30 Ιουνίου 2016

Tα σενάρια περί δήθεν «τρόικας εσωτερικού»



Για πολλούς μήνες ο ΣΥΡΙΖΑ και τα φερέφωνά του, προωθούσαν τα σενάρια περί δήθεν «τρόικας εσωτερικού» και αποπειράθηκαν να ταυτίσουν το ΠΑΣΟΚ και την Φώφη Γεννηματά με αυτά.


Χθες για μια ακόμη φορά δόθηκα μια αποστομωτική απάντηση από τον Γάλλο Πρόεδρο Francois Hollande κατά την Προσύνοδο του PES στις Βρυξέλλες.

Η αλήθεια συμπυκνώθηκε στην φράση του Francois Hollande:
«Είναι εδώ και ο Αλέξης, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά την προσπάθεια που κάναμε μαζί με το ΠΑΣΟΚ οι Ευρωπαίοι Σοσιαλιστές να κρατήσουμε την Ελλάδα στην ευρωπαϊκή οικογένεια και στο ευρώ»
Ο κ. Τσίπρας, ως προσκεκλημένος των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών στην προσύνοδο, είδε και άκουσε τον Γάλλο Πρόεδρο.
Οφείλει τώρα να έχει το θάρρος να κάνει την αυτοκριτική του και αυτός και τα φερέφωνά του.

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΟΙ ΛΑΓΟΙΟ πρώ...

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΟΙ ΛΑΓΟΙ <!--more--> Ο πρώ...: ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΟΙ ΛΑΓΟΙ

28 Ιουνίου 2016

ΑΦΑΝΤΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ


Πριν λίγο ολοκληρώθηκε η προτελευταία τοπική συνέλευση στην Π.Ράλλη. Για μια ακόμα φορά έλαμψαν δια της απουσίας τους οι εκπρόσωποι του ΜΕΤΑ. Γκιουλάκης και Δερμιτζόγλου απαξίωσαν και σήμερα τους εργαζόμενους του αμαξοστασίου τους. Μην ξεχνάμε, πως και οι δύο εργάζονταν στη Ράλλη (τμηματάρχης και επανδρωτής) τοποθετημένοι από την ΠΑΣΚΕ και αφού αποφάσισαν να ηγηθούν του νέου συνδυασμού, «έπεισαν» 153 συναδέλφους να τους ακολουθήσουν. Ούτε αυτούς δε σεβάστηκαν, ώστε να παραβρεθούν στη Ράλλη και να εκφράσουν τις απόψεις τους. Αφού έταξαν τα πάντα σε όλους, αφού δεν έκαναν σε κανέναν τίποτα, επιλέγουν και πάλι να είναι απόντες. Τον πραγματικό λόγο τον ξέρω και είναι η ανυπαρξία τους. Είναι, πως δεν έχουν τίποτα να πουν. Είναι πολύ λίγοι και δεν μπορούν να σταθούν δίπλα σε Σκούλο και Ραυτόπουλο δίπλα σε Ραυτόπουλο και Σκούλο. Επέλεξαν για μία ακόμα ημέρα την άτακτη φυγή. Μία απορία έχω. Πόσοι από αυτούς τους 153 συναδέλφους ένοιωσαν σήμερα υπερήφανοι από την «παρουσία» των εκπροσώπων τους;;;;; ;
Αύριο άραγε θα έρθει ο Ηλίας στο Βοτανικό;;; Την προηγούμενη εβδομάδα βρήκε το δρόμο και ειρωνευόμενος προειδοποιούσε στελέχη του γραφείου κίνησης για μετακινήσεις τους. Αύριο θα τολμήσει να εμφανιστουν        
Πάνος Μαυρόπουλος

21 Ιουνίου 2016

Πόσο πρωτογενές πλεόνασμα μνήμης χρειάζεται;


Οι φτηνές και ανεύθυνες αντιμνημονιακές δημαγωγίες της περιόδου 2010 - 2015 εκδικούνται σκληρά, όπως δείχνει η τρέχουσα πολιτική συζήτηση περί πρωτογενούς πλεονάσματος.

Η συζήτηση αυτή έχει καταρχάς νόημα μόνο όταν συνδυάζεται με τη συζήτηση για τον επιδιωκόμενο και εφικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που είναι το μεγάλο ζητούμενο για την ελληνική οικονομία, τα νοικοκυριά, τις επιχειρήσεις και κυρίως τους ανέργους, καθώς μόνο η ανάπτυξη οδηγεί σε απασχόληση. Η ανάπτυξη δεν πρέπει να ενδίδει στον κίνδυνο να είναι jobless, ανάπτυξη χωρίς αύξηση των θέσεων εργασίας. Χωρίς λοιπόν ικανοποιητικό ρυθμό ανάπτυξης είναι ανέφικτο και προφανώς εσφαλμένο να επιδιώκεται η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος και μάλιστα σε ονομαστικούς όρους, χωρίς δηλαδή κυκλική προσαρμογή, χωρίς συνυπολογισμό της επίπτωσης του κύκλου της ύφεσης και της απασχόλησης στο ετήσιο δημοσιονομικό αποτέλεσμα.

Στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν η Ελλάδα κατέγραψε πρωτογενές πλεόνασμα, πρωτίστως γιατί κατέγραψε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και είχε υπό έλεγχο τη δημοσιονομική της κατάσταση, για οκτώ συνεχή χρόνια, από το 1994 έως το 2003.

Για κάθε χώρα και ιδίως για μια χώρα όπως η Ελλάδα με υψηλή ονομαστική τιμή δημοσίου χρέους η επίτευξη ενός ικανοποιητικού πρωτογενούς πλεονάσματος που πρέπει να βασίζεται σε έναν ικανοποιητικό ρυθμό ανάπτυξης διασφαλίζει την βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους, όπως αυτό προβάλλεται ως ποσοστό του ΑΕΠ στο μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον.

17 Ιουνίου 2016

Λ.ΣΚΟΥΛΟΣ 16- 6- 2016

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ...

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ...: Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ALPHA 98.9 fm Ακούστε τι είπε στη σημερινή πρωινή εκπομπή του Γιώργου Σμυρνή...

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ...

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ...: Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟ mega

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ...

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ...: Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1 fm Ακούστε τι είπε σήμερα το πρωί στο Νίκο Ευαγγελάτο σχετικά με ...

Η ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ...

 Η ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ ...: Η ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΚΟΥΛΟΥ

Leon alpha 17 6 2016

Leon ΒΗΜΑ 17 6 2016

Leon star 17 6 2016

7 Ιουνίου 2016

ΠΑΣΚΕ Ο.Χ.Δ ΑΝΘΟΥΣΑΣ:

ΠΑΣΚΕ Ο.Χ.Δ ΑΝΘΟΥΣΑΣ:

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΦΩΦΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ Ο.ΣΥ


ΤΟ ΠΑΣΟΚ όπως και το 1990 θα αντισταθεί στο ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες κερδοσκόπους.....
Την επισκευαστική βάση των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) στον Ρέντη επισκέφθηκε το πρωί η Φώφη Γεννηματά.

Η κ. Γεννηματά ήταν επικεφαλής αντιπροσωπείας του ΠΑΣΟΚ αποτελούμενη από τους βουλευτές Γιάννη Μανιάτη και Εύη Χριστοφιλοπούλου, τον εκπρόσωπο Τύπου Παύλο Χρηστίδη, τον υπεύθυνο Μεταφορών και Δικτύων Λαμπρό Ρώσση, τον υπεύθυνο Συνδικαλιστικού Γιώργο Βασιλόπουλο και το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου Δημήτρη Καρύδη.
Η κ. Γεννηματά συναντήθηκε με την πρόεδρο Ζωή Γεωργίου και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ, Γεώργιο Αναγνωστόπουλο. Αμέσως μετά δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη θα είναι «στην πρώτη γραμμή της μάχης, μαζί με τους εργαζόμενους αλλά και τους πολίτες, για να υπερασπιστούμε δημόσιες ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες».
Πρόσθεσε μάλιστα ότι «όπως το 1990 επί Μητσοτάκη έτσι και σήμερα με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ θα αντισταθούμε στο ξεπούλημα των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες κερδοσκόπους».
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επισήμανε ότι, μέσα στο 2014, υπήρξε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, συντονισμού, που μείωσε τα ελλείμματα και δημιούργησε λειτουργικό πλεόνασμα μειώνοντας μάλιστα το εισιτήριο για τους πολίτες.
«Δυστυχώς, μετά από 1,5 χρόνο ΣΥΡΙΖΑ, τα ελλείμματα επέστρεψαν, η απαξίωση είναι φανερή στην καθημερινότητα του πολίτη, γιατί λιγότερα λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους, οι προσλήψεις που είχαν εγκριθεί από το 2014 δεν προχωρούν, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, οι εργαζόμενοι απαξιώνονται και όλα αυτά υπηρετούν ένα σχέδιο απαξίωσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών που θα αποτελέσει το άλλοθι για το ξεπούλημα τους» σημείωσε η κ. Γεννηματά.

5 Ιουνίου 2016

Ο Λεωνίδας προλογίζει τη Φώφη 30 5 2016

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΕΚΛΟΓΕΣ 1985.ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.ΟΛΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.1981. ΠΛΑΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΟΛΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ


Το λεξικό της μεγάλης εξαπάτησης της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ και του κ. Τσίπρα



Σχόλιο Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ για τη συνέντευξη του Πρωθυπουργου στην Εφημερίδα των Συντακτών.
Προχθές ο κ. Τσίπρας πανηγύρισε για την πρώτη αξιολόγηση, την ώρα που την ανικανότητα τους την πληρώνουν οι πολίτες με 5,5 δις μέτρα.
Χθες μίλησε για δίκαιη ανάπτυξη. Την ώρα που στο πρώτο πεντάμηνο του 2016 έκλεισαν 2910 περισσότερες επιχειρήσεις από όσες άνοιξαν. Με ορατές τις επιπτώσεις για την ανεργία.
Σήμερα διαβεβαιώνει ότι θα υπερασπιστεί την εργασία (στη Β αξιολόγηση) όπως έπραξε για τις συντάξεις και τους πλειστηριασμούς.
Συμπέρασμα: Έρχεται καταστροφή για τις εργασιακές σχέσεις και τους εργαζόμενους.
Γιατί η δήθεν υπεράσπιση των συντάξεων ήταν μέτρα 2,2 δις στο ασφαλιστικό και τα σπίτια παραδίδονται στα ξένα funds.
Με αυτούς είναι απαραίτητο ένα ειδικό λεξικό της ελληνικής γλώσσας. Το λεξικό της μεγάλης εξαπάτησης. Όπου η έννοια της κάθε λέξης θα είναι αντίστροφη.
Υγ: Ας σεβαστούν τουλάχιστον το μνημείο των Βενιζέλων. Είναι ασέβεια η παράδοση του στο ελεγχόμενο από την τρόικα Υπερταμείο. Τώρα να μεταβιβαστεί στην Αυτοδιοίκηση.

4 Ιουνίου 2016

Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση τους, να το δηλώσει ευθέως



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για τις αστικές συγκοινωνίες η Δημοκρατική Συμπαράταξη επισημαίνει ότι θα παραμείνει σταθερά ενάντια τόσο στον αριστερό λαϊκισμό, όσο και στον δήθεν μεταρρυθμιστικό λαϊκισμό που με παραπλήσια εργαλεία τραυματίζουν τον σοβαρό διάλογο.

Την ώρα που στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης οι αστικές συγκοινωνίες έχουν δημόσιο ή δημοτικό χαρακτήρα, η Κυβέρνηση τις παραδίδει στο ελεγχόμενο από τους δανειστές Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Σε αυτό οφείλουν όλοι να τοποθετηθούν υπεύθυνα και καθαρά χωρίς περιστροφές και υποκρισία. Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση τους, να το δηλώσει ευθέως.

Σήμερα, δυστυχώς, οι αστικές συγκοινωνίες βυθίζονται στην παρακμή, με ευθύνη των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και ως αποτέλεσμα των τυχοδιωκτικών ενεργειών του αρμόδιου υπουργού.

Πέρα από τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα τους, το ζητούμενο είναι η επιστροφή στη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών που είχε διασφαλιστεί και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με φθηνό εισιτήριο.

Σημεία συνέντευξης Γιάννη Μανιάτη υπεύθυνου της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ)


Στο ΒΗΜΑ FM με τους δημοσιογράφους Δ. Καμπουράκη και Ν. Παπαδόπουλο

ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:
Ανήκουμε σε μια Παράταξη βαθιά μεταρρυθμιστική. Επειδή στο μεγαλύτερο μέρος των ευρωπαϊκών πρωτευουσών οι Αστικές Συγκοινωνίες είναι είτε δημόσιες, είτε δημοτικές, αυτό που έγινε τα προηγούμενα χρόνια μέχρι και το 2014, είναι αυτό ακριβώς που περιέγραψε η κα Γεννηματά, δηλ. έχουμε Δημόσιες Συγκοινωνίες που για 1η φορά προέκυψε από τη λειτουργία τους το 2014 λειτουργικό ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 5.000.000 €, ενώ με την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015 είχαμε λειτουργικό ΕΛΛΕΙΜΜΑ 25.000.000 €.

3 Ιουνίου 2016

Δημοκρατική Συμπαράταξη: Όποιο κόμμα θέλει ιδιωτικοποίηση συγκοινωνιών ας το πει ευθέως



Αν κάποιο κόμμα ζητά την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, να το δηλώσει ευθέως, αναφέρει η Δημοκρατική Συμπαράταξη με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για τις αστικές συγκοινωνίες και κατηγορεί τη κυβέρνηση ότι τις παραδίδει στο ελεγχόμενο από τους δανειστές Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων την στιγμή που, όπως τονίζει , στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης αυτές έχουν δημόσιο ή δημοτικό χαρακτήρα.


«Σε αυτό οφείλουν όλοι να τοποθετηθούν υπεύθυνα και καθαρά χωρίς περιστροφές και υποκρισία» αναφέρει η Δημοκρατική Συμπαράταξη υπογραμμίζοντας πως «σήμερα, δυστυχώς, οι αστικές συγκοινωνίες βυθίζονται στην παρακμή, με ευθύνη των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και ως αποτέλεσμα των τυχοδιωκτικών ενεργειών του αρμόδιου υπουργού».

«Πέρα από τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα τους, το ζητούμενο είναι η επιστροφή στη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών που είχε διασφαλιστεί και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με φθηνό εισιτήριο» καταλήγει η ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.