18 Φεβρουαρίου 2018

ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ


Στην προηγούμενη εκλογοαπολογιστική συνέλευση ο λαλίστατος επικεφαλής του ΜΕΤΑ μας μιλούσε για τη μνημονική σύμβαση που υπέγραψε το προεδρείο, για

ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις , για καινούργια λεωφορεία ,για αξιοκρατία για …..,για…..., προκειμένου να υφαρπάξει την ψήφο των συναδέλφων. μοίραζαν μάλιστα και ανακοινώσεις με τις προτάσεις τους δείτε παρακάτω.


1 Φεβρουαρίου 2018

Πίσω από τις δηλώσεις για σαμποτάζ έκρυψε ο Σπίρτζης την ιδιωτικοποίηση…



«Θα πάμε σε άλλη εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας» [1] δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης στην Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Την εποχή της ιδιωτικοποίησης…

Την ίδια στιγμή που ο Υπουργός δήλωνε την προσήλωσή του στο δημόσιο χαρακτήρα των αστικών μεταφορών, περιέγραφε την παραχώρηση λεωφορειακών γραμμών σε ιδιώτες και συγκεκριμένα στα ΚΤΕΛ Αττικής. «Πρόκειται για γραμμές της ΟΣΥ που εξυπηρετούν απομακρυσμένες περιοχές όπως το Κορωπί, το Λαύριο, τη Σαρωνίδα, κ.α.» (Βέβαια η ΟΣΥ δεν πάει στο Λαύριο, αλλά αυτό μάλλον δεν το γνωρίζει ο Υπουργός).[2]

Για τους κατοίκους αυτών των περιοχών το κόστος μετακίνησης θα αυξηθεί κατακόρυφα! Το δρομολόγιο προς την Σαρωνίδα με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€. Η ίδια διαδρομή με το ΚΤΕΛ κοστίζει 4,40€! Αντίστοιχα η διαδρομή Αθήνα-Koρωπί με τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. κοστίζει 1,40€, ενώ με το ΚΤΕΛ το κόστος ανέρχεται στα 2.40€! [3] Η μετακίνηση προς την Αθήνα θα γίνει στην ουσία απαγορευτική για τους άνεργους, τους χαμηλόμισθους και συνολικά για τα πιο φτωχά στρώματα εκείνων των περιοχών.