8 Αυγούστου 2018

ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ





ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΟΣΥ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΡΑ ΣΑΣ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΣ...

ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ Κ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

ΕΔΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΓΚΕΤΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΠΑΡΕΑ...!!!!!

ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΩΛΟΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ...!!!!!

2 Αυγούστου 2018

Έχουμε και εμείς της ευθύνες μας

Κάποιοι απαξίωναν το Δημόσιο, λέγοντας τεμπέληδες και αντιπαραγωγικούς ανθρώπους σε πάγιες και καίριες θέσεις.

Έτσι αφού περάσαμε από τηλεδικες (εδώ οι ευθύνες των δημοσιοκάφρων) ειναι μεγαλύτερες των πολιτικών. 

Κατακρεουργήσαμε (Πυροσβεστική),(Αστυνομία),(Ιατρικές  υποδομές),(ΙΚΑ),(Συγκοινωνίες), και ο κατάλογος ειναι μακρύς.

Φταις κι εσυ καναπεδατε Έλληνα...ναι φταις..που τους πίστεψες στα δελτία των 9...

Τώρα μην απορούμε γιατι καιγόμαστε? 
γιατι μας υπέρ φορολογούν? 
γιατι δεν λειτουργούν οι θεσμοί? 

Γιατί φωνάζουμε αστυνομία και έρχεται μετά από 1 ώρα...
Γιατί περιμένουμε 1 ώρα το λεωφορείο...

Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας πια... 

Γιατί αποδείχτηκε περίτρανα ότι οι "τεμπέληδες" και οι "αντιπαραγωγικοί" ήταν αυτοί που κράταγαν ψηλά τον κοινωνικό ιστό...που με φιλότιμο και αυτοθυσία έβγαζαν το μεροκάματο του τρόμου...

Πρέπει να ξυπνήσουμε και να συνθέσουμε τα κομμάτια του παζλ...έστω, στο και 5'.

13 Ιουλίου 2018

ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΣΣΑΣ


ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΊΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ (ΕΎΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΎΣΚΟΛΗ),

( ΜΕΡΙΚΈΣ ΦΟΡΕΣ.)

ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΊΘΙΟΥ 

ΚΑΙ ΑΝΤΊ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΈΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΒΟΉΘΕΙΑ?
ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΎΝ ΝΑ ΜΆΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ 

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΎΟΥΝ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΊΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΎΣ,

ΔΙΌΤΙ ΑΠΌ ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΉΚΑΜΕ ΕΔΏ ΜΈΣΑ, ΕΚΕΊ ΈΞΩ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΊ ΤΟΥΣ !!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ !!!

ΜΆΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ, ΚΑΙ ΑΦΉΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΈΣ...

8 Ιουλίου 2018



Άδραξα την ευκαιρία από το σχόλιο του κάλου μας φίλου. 
Να ανασκευάσω λοιπόν :   
Η κυβερνητική "πλειοψηφία" σας εύχεται    ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ.

7 Ιουλίου 2018

περί λειτουργίας της τηλεματικής

ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. 

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΤΗΣ ΦΙΛΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΑΝΤΑ, ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΜΑΣ, 

ΟΤΙ ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ "ΖΑΛΙΣΜΕΝΟΙ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!!!
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, 

ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;; ΜΌΝΟΙ!!!
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ...


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ
.

ΟΑΣΑ: Εξετάζεται σχέδιο αναγκαστικής αποχώρησης προσωπικού πάνω από 50 ετών




Της Μαρίας Μόσχου

Η μείωση προσωπικού προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του Υπερταμείου για τον Όμιλο ΟΑΣΑ στα … «χέρια» του οποίου είναι πλέον ακόμα και η διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Η εισήγηση του Υπερταμείου αρχικά προέβλεπε «νυστέρι» στο κόστος προσωπικού και πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, αφού το 24% περίπου των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δηλαδή περίπου 1.250 άτομα, είναι άνω των 50 ετών.

Ωστόσο στο τραπέζι έχουν πέσει εκτός από την εθελουσία έξοδο η οποία στοιχίζει σημαντικά και δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς έγκριση του υπουργείου Οικονομικών , δύο ακόμα λύσεις:
Μετατάξεις όπως ακριβώς έγινε και με την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ όπου πάνω από το μισό προσωπικό μετατάσσεται στον ΟΣΕ. Και αυτό βέβαια το σενάριο παρουσιάζει «κενά» καθώς οι οδηγοί και οι τεχνικοί δεν είναι εύκολο να απασχοληθούν σε άλλες ΔΕΚΟ.
Αναγκαστική αποχώρηση για όλους τους εργαζόμενους πάνω από 50 ετών. Το σενάριο αυτό που επεξεργάζεται ήδη από τα αρμόδια στελέχη είναι το λιγότερο δαπανηρό καθώς οι εργαζόμενοι δεν θα πληρωθούν τα χρόνια που απομένουν για την συνταξιοδότηση. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι θα καταβληθούν μόνο 5 χρόνια ένσημα για κάθε εργαζόμενο οι οποίοι ωστόσο δεν θα έχουν τη δυνατότητα εργασίας σε άλλο εργοδότη.

Να σημειωθεί ότι από τους περίπου 7.962 εργαζομένους στον ΟΑΣΑ πάνω από 2.500 εργαζόμενοι είναι πάνω από 50 ετών.

Δεν είναι τυχαίο ότι στο στρατηγικό σχέδιο του υπερταμείου για τη διάσωση της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και της ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) περιγράφονται δύο εταιρείες με μειούμενες εισπράξεις, αυξανόμενα χρέη προς τρίτους, δίχως εργαλεία διαχείρισης κινδύνου, κουλτούρα Δημοσίου, μεγάλη εσωτερική γραφειοκρατία και αβέβαιο μέλλον.

Πιο ελλειμματική από τις δύο εταιρείες είναι η ΟΣΥ με προσωπικό 5.166 άτομα, από τα οποία τα 1850 είναι πάνω από 50 ετών, όπου όπως αναφέρει το υπερταμείο συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις.


Τόσο στην ΟΣΥ όσο και στην ΣΤΑΣΥ, η μισθοδοσία καλύπτει το 60,8% των λειτουργικών δαπανών τους.

Την Άνοιξη το Υπερταμείο είχε προτείνει στη διοίκηση του ΟΑΣΑ να σχεδιάσει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για προσωπικό με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Ο προγραμματισμός του ΟΑΣΑ

Η πολιτική που ήθελε να ακολουθήσει η διοίκηση του ΟΑΣΑ από το 2017 ήταν εντελώς διαφορετική και ο προγραμματισμός προέβλεπε την πρόσληψη:
495 οδηγών (Οδικές Συγκοινωνίες – ΟΣΥ Α.Ε.)
201 τεχνιτών (ΟΣΥ Α.Ε.)
52 διοικητικών (ΟΣΥ Α.Ε.)
130 ηλεκτροδηγών (Σταθερές Συγκοινωνίες – ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
170 τεχνιτών (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
166 ελεγκτών κομίστρου (ΟΑΣΑ)
92 διοικητικών (ΟΑΣΑ)

Όπως είχε υποστηρίξει ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης οι οργανισμοί δυστυχώς λειτουργούν με σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό.

«Αρκεί να σας αναφέρω ότι από το 2009 ως το 2015 ο ΟΑΣΑ υπέστη μείωση του προσωπικού του κατά 57%, η ΟΣΥ μείωση σε οδηγούς κατά 34% και η ΣΤΑΣΥ μείωση σε ηλεκτροδηγούς κατά 6%. Για το λόγο αυτό οι Διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου έχουμε υποβάλει αιτήματα για την κάλυψη κενών θέσεων σε προσωπικό» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Στα «χέρια» του Υπερταμείου

Η ανάληψη του πλήρη ελέγχου του ΟΑΣΑ από το Υπερταμείου προβλέπεται πλέον και από το νέο καταστατικό του ΟΑΣΑ το οποίο εγκρίθηκε στη διάρκεια Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, μετά από την υπόδειξη του νέου μετόχου, της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., δηλαδή του Υπερταμείου.

Κυβέρνηση, υπουργεία και διυπουργική επιτροπή «χάνουν» οποιοδήποτε δικαίωμα παρέμβασης ακόμα και αν αυτό αφορά μείωση προσωπικού ή άλλα κρίσιμα θέματα.

Συγκεκριμένα, ελήφθη απόφαση για τροποποίηση 20 άρθρων του ισχύοντος καταστατικού της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. Το νέο καταστατικό δίνει εξουσίες στο Υπερταμείο που μέχρι σήμερα είχε ο παλιός μέτοχος, δηλαδή το υπουργείο Οικονομικών αλλά και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Κάποιες από τις σημαντικότερες μεταβολές είναι:
Κατάθεση όλων των οικονομικών στοιχείων του ΟΑΣΑ στο Υπερταμείο και όχι στο υπουργείο.
Λήψη και επιβολή μέτρων από το Υπερταμείο σε περίπτωση απόκλισης από τους οικονομικούς στόχους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο οφείλει να τηρεί της αποφάσεις και τις οδηγίες του Υπερταμείου και όχι της κυβέρνησης (διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ).
Διορισμός του συνόλου του Δ.Σ. από το Υπερταμείο και όχι από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός δεν θα μπορεί να απομακρύνει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ή άλλα μέλη του Δ.Σ. Τα μέλη του Δ.Σ. αυξάνονται σε 9 (ανώτατο όριο) από 7.

6 Ιουλίου 2018

ΣΤΑΣΥ: Επόμενη στάση... δικαστήρια για τις κινητοποιήσεις στο Μετρό.



Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις
Στα δικαστήρια θα απευθύνεται εφεξής η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σε περιπτώσεις κήρυξης κινητοποιήσεων από τα συνδικάτα των εργαζομένων, προκειμένου να εξαντλεί τα νομικά περιθώρια και να υπερασπίζεται το συμφέρον της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες.


Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έλαβε την απόφαση αυτή με τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας, στην οποία έχουν μεταβιβαστεί οι μετοχές της εταιρείας εδώ και μερικούς μήνες. Καταλυτικό ρόλο στη λήψη της απόφασης έπαιξαν οι απανωτές κινητοποιήσεις τις οποίες έχουν πραγματοποιήσει δύο συνδικάτα εργαζομένων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνδικάτο στις σταθερές συγκοινωνίες, το ΣΕΛΜΑ και για ένα από τα δύο συνδικάτα ηλεκτροδηγών.


Το συνδικάτο ηλεκτροδηγών ετοιμάζεται για νέες απεργιακές κινητοποιήσεις, λίγες μόλις ημέρες μετά από δύο στάσεις εργασίας που πραγματοποίησε στις 25 και στις 29 Ιουνίου.


Στις 25 Ιουνίου, όταν το συνδικάτο κήρυξε στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στη γραμμή 3 του μετρό απείχαν από την εργασία τους 7 οδηγοί από τους 32 που επρόκειτο να εργαστούν. Αντίστοιχα στη γραμμή 2, απείχαν 16 από τους 30 που είχαν βάρδια τις ώρες της στάσης εργασίας.


Την Παρασκευή, 29 Ιουνίου, στη γραμμή 3 μόλις 5 οδηγοί από τους 20 που είχαν βάρδια δεν εργάστηκαν, ενώ στη γραμμή 2 εκείνοι που συμμετείχαν στη στάση εργασίας ήταν 7 από το σύνολο των 18 ηλεκτροδηγών που είχαν βάρδια εκείνο το βράδυ.


Τα δύο βασικά αιτήματα του ενός εκ των δύο συνδικάτων ηλεκτροδηγών, στο οποίο συμμετέχουν 115 από τους 225 οδηγούς, αφορούν στην έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών.


Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν πως η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε οδηγούς εκπαιδεύοντας εργαζόμενους που απασχολούνται σε άλλες θέσεις καθώς απαγορεύεται να γίνουν νέες προσλήψεις. Για το λόγο αυτό μάλιστα, ζητούν να αυξηθεί το όριο ηλικίας για να εργαστεί κάποιος ως ηλεκτροδηγός από τα 40 στα 45 έτη.


Οι ίδιες πηγές παραδέχονται πως υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά οι οποίες οφείλονται κυρίως στο γεγονός πως καθυστερούν οι διεθνείς διαγωνισμοί για την προμήθειά τους, αλλά και οι εγκρίσεις του προϋπολογισμού της εταιρείας από το Υπουργείο Οικονομικών.

5 Ιουλίου 2018

Μακεδονικό: Περισσότεροι/ες από 360 συνδικαλιστές/τριες ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία



«Τίποτα δεν έχουν να χωρίσουν οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ»

«Μιλάμε την ίδια γλώσσα» λένε πάνω από 360 συνδικαλιστές/τριες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, σε κείμενο υπογραφών το οποίο τάσσεται υπέρ της συμφωνίας που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ και ενάντια στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία.

«Όταν η ειρήνη και η αλληλεγγύη μεταξύ των Λαών στεριώσει, τότε οι εργαζόμενοι θα ατενίζουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον. Μπορούμε να επικεντρωθούμε με όλες μας τις δυνάμεις και να αναπτύξουμε τους αγώνες με καλύτερους όρους και σε συνεργασία με τα εργατικά κινήματα των Βαλκανικών χωρών, στη μάχη ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό και στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων»: αυτό είναι το μήνυμα που εκπέμπουν οι εργαζόμενοι που υπογράφουν ενώ η συλλογή υπογραφών αναμένεται να συνεχιστεί.

Αναλυτικά το κείμενο και τα ονοματεπώνυμα των συνδικαλιστών και συνδικαλιστριών που έχουν υπογράψει (365 τον αριθμό) μέχρι τώρα (σ.σ.: μεσημέρι Τετάρτης, 4/7):

Μιλάμε την ίδια γλώσσα …

Η συμφωνία που υπογράφηκε ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ έχει στόχο να κλείσει μια μακρά περίοδο εντάσεων και συγκρούσεων, που τροφοδοτήθηκε από την μισαλλοδοξία και τους εκατέρωθεν εθνικισμούς, ανοίγοντας παράλληλα τον δρόμο για την ειρήνη, τη φιλία και την συνεργασία στα πολύπαθα Βαλκάνια.

2 Ιουλίου 2018

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν

οι εργαζόμενοι οδηγοί θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν, πως σε αυτήν την εταιρία πληρώνονται για να οδηγούν και να μεταφέρουν τους επιβάτες με ασφάλεια στον τόπο που επιθυμούν!!!!
Κατά συνέπεια δεν πρέπει να κάνουν τα εξής λάθη 

Α) να κρατούν εγκλωβισμένους τους επιβάτες κρατώντας κλειστές τις πόρτες στις στάσεις ώστε να επιβιβαστούν πρώτα από την μπροστινή πόρτα 

Β) να ανοίγουν μόνον την μπροστινή πόρτα όταν κρίνουν πως είναι ασφαλέστερο για τους πολίτες να ανοίξουν όλες τις πόρτες 

Γ) δεν είναι αστυνομικοί η' εισπράκτορες οπότε δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν ελενχο- να κατεβάσουν πολίτη η' να κρίνουν ποιος θα μπει στο λεωφορείο και ποιος όχι!!!!!!!!

Εάν σεβαστούμε το επάγγελμα του οδηγού και να  λειτουργήσουμε σαν επαγγελματίες οδηγοί και μόνον, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα!!!!!!!