2 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ


Με μεγάλη μου έκπληξη ενημερώθηκα για σημερινό ανυπόγραφο άρθρο της διαδικτυακής εφημερίδας «ΑΥΓΗ», η οποία με κατηγορεί για μετακινήσεις προσωπικού βάσει κομματικών κριτηρίων. Συγκεκριμένα, ότι ως πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ απειλώ εργαζόμενους και συνδικαλιστές  που πρόσκεινται στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και σε συνεργασία με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ ΑΕ κο Οικονόμου, προβαίνω σε διώξεις αυτών. Βάζουν δε στο στόμα μου τη φράση «όλους τους Συριζαίους θα τους διαλύσουμε». Όλα αυτά βέβαια ανυπόγραφα και «όπως τους τα μετέφεραν», όπως αναφέρει το άρθρο.
Στην κατάπτυστη αυτή δημοσίευση απαντώ σαν γραμματέας της ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ και πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ.
·        Η ιστορία, το παρελθόν μου στο χώρο, η διαδρομή που έχω ακολουθήσει και η ηθική μου δεν θα μου επέτρεπαν να προβώ σε κάτι τέτοιο, όπως πολύ καλά γνωρίζει το σύνολο των εργαζομένων.
·        Η τεράστια ευθύνη να εκπροσωπώ 5.000 εργαζόμενους και τις οικογένειες  που βρίσκονται πίσω τους, δεν μου αφήνει περιθώρια για τις ενέργειες που κατηγορούμαι.
·        Άλλωστε μόλις πριν λίγες ημέρες ευοδώθηκε η προσπάθεια υπογραφής της ΕΣΣΕ μετά από ετήσια διαπραγμάτευση, η οποία είναι για μένα η κορυφαία στιγμή για κάθε συνδικαλιστή, που  σέβεται τη θέση για την οποία τον επέλεξαν οι εργαζόμενοι. Πότε λοιπόν ασχολήθηκα με αυτά που μου προσάπτουν;
·        Στην ΟΣΥ δεν υπάρχουν συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, άρα ποιον απειλώ;
·        Εν κατακλείδι, από ποιόν υπάρχουν αυτές οι καταγγελίες;
·        Απαιτώ την επώνυμη αναφορά του καταγγέλλοντος, όπως επώνυμα καταγγέλλει κι εμένα η εφημερίδα ή αν δεν υπάρχει, την απόσυρση του άρθρου και τη συγνώμη της ΑΥΓΗΣ.
·        Δέχομαι την οποιαδήποτε συνδικαλιστική αντιπαράθεση, όχι όμως χτυπήματα κάτω από τη μέση.
·        Τέλος θεωρώντας το άρθρο συκοφαντική δυσφήμηση, θα προβώ σε κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.



ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: