24 Ιανουαρίου 2013

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 24/1/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ Real fm 15.00 μμ


 
    
Λίγα λόγια να καταλάβετε τη σημασία της πρότασης του προέδρου του συνδικάτου Λεωνίδα Σκούλου στη σημερινή  ΓΣ. Η εξουσιοδότηση που ζήτησε να έχει το Δ.Σ κατά τη διάρκεια που τα λεωφορεία θα βρίσκονται στα αμαξοστάσια, αποσκοπούσε στο να έχει την απόλυτη ευχέρεια χρόνου να κινηθεί άμεσα προς πάσα κατεύθυνση. Ακούστε το ηχητικό και την πληροφορία του σταθμού, πως οι επιτάξεις αφορούν κι εμάς. Τι θα γίνει αν αύριο το πρωί λάβουν κάποιοι από εμάς το φασιστικό φιρμάνι; Θα περιμένουμε μέχρι την Τρίτη που θα διεξαχθεί η επόμενη Γ.Σ; 

 

23 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ


Το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να υποστηρίζει την τροπολογία
που έχει καταθέσει και με την οποία ζητά ειδικές ρυθμίσεις για το εξειδικευμένο προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών (ηλεκτροδηγών, οδηγών και τεχνικών).

Μετά τη σημερινή συνάντηση των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚΕ με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλη Βενιζέλο, το ΠΑΣΟΚ επαναφέρει το αίτημά του.

6 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ έστω και καθυστερημένα σας ευχομαι                                                                      χρόνια πολλά και καλά!!!!!ευτυχισμένο το 2013                             Mε  περισσότερη υγεία και περισσότερη σοφία, χρήμα,και ότι άλλο θέλετε για εσάς και την οικογένεια σας.!!!!!!!!!!!!!!!. Εαν και αυτές τής ημέρες παρακολουθώντας διάφορα blog και στο f.b παρατηρώ πως και αυτές τής ημέρες (χρονιάρες και δύσκολες)  εμείς αντί για να δούμε τι θα κάνουμε με τόσα προβλήματα που έχουμε τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά, ποιος ξέρει περισσότερα; ποιος κατηγορεί τούς αλλους καλύτερα; ποιος φοράει μάσκες; ποιος καταγγέλλει τους εκπροσώπους των εργαζομένων καλύτερα; ποιο α/σ λειτουργεί καλύτερα,κτλ,κτλ,κτλ.                                                                                                                                                                                                                                  Tελικά για άλλη μια φορά συμπεραίνω πως για ολα τα άσχημα φταίει κάποιος άλλος,και ποτέ εγώ......Το αιώνιο κουσούρι του ελληναρα,για να μην κάνει ποτέ τίποτα αυτός,και να ασκεί μόνο κρητική σε αυτούς που κάνουν κάτι έστω,και λάθος. Μετά από 25 περίπου χρόνια που έχω στην επιχείριση ξέρω πως έχουμε αρκετούς εκπροσώπους μας, που είναι συνέχεια των ηγετικών μορφών που έχουν περάσει από των χώρο μας,και πρέπει να τους ακούμε και να του στηρίζουμε σε κάθε απόφαση τους,που είναι για το καλό όλων μας,και όχι από τους καναπέδες μας κρητική που μας πλασάρει,ο κάθε δήθεν (ανεξαρτήτως) για να περάσουμε καλά, για λίγο καιρό εμείς, και μετά πάλη κολοτουμπα, και κριτικη, για να περάσουμε καλά.                                                                                                               Θα σάς παραπέμψω σε μερικές βλακώδες ανάρτησης για να δη τε το μεγαλείο μας. ΕΔΩ και ΕΔΩ                                  

5 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ


Οι εκλογές στις 6 και 17 Ιουνίου άλλαξαν συνθέμελα την πολιτική γεωγραφία της χώρας και έκλεισαν για πάντα τις πόρτες στο μεταπολιτευτικό μοντέλο του δικομματισμού ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Οι διαφορετικές διαδρομές του κάθε εργαζόμενου μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ,   ούτε χθες, ούτε σήμερα αποτελούν εμπόδιο.
 Αντίθετα είναι πλούτος που μπορεί να γονιμοποιείται δημιουργικά με σεβασμό στη δημοκρατία, στη διαφάνεια και στις συλλογικές αποφάσεις.


Ένας από τους υπογράφοντες…. Αντώνης Κοσμόπουλος.

Ρε συ Αντώνη, για πες μας πότε σε πείραξε ο δικομματισμός; Τώρα τελευταία; 

Πριν τρία χρόνια όταν με τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΚΕ γινόσουν σταθμάρχης,
 δε σε ενοχλούσε; 
Ξέρεις πολύ καλά τις διαδικασίες επιλογής σταθμαρχών τα τελευταία χρόνια. 

Για ποια δημοκρατία και διαφάνεια μιλάς λοιπόν; Διαφάνεια τώρα, αλλά όχι τότε;

Αν όντως πιστεύεις αυτά που προσυπογράφεις, το πιο τίμιο κι αντρίκιο είναι να παραιτηθείς 

από τη θέση που σου πρόσφερε η ΠΑΣΚΕ. 
Σίγουρα κάποιον άλλο συνάδελφο έχεις αδικήσει μετέχοντας κι εσύ σε αδιαφανείς διαδικασίες.                                                                                          

26 Νοεμβρίου 2012

«Φωτιές» στον Γ. Οικονόμου της ΟΣΥ από το πρόγραμμα του (πρώην) κόμματός του!!!


Εξονυχιστικούς ελέγχους διεξάγουν «φίλοι και εχθροί» στο νέο διευθύνοντα σύμβουλο των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου αποτελεί τη πιο «βαθιά» κομματική επιλογή, μέχρι στιγμής, του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος έκανε το χατίρι της Ντόρας Μπακογιάννη και τοποθέτησε «έναν δικό της άνθρωπο» σε θέση διευθύνοντος συμβούλου.

17 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ALPHA 98,9



Ο Λεωνίδας Σκούλος στην πρωϊνή εκπομπή του Γιώργου Σμυρνή, μιλάει για τα προτεινόμενα μέτρα του υπουργείου υποδομών, μεταφορών και δικτύων, σχετικά με την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.


14 Σεπτεμβρίου 2012

20 Ιουλίου 2012

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ



Μεγάλο πρόβλημα δημιουργεί στην Ο.ΣΥ η μη απόδοσή των οφειλομένων 131.000.000  από 7 υπουργεία, τα οποία χορηγούν κάρτες ελευθέρας και μειωμένα εισιτήρια σε διάφορες κοινωνικές ομάδες.

16 Ιουλίου 2012

Απεργία της ΕΑΣ με λεωφορειούχους να δουλεύουν! (ΦΩΤΟ - VIDEO)

Σας παρουσιάζουμε οκτώ σπάνια καρέ από την απεργία που κήρυξαν ξαφνικά οι οδηγοί της Επιχειρήσεως Αστικών Συγκοινωνιών το πρωί της Τετάρτης 27 Αυγούστου 1980, οπότε και παρέλυσε η Αθήνα.

Ήδη κυκλοφορούσαν τα πρώτα Ikarus της ΕΑΣ μαζί με τα οχήματα της πρώην ΑΣΠΑ στην Αθήνα ενώ είχε αρχίσει η σταδιακή απόσυρση των ιδιωτικών λεωφορείων του κατηργηθέντος ΕΚΤΕΛ, τα οποία χρησιμοποιούνταν ως "μισθωμένα οχήματα". Σύμφωνα με τον οδηγό του τότε 5ου κλιμακίου κ. Ν. Σφακιανού, αυτή η απεργία ήταν η τελευταία προσπάθεια που έκαναν οι λεωφορειούχοι να μεταπείσουν την κυβέρνηση του Γεωργίου Ράλλη σχετικώς με την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών. 

Σε μια ένδειξη καλή θέλησης μάλιστα, πολλοί από τους παλιούς λεωρειούχους έσπευσαν να ξαναπιάσουν το βολάν και χρησιμοποίησαν κάθε διαθέσιμο ανθρώπινο πόρο από τα κλιμάκια του ΕΚΤΕΛ. "Ακόμα και εισπράκτορες ή φύλακες που είχαν Δ' κατηγορίας δίπλωμα ή στρατιωτικό ανέβηκαν εκείνη την ημέρα στα οχήματα", θυμάται ο κ. Σφακιανός. 

Τα ρεπορτάζ των εφημερίδων εκείνης της ημέρας διαπιστώνουν απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών,παρά και τον απεργοσπαστικό μηχανισμό που λειτούργησε από την πρώην ΑΣΠΑ σε Βοτανικό και Ελληνικό. Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά σημειώθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση από το Πολεμικό Μουσείο μέχρι την Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί όλη η διαθέσιμη δύναμη τροχονόμων Αθηνών. 

Και κάτι που έγινε συνήθεια των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί τα επόμενα χρόνια: Με πρόσχημα την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν τήρησαν τη σύσταση της Τροχαίας για μονές κούρσες. Μόνο που τα ταξί τότε, κόντευαν να μετατραπούν σε λεωφορεία και με ευτράπελα που έδωσαν αφορμή να τα καυτηριάσει ο Χάρρυ Κλυν στις ταινίες του.

Στις αφετηρίες της οδού Όθωνος ένα Scania Vabis Ρεντούμη κι ένα Mercedes Βιαμάξ, χωρίς μάσκες για να ψύχεται καλύτερα το ψυγείο των λεωφορείων και να αντέξουν τα πολλά δρομολόγια...
Χρησιμοποιήθηκε απεργοσπαστικός μηχανισμός από οδηγούς της πρώην ΑΣΠΑ που "καβάλησαν" τα Ikarus.
ΠΡΟΣΟΧΗ στη λεπτομέρεια πίσω αριστερά, με το Mercedes Βιαμάξ του 2ου ΚΤΕΛ
να μπαίνει στις αφετηρίες της οδού Ακαδημίας.

Χτυποκάρδια στο καρέ! Ένα κατοστάρι Scania Vabis Ρεντούμη, πιθανώς το 2/314, μπροστά από το ανακατασκευασμένο Scania Vabis B71 με αμάξωμα Μαυρουδή που έχει περισώσει σε άλλο στιγμιότυπο, λίγο πριν από το τέλος της ζωής του,
ο αείμνηστος Δημήτρης Κουτελίδης
Αυτή είναι η χαρά του ερευνητή των συγκοινωνιών με τόσα κουκλιά συγκεντρωμένα στις παλιές αφετηρίες της Ακαδημίας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, το πρώτο είναι το Scania Vabis Β71 Ταγκαλάκη που μετασκευάστηκε (αλλοιώνοντας τα όμορφα χαρακτηριστικά του αρχικού κατασκευαστή του), ακολουθεί κλασικός Ταγκαλάκης, μετά τρίτος είναι Ρεντούμης και τέταρτος άλλος ένας Ταγκαλάκης. Από τα έξι τα τέσσερα πρώτα πρέπει να είναι Scania ενώ το τελευταίο έχει γραμμές Wetter και είναι Mercedes Biamax.
Οι τότε αφετηρίες του Ψυχικού από ψηλά ενώ στρίβει (προερχόμενο από Χολαργό ή Παπάγου) ένα κατοστάρι.

Το επόμενο καρέ δείχνει καλύτερα το κατοστάρι.
Καρέ από την λεωφόρο βασιλίσσης Σοφίας στο οποίο φαίνεται λεωφορείο κατασκευής Ταγκαλάκη,
κατά πάσα πιθανότητα Volvo.

Στο ύψος της Μουρούζη κατοστάρια, Ikarus και χαμός από αυτοκίνητα. Εντύπωση προκαλεί η χειμερινή στολή του τροχονόμου ενώ υποτίθεται πως είναι τραβηγμένο στα τέλη Αυγούστου 1980.