα διαβεβαιώνει ότι θα υπερασπιστεί την εργασία (στη Β αξιολόγηση) όπως έπραξε για τις συντάξεις και τους πλειστηριασμούς.
Συμπέρασμα: Έρχεται καταστροφή για τις εργασιακές σχέσεις και τους εργαζόμενους.
Γιατί η δήθεν υπεράσπιση των συντάξεων ήταν μέτρα 2,2 δις στο ασφαλιστικό και τα σπίτια παραδίδονται στα ξένα funds.
Με αυτούς είναι απαραίτητο ένα ειδικό λεξικό της ελληνικής γλώσσας. Το λεξικό της μεγάλης εξαπάτησης. Όπου η έννοια της κάθε λέξης θα είναι αντίστροφη.
Υγ: Ας σεβαστούν τουλάχιστον το μνημείο των Βενιζέλων. Είναι ασέβεια η παράδοση του στο ελεγχόμενο από την τρόικα Υπερταμείο. Τώρα να μεταβιβαστεί στην Αυτοδιοίκηση.
4 Ιουνίου 2016
Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση τους, να το δηλώσει ευθέως
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για τις αστικές συγκοινωνίες η Δημοκρατική Συμπαράταξη επισημαίνει ότι θα παραμείνει σταθερά ενάντια τόσο στον αριστερό λαϊκισμό, όσο και στον δήθεν μεταρρυθμιστικό λαϊκισμό που με παραπλήσια εργαλεία τραυματίζουν τον σοβαρό διάλογο.
Την ώρα που στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης οι αστικές συγκοινωνίες έχουν δημόσιο ή δημοτικό χαρακτήρα, η Κυβέρνηση τις παραδίδει στο ελεγχόμενο από τους δανειστές Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Σε αυτό οφείλουν όλοι να τοποθετηθούν υπεύθυνα και καθαρά χωρίς περιστροφές και υποκρισία. Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση τους, να το δηλώσει ευθέως.
Σήμερα, δυστυχώς, οι αστικές συγκοινωνίες βυθίζονται στην παρακμή, με ευθύνη των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και ως αποτέλεσμα των τυχοδιωκτικών ενεργειών του αρμόδιου υπουργού.
Πέρα από τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα τους, το ζητούμενο είναι η επιστροφή στη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών που είχε διασφαλιστεί και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με φθηνό εισιτήριο.
Σημεία συνέντευξης Γιάννη Μανιάτη υπεύθυνου της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ)
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:
Ανήκουμε σε μια Παράταξη βαθιά μεταρρυθμιστική. Επειδή στο μεγαλύτερο μέρος των ευρωπαϊκών πρωτευουσών οι Αστικές Συγκοινωνίες είναι είτε δημόσιες, είτε δημοτικές, αυτό που έγινε τα προηγούμενα χρόνια μέχρι και το 2014, είναι αυτό ακριβώς που περιέγραψε η κα Γεννηματά, δηλ. έχουμε Δημόσιες Συγκοινωνίες που για 1η φορά προέκυψε από τη λειτουργία τους το 2014 λειτουργικό ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 5.000.000 €, ενώ με την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015 είχαμε λειτουργικό ΕΛΛΕΙΜΜΑ 25.000.000 €.
3 Ιουνίου 2016
Δημοκρατική Συμπαράταξη: Όποιο κόμμα θέλει ιδιωτικοποίηση συγκοινωνιών ας το πει ευθέως
Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, να το δηλώσει ευθέως, αναφέρει η Δημοκρατική Συμπαράταξη με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για τις αστικές συγκοινωνίες και κατηγορεί τη κυβέρνηση ότι τις παραδίδει στο ελεγχόμενο από τους δανειστές Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων την στιγμή που, όπως τονίζει , στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης αυτές έχουν δημόσιο ή δημοτικό χαρακτήρα.
«Σε αυτό οφείλουν όλοι να τοποθετηθούν υπεύθυνα και καθαρά χωρίς περιστροφές και υποκρισία» αναφέρει η Δημοκρατική Συμπαράταξη υπογραμμίζοντας πως «σήμερα, δυστυχώς, οι αστικές συγκοινωνίες βυθίζονται στην παρακμή, με ευθύνη των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και ως αποτέλεσμα των τυχοδιωκτικών ενεργειών του αρμόδιου υπουργού».
«Πέρα από τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα τους, το ζητούμενο είναι η επιστροφή στη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών που είχε διασφαλιστεί και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με φθηνό εισιτήριο» καταλήγει η ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
31 Μαΐου 2016
27 Μαΐου 2016
25 Μαΐου 2016
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΩΝ ΤΗΣ Ο.ΣΥ
Σήμερα το πρωί στις 12.00 δόθηκε συνέντευξη τύπου στα γραφεία μας στην Ικτίνου. Παρακολουθήστε τις δηλώσεις του προέδρου του Συνδικάτου. ...με τη σύμφωνη γνώμη όλων των προέδρων και αφού δεν μπορούσε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο άρθρο, πρότεινα να μπει μια παράγραφος που να αναφέρει πως οι αστικές συγκοινωνίες δεν ιδιωτικοποιούνται …έχουμε κάνει πάρα πολλές φορές τέτοιες παρεμβάσεις ως συνδικάτα …είπαμε στο γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ να πάμε όλοι μαζί στον κο Τσακαλώτο και να συνδιαμορφώσουμε το συγκεκριμένο άρθρο….μας είπαν πως θα ενημερώσουν το κυβερνών κόμμα, δεν έγινε αυτό… έτσι λοιπόν εμείς την Πέμπτη έχουμε Γενική Συνέλευση, για να αποφασίσουμε τη στάση μας…. Αποδείχθηκε από τις συζητήσεις, πως αυτό το ταμείο είναι ταμείο ιδιωτικοποίησης και δεν αλλάζει….κανένας βουλευτής δεν έχει προλάβει να διαβάσει τις 7500 σελίδες….ο υπουργός οικονομικών λέει τη γνώμη του, αλλά δεν ορίζει την απόφαση του διευθύνοντα σύμβουλου του ταμείου, κάτι που σημαίνει ιδιωτικοποίηση….
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)